er is enkele weken geleden onder mijn naam een bod uitgebracht op een ring die ik zelf niet heb uitgebracht
het si niet te achterhalen wie wel
mijn pc als mijn telefoon app onthoudt alle gebruikersnamen en ww maar de app van catawiki blijft openstaan als je niet uitlogt.
Heb van catawiki geen facturen nog herinneringen gekregen drie weken na het "gewonnen "object kreeg ik een brief van incasso Nationaal Incasso Bureau daty er een bedrag openstaat incl. incasso kosten v € 1286,--
toen pas wist ik dat er dus iets op catawiki geboden was
heb catawiki direct aangeschreven ( bellen kan niet ) dat ik geen bod uitgebracht heb maar dat dat door iemand mij niet bekend is ( ook niet terug te vinden ) gedaan
ik moest aangigfte doen van catawiki
dat heb ik gedaan en des ondanks staan ze niet open voor welke oplossing dan ook
verkopende parij is geen particulier maar een handelaar in tweede hands sieraden die bereid is vd de verkoop af te zien en de ring weer opnieuw aan te bieden op catawiki
de enige die aan alle kanten niet mee wilt werken is catawiki
ik wil graag iedereen waarschuwen voor de [ongefundeerde bewering verwijderd] praktijken die catawiki erop na houdt en mensen dwingt en sommeert op [ongefundeerde bewering verwijderd] om voor betaling zorg te dragen. Ook als je het object niet zelf gekocht hebt, of het object uiteindelijk tegen valt of een verkeerd bod hebt uitgebracht. catawiki is nergens en bij niemand bereidt tot een ( nette ) oplossing te komen. Zij vinden het niet nodig om facturen of herinneringen te sturen maar sturen direct een incasso op je dak die [ongefundeerde bewering verwijderd]. binnen maand staat Nationaal incasso bureau in opdracht van catawiki met een dwangsom aan je deur. Behoorlijk intimiderend als catawiki zelf ook te werk gaat.
Er wordt hier niet gehandeld met particulieren maar gewoon met handelaren ! Mocht je niet tevreden zijn met het object. ? jammer dan... je bent je geld gewoon kwijt ! want Catawiki gaat niet zijn hand in eigen boezem steken ook al koop je iets op een plaatje. Of er sprake is van een veiling meester valt in deze ook te betwisten. sinds wanneer is deze virtueel ? Wilt iemand zijn ervaring delen of mijn verhaal horen ? [mailadres verwijderd]
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Ervaringen met veilingsite catawiki
-
Ervaringen met veilingsite catawiki
Laatst gewijzigd door Radar op 29 sep 2015 11:03, 2 keer totaal gewijzigd.
Reden: Ongefundeerde beweringen verwijderd, mailadres verwijderd, titel aangepast
Reden: Ongefundeerde beweringen verwijderd, mailadres verwijderd, titel aangepast
-
Re: Ervaringen met veilingsite catawiki
Jij claimt dat je dat bod niet hebt gedaan, dan zou jij richting Catawiki moeten aantonen dat het inderdaad het geval is. Als er via jouw account een bod is gedaan kan Catawiki niet zien dat jij het niet was. Misschien heeft iemand iets gedaan via jouw pc of telefoon. Daar is Catawiki niet voor verantwoordelijk.