ik heb nu al 2 facturen ontvangen met hoge bedragen op mijn mobiel
Bij de facturen worden service kosten gemaakt met het nummer 09091999
dat nummer is bij mij nergens bekend, ik heb geprobeerd dit nummer te bellen
maar dan krijg ik te horen dat dit nummer niet bekend is niet bestaat! .
hebben meerdere mensen hier ervaringen mee gehad ?
contact gehad met provider die verwees mij door naar deze site. heel fijn antwoord dus (not) hopelijk kom ik hier verder met de vraag van wie of wat dit nummer is
groeten
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] 09091999
Re: 09091999
Jammer voor je! Het onderwerp bestaat overigens al geruime tijd: https://forum.www.radartv.nl/viewtopic.php?f=92&t=84074
Als je nooit dit nummer draaide, vermoedelijk een online dienst op je smart phone?
Zij moeten dan aangeven of het gebeld is of een service is bij mobiel internet, zij weten waar dit vandaan komt en kunnen dit terug draaien en blokkeren.
Je provider moet dus jou helpen want een niet te bellen nummer, dat kan niet.
Gewoon doorvragen hoe je dat kunt bereiken na jou eerdere pogingen en hoe te blokkeren voor
nog meer hoge rekeningen.
Ik heb een 0900 blokkade dus de Politie, bel ik wel via Anoniem want 0900 met normale tarief is niet bereikbaar, zolang ik geen 112 bel is dat toegestaan.
Ik boycot de bedrijven met 0900 en zal nooit iets afnemen omdat ze niet normaal bereikbaar zijn!
Door de 0900 blokkade heb ik dus nooit dit soort problemen.
Zij moeten dan aangeven of het gebeld is of een service is bij mobiel internet, zij weten waar dit vandaan komt en kunnen dit terug draaien en blokkeren.
Je provider moet dus jou helpen want een niet te bellen nummer, dat kan niet.
Gewoon doorvragen hoe je dat kunt bereiken na jou eerdere pogingen en hoe te blokkeren voor
nog meer hoge rekeningen.
Ik heb een 0900 blokkade dus de Politie, bel ik wel via Anoniem want 0900 met normale tarief is niet bereikbaar, zolang ik geen 112 bel is dat toegestaan.
Ik boycot de bedrijven met 0900 en zal nooit iets afnemen omdat ze niet normaal bereikbaar zijn!
Door de 0900 blokkade heb ik dus nooit dit soort problemen.
Dit is een nummer van eurocazino. Als jij dat niet gebeld hebt kun je de kosten laten terugstorten. De eigenaar van het nummer moet dan bewijzen dat jij dit nummer gebeld hebt.
-
oke bedankt stofzuigertje
en olaf ik ga morgen weer contact op nemen met de provider dat nummer probeer ik te bellen en contact me op te nemen maar het nummer is uit de lucht dus ik kan nog even proberen via internet contact met hun te zoeken in ieder geval bedankt voor jullie reactie!
en olaf ik ga morgen weer contact op nemen met de provider dat nummer probeer ik te bellen en contact me op te nemen maar het nummer is uit de lucht dus ik kan nog even proberen via internet contact met hun te zoeken in ieder geval bedankt voor jullie reactie!
lindsey1990 schreef:oke bedankt stofzuigertje
voor betaalde nummers kun je een blokkade instellen op je phone, is gemakkelijk zelf te regelen of via je provider, 60 % van de phone gebruikers hebben de blokkade ingesteld