
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Sns bank...pas op mensen
-
- Berichten: 41
- Lid geworden op: 16 aug 2009 16:36
Sns bank...pas op mensen
Bijna opgelost,houd jullie op de hoogte 

Laatst gewijzigd door bouwvakker op 22 okt 2015 18:55, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Berichten: 527
- Lid geworden op: 05 aug 2013 01:18
Re: Sns bank...pas op mensen
Snap er helemaal niets van. Wat een warrig verhaal.
-
- Berichten: 4625
- Lid geworden op: 12 dec 2010 16:19
Re: Sns bank...pas op mensen
Dat stukje is van december 2013 en het bericht van SNS-webcare is van januari 2014.bouwvakker schreef:Heb tijd geleden al stukje hierover geschreven op het forum en heb vorige week pas gereageerd op de webcare van sns die er op reageerde
Als dit je zo hoog zit, waarom wacht je meer dan 1,5 jaar met reageren naar de SNS-bank. (en waarom verwijder je de OP, zodat het onderwerp complete nutteloos is voor de andere lezers)
https://forum.www.radartv.nl/viewtopic. ... 7#p1943657
-
- Berichten: 41
- Lid geworden op: 16 aug 2009 16:36
Re: Sns bank...pas op mensen
-
Laatst gewijzigd door bouwvakker op 22 okt 2015 19:22, 2 keer totaal gewijzigd.
Re: Sns bank...pas op mensen
U maakt er zelf ook wel een zooitje van door alles niet eerst goed te onderzoeken en niet te weten waar u voor verzekerd ben. Afkopen, oversluiten ga maar door.
Re: Sns bank...pas op mensen
Zorg eerst voor een goed leesbaar en duidelijk verhaal!
Ja, ik ben ook een meester in Chaos verhalen en alles in 1 stuk te proppen.
Elke klacht apart vermelden.
Zowel bij de SNS Bank als hier moet duidelijk zijn wat het probleem is.
Als je dit verhaal bij de SNS inleverde, een puzzel dus is de kans op niet of half helpen erg groot.
Zorg voor hulp die samen een duidelijk verhaal op papier zetten en eventueel splitsen in deel problemen en niet als 1 geheel indienen.
Ik lees een stapeling van fouten en daarom, spits elk probleem als los deel en dien meerdere klachten in.
Dan is de kans dat ze stap voor stap wel de juiste correctie uitvoeren.
Zoals ik nu deel 7 dus 7 alinia gebruikt om alles los te plaatsen want 1 lang verhaal zonder . en , is onleesbaar en Chaos...
Foutloos Nederlands betekend nog niet dat iedereen het gelijk zal begrijpen en een goede opbouw van een verhaal is vaak belangrijker dan taalfouten.
Ja, ik ben ook een meester in Chaos verhalen en alles in 1 stuk te proppen.
Elke klacht apart vermelden.
Zowel bij de SNS Bank als hier moet duidelijk zijn wat het probleem is.
Als je dit verhaal bij de SNS inleverde, een puzzel dus is de kans op niet of half helpen erg groot.
Zorg voor hulp die samen een duidelijk verhaal op papier zetten en eventueel splitsen in deel problemen en niet als 1 geheel indienen.
Ik lees een stapeling van fouten en daarom, spits elk probleem als los deel en dien meerdere klachten in.
Dan is de kans dat ze stap voor stap wel de juiste correctie uitvoeren.
Zoals ik nu deel 7 dus 7 alinia gebruikt om alles los te plaatsen want 1 lang verhaal zonder . en , is onleesbaar en Chaos...
Foutloos Nederlands betekend nog niet dat iedereen het gelijk zal begrijpen en een goede opbouw van een verhaal is vaak belangrijker dan taalfouten.
-
- verified
- Berichten: 6
- Lid geworden op: 26 sep 2014 08:44
Re: Sns bank...pas op mensen
Beste bouwvakker,
Ik heb uw klacht over SNS Bank met interesse gelezen. De Autoriteit Financiële Markten (AFM), waar ik als consumentenvoorlichter werk, houdt toezicht op het gedrag financiële ondernemingen. Uw verhaal is voor ons een belangrijk signaal voor dit toezicht en kan aanleiding zijn voor een nader onderzoek. We kunnen in het uiterste geval maatregelen opleggen tegen een onderneming, bijvoorbeeld een boete. Mocht u meer informatie met ons willen delen, kunt u ons via onderstaande contactgegevens bereiken.
Hierbij moet ik wel benadrukken dat wij uw klacht niet persoonlijk voor u kunnen oplossen of voor u kunnen bemiddelen. U kunt wel zelf actie ondernemen om een oplossing te vinden voor uw klacht. Op onze website vindt u de klachtenprocedure (www.afm.nl/klacht) om u hierbij te helpen. Ook geeft de AFM tips voor het schrijven van een klachtenbrief.
Met vriendelijke groet,
Brigitte Kleverlaan
Senior Consumentenvoorlichter
Communicatie
Telefoon 0800-540 0540 (gratis)
Ik heb uw klacht over SNS Bank met interesse gelezen. De Autoriteit Financiële Markten (AFM), waar ik als consumentenvoorlichter werk, houdt toezicht op het gedrag financiële ondernemingen. Uw verhaal is voor ons een belangrijk signaal voor dit toezicht en kan aanleiding zijn voor een nader onderzoek. We kunnen in het uiterste geval maatregelen opleggen tegen een onderneming, bijvoorbeeld een boete. Mocht u meer informatie met ons willen delen, kunt u ons via onderstaande contactgegevens bereiken.
Hierbij moet ik wel benadrukken dat wij uw klacht niet persoonlijk voor u kunnen oplossen of voor u kunnen bemiddelen. U kunt wel zelf actie ondernemen om een oplossing te vinden voor uw klacht. Op onze website vindt u de klachtenprocedure (www.afm.nl/klacht) om u hierbij te helpen. Ook geeft de AFM tips voor het schrijven van een klachtenbrief.
Met vriendelijke groet,
Brigitte Kleverlaan
Senior Consumentenvoorlichter
Communicatie
Telefoon 0800-540 0540 (gratis)
-
- Berichten: 41
- Lid geworden op: 16 aug 2009 16:36
Re: Sns bank...pas op mensen
-
Laatst gewijzigd door bouwvakker op 22 okt 2015 19:22, 3 keer totaal gewijzigd.