"Uitkeringsspecificatie Participatiewet maand 2015", waarschuwend zichtbaar op de venster van het enveloppe!
Foto:

---
Zeker een "vernederings" tactiek ofzo, heb zojuist een klacht ingediend, kijken wat ze zeggen.
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |

Ik denk niet in termen van " opzet " ,wel verkeerde enveloppen gebruikt en er zullen vast wel meer mensen hierover klagen. Probeer het te bespreken daar. Op zich is het m.i. niet eens zo erg: er zijn bijna 1 miljoen mensen zoals u , maakt u zich niet al te druk hieroverbrass schreef:Ja, te groot venter en "verkeerde" layout als het bij enkel keer gebleven is, maar dit is sinds begin en al maanden gaande.
Dus na maandelijks duizenden van deze "layout" brieven verzonden te hebben, hebben geen enkele ambtenaar dit opgemerkt, dan is dit gewoon met opzet.
kokka schreef:Als je je schaamt dat je een uitkering krijgt moet je misschien wel gewoon betaald werk zoeken. Dan heeft die envelop in elk geval zin gehad
Een zeer suggestieve opmerking die schuld aan de TS suggereert. Participeren is de wil van de overheid. Wel de schuld daar leggen waar deze thuishoort, bij de maker van de Participatiewet.kokka schreef:Als je je schaamt dat je een uitkering krijgt moet je misschien wel gewoon betaald werk zoeken. Dan heeft die envelop in elk geval zin gehad
Ik denk dat de wet bepaald of het er mee te maken heeft. Alles behalve naam en adres van de ontvanger is inhoudt. Hoe onbeduidend men het ook vindt. Laat me anders maar zien dat het niet zo is. Jurisprudentie is acceptabel.prem schreef:Dit heeft met briefgeheim helemaal niks te maken hoor. En vernedering..tsjonge.
ik stoor me aan mensen die zich niet te goed voelen om geld aan te nemen, maar wel klagen als andere daar toevallig achter komen.Tuihanti schreef: Ik stoor me aan opmerkingen als:
Waarom is dit hele topic gevuld met dit soort opmerkingen?thecure schreef:tjongejonge, sommige mensen maken overal een probleem van...
als je niet wilt dat iedereen het weet, stop je toch de uitkering...
Nu wel16again schreef:thecure schreef: Overigens, als de envelop een kleiner venstertje heeft, weet de postbode evengoed hoe laat het is....
Tja, daar is die uitkering voor. Laat het dan maar afschaffen. Ik zou zeggen regel dat.kokka schreef:ik stoor me aan mensen die zich niet te goed voelen om geld aan te nemen, maar wel klagen als andere daar toevallig achter komen.Tuihanti schreef: Ik stoor me aan opmerkingen als:
als die participatie wet er niet was geweest hadden er nog veel meer mensen op hun gat blijven zitten