Ik hoop dat iemand mij hierbij kan helpen. Ik heb ook ongewenste post ontvangen van Luxstyle en lees heel wat verontrustende dingen op het internet over dit bedrijf.
Ik heb via Facebook gekeken op hun site voor detox pleisters. Toen ik de prijs zag heb ik de site afgesloten en ben ik gaan zoeken naar goedkopere aanbieders.
Nu bijna 2 maanden later krijg ik ineens een laatste aanmaning (heb nooit iets binnen gekregen dus erg apart) en daarnaast nog een enveloppe met detoxpleisters en gelijk een nieuwe factuur voor dit pakket.
Daarbij staat ook gelijk dat ik voor de 26e op moet zeggen anders wordt er weer een nieuw pakket gestuurd.
Na de klachten gelezen te hebben over Luxtyle heb ik een mail gestuurd dat ik nooit een bestelling geplaatst heb en dat ze maar met een bewijs moeten komen van een geplaatste bestelling. Ik had verwacht dat ze niet meer zouden reageren, maar nu krijg ik dus wel een antwoord...
"Beste Nicole,
Bedankt voor uw e-mail.
We sturen enkel bestellingen op wanneer er op onze site handmatig de gegevens voor het plaatsen van een bestelling wordt ingevoerd.
Als u nooit op onze site of Facebook pagina bent geweest, dan raden wij u aan om aangifte doen van identiteitsfraude en een kopie hiervan naar ons toe mailen.
In de bijlage vindt u een kopie van de gegevens die destijds zijn ingevuld in het bestelformulier en de gegevens die door ons systeem zijn geregistreerd (IP adres, exacte tijdstip van de bestelling).
Hoeveel zendingen heeft u nu ontvangen? Ik heb het abonnement stop gezet.
Onze excuses voor het ongemak."
Inderdaad een mail met dat ik aangifte moet doen voor identiteitsfraude. Maar ook in de bijlage een afbeelding waar mijn IP adres, tijd, naam en adresgegevens op staan en met de detoxpleisters als product. Ditzelfde overzicht staat natuurlijk op de toegestuurde factuur, het lijkt een kopie daarvan te zijn. Dit heb ik nog niet eerder gezien bij andere gedupeerden hier
Ben ik nu wel het haasje en kan ik er niets tegen doen? Ik wist natuurlijk al dat ze mijn adresgegevens hebben anders hadden ze de facturen en het pakket nooit naar me kunnen sturen. Hoor graag van de anderen die hier mee te maken hebben gehad of zij ook hetzelfde hebben gehad. Weet echt niet wat ik nu moet doen
Moet nu 100 euro betalen voor 1 doosje met detox pleisters die ik al lang via een goedkopere partij nu heb gekocht