LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] chantage door LBIO
chantage door LBIO
Het LBIO heeft mijn paspoort in januari 2015 laten regristreren op de paspoort regristrering. omdat ze denken ik ben vluchtgevaarlijk. ik heb al mijn baan verloren door dat geintje, en 2 aanbiedingen moeten afslaan omdat het een vereiste was in het bezit te zijn van een paspoort, ik heb geklaagd bij hun, ze zouden overleg plegen over of ik mijn pas kon terug krijgen. bericht gekregen via mijn advocaat. ik kan mijn pas voor 1 jaar terug krijgen na betaling van 2100. dit is pure chantage. dat betekent dus dat ik, als ik betaal ineens niet meer voor 1 jaar vluchtgevaarlijk ben, maar na 1 jaar wel weer. ik zit nu gewoon thuis zonder werk dankzij die lu***n. ik ben er helemaal klaar mee. en dat omdat mijn ex klaagde dat ik zogenaamd niet betaal. zelfs met bewijsstukken die ik naar het lbio stuurde trekken ze zich er niks van aan. zo zie je maar, als het vrouwtje klaagt ben je als man het haasje, ook al heb je alles in 3voud zwart op wit, videofragmenten en geluidsband. je hangt. lbio is er alleen maar om je kapot te maken
Re: chantage door LBIO
U hoeft alleen maar betalingsbewijzen te overleggen van de alimentatiebetalingen. Video's hoeven niet,
-
ook ik heb met mijn man slechte ervaringen met LBIO wel 3x bewijzen opgestuurd maar nog steeds hielp het niets
wat een raar verhaal.
hoezo beschik je niet meer over je vorige paspoort?
waarom heb je je baan verloren hierdoor?
waarom heb je een paspoort nodig voor je baan? moet je buiten west-Europa (nationale id-kaart volstaat) kunnen reizen?
hoezo beschik je niet meer over je vorige paspoort?
waarom heb je je baan verloren hierdoor?
waarom heb je een paspoort nodig voor je baan? moet je buiten west-Europa (nationale id-kaart volstaat) kunnen reizen?
Ik vraag me ook even af hoe ze aan dat bedrag van 2100 komen om die pas terug te krijgen, is dat het bedrag wat je volgens hen verschuldigd bent?
Ik heb ook een vraag over LBIO. Ik heb twee kinderen van 9 en 6 jaar. Vanaf 2012 mijn ex man betaald geen alomentatie en de achterstaand is beat groot. Lbio heeft wel beslag gelegd op de loon van mijn ex. Ik krijg per week ongeveer 30euro. Tot juni heeft lbio netjes betaald aan mij. Na mijn telefoon in september ( dat was te laat) met een vraag waarom krijg ik geen alimentatie, lbio heeft gezegde dat de werkgevers heeft besloten dat alles is betaald en dat mijn ex hoeft niks meer te betalen wat is niet waar. Heb ik officiële brief hekregen van lbio dat dat is gebeurt en dat ze haan op nieuw een beslaag leggen op inkomen. Wat is ook gebeurt zo in begin van november heb ik weer alimentatie gekregen ongeveer 30euro per week. Nu loopt weer tweede week als uk geen alimentatie krijg. Na mijn telefoon heeft lbio actie opgenomen.
Mijm vraag is hoe zit dat precies met lbio en waarom moet ik zelf achter lopen als dat een incassobureau is?? Gaan ze daar niks controleren dus volgens mij ze doen niks en 30euro pee week is te weinig waar mijn ex moet per kind 154euro betalen. Kan iemand me hier helpen en goede tips geven wat moet ik doen in dit geval.
Mijm vraag is hoe zit dat precies met lbio en waarom moet ik zelf achter lopen als dat een incassobureau is?? Gaan ze daar niks controleren dus volgens mij ze doen niks en 30euro pee week is te weinig waar mijn ex moet per kind 154euro betalen. Kan iemand me hier helpen en goede tips geven wat moet ik doen in dit geval.