LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Vodafonethuis beeindigt internet en bellen abonnement binnen

Problemen met jouw aansluiting of met jouw provider van internetdiensten? Discussieer dan hier daarover.
henrygroenveld
Berichten: 2
Lid geworden op: 24 mar 2015 14:58

Vodafonethuis beeindigt internet en bellen abonnement binnen

Ongelezen bericht door henrygroenveld »

Beste lezers,

Vandaag ontving ik een brief van Vodafone dat mijn Internet en Bellen abonnement op 30 maart wordt beeindigd. Dit zou eerder per brief zijn aangekondigd. Reden: Ik zit in een laag snelheid gebied en daar kan het "nieuwe"vodafonethuispakket" niet worden aangeboden. Een eerdere brief heb ik nooit ontvangen, anders zou ik natuurlijk direct een andere provider hebben gezocht.
De medewerker van Vodafone kon de termijn ook niet verlengen. Aardig is dat het abonnementsgeld voor april al is afgeschreven.
Nu begint de ellende, geen internet en GEEN BELLEN, emailadressen ?, je werk..

Het is schandalig. Zijn er meer mensen met dit probleem ?

henry groenveld, Halsteren

henrygroenveld
Berichten: 2
Lid geworden op: 24 mar 2015 14:58

Re: Vodafonethuis beeindigt internet en bellen abonnement binnen

Ongelezen bericht door henrygroenveld »

We wonen in een buitengebied zonder kabelaansluiting, alleen maar adsl.

Wilps
Berichten: 18
Lid geworden op: 20 jan 2012 22:47

Re: Vodafonethuis beeindigt internet en bellen abonnement binnen

Ongelezen bericht door Wilps »

Heb een vergelijkbaar probleem. Mijn glasvezel abonnement werd aangepast omdat het vernieuwd werd. De vernieuwing betekende dat ik mijn analoge radio/tv signaal zou kwijtraken voor de rest bleef alles bij het oude. Dat noemt Vodafone dus vernieuwen??? Echter ze konden me wel een superscherpe aanbieding doen. Deze aanbieding kwam er op neer dat ik ipv 54 Euro/maand 57,50 Euro/maand zou gaan betalen. Ik heb vodafone geschreven dat ik niet blij werd van deze "aanbieding". Krijg ik nu de volgende mail van Vodafone:

----------------------------------------
We vinden het jammer dat je ervoor kiest geen gebruik te maken van de vernieuwde dienstverlening van Vodafone Thuis. De vernieuwde Vodafone Thuis dienstverlening biedt je Internet, HD-TV en Bellen op een flexibele manier. Internet staat vast, maar TV en Bellen kun je maandelijks aanpassen of zelfs aan- en uitzetten. Afhankelijk van jouw behoeften. Je betaalt dus alleen voor wat je ook echt gebruikt. Ideaal!

Wat betekent dit voor jou?
Bij Vodafone Thuis vinden wij het belangrijk dat je kunt genieten vande beste kwaliteit en service. Daarom hebben wij de dienstverlening vernieuwd en verbeterd. Hierdoor kunnen we helaas de oude diensten niet blijven ondersteunen en zullen deze stoppen. Uiterlijk 1 september 2015 krijg je van ons bericht over de definitieve einddatum. We zorgen ervoor dat je ruim de tijd krijgt om je te oriënteren en over te stappen.

--------------------------------------

Ik ben in ieder geval blij dat ze mij wel inlichten wanneer de stekker eruit gaat. Rare jongens......daar bij Vodafonethuis. Voor mij 1 keer maar nooit meer Vodafone lees mijn ervaring die ik had toen ik Vodafonethuis aanschafte. Zie "Vodafone glasvezel internet ellende aangemaakt 7 jan 2013"

cinasha
Berichten: 1
Lid geworden op: 27 jun 2015 10:04

Re: Vodafonethuis beeindigt internet en bellen abonnement binnen

Ongelezen bericht door cinasha »

Goede morgen

Mijn moeder heeft ook Vodafone ze schijnen haar mobiel en prive gebeld te hebben zo zeggen hun in een brief want nu heeft ze een brief gehad (ze betaald altijd netjes dus niks aan hand)
omdat Vodafone de pakketten willen wijzigen meer zenders etc allerlei dingen extra .......mijn moeder wil dat allemaal niet dus heeft zoiets van ..... in de brief wordt nu gedreigd met stop zetten van haar abonnement als ze voor 10 juli zelf niet gebeld heeft
dit is blijkbaar een vorm van Vodafone om met klanten om te gaan ( zij heeft internet tv en bellen)

Wilps
Berichten: 18
Lid geworden op: 20 jan 2012 22:47

Re: Vodafonethuis beeindigt internet en bellen abonnement binnen

Ongelezen bericht door Wilps »

Per 1 September overgestapt naar KPN. Krijg ik nog steeds rekeningen van Vodafone voor abonnement periode September en Oktober, praten hier over een kleine 100 Euro die nog gewoon in rekening wordt gebracht terwijl dat ze het abo hebben stopgezet per 1 September. Gisteravond gebeld en na een kwartier in de wacht gestaan te hebben maar heb opgehangen. Vanochtend wel iemand gesproken die vertelde dat dit normale gang van zaken is en dat het geld weer teruggestort gaat worden ??????? Wat een cowboy club dat Vodafone.

Gesloten