ONDERSTAANDE MAIL IS GESTUURD AAN fAUNALAND.
IK KREEG VOLGEND ANTWOORD VAN HEN TERUG, OFWEL ZE WIJZEN DE GARANTIE VOLLEDIG AF.hallo,
Ik heb op 19-06-2014 de MAD Siesta Relax Chair Alloy bij jullie besteld
Nu is één van de poten eraf gevallen en niet meer vindbaar. Dit is tijdens vervoer op de viskar, achter de fiets, gebeurt.
Het lijkt mij dus niet mogen dat zo'n poot zomaar eraf kan vallen, graag wil ik me beroepen op de garantie en zou ik dus willen weten hoe het mogelijk is dat ik n nieuwe poot kan ontvangen. Het lijkt mij toch niet mogen dat de poot er zomaar af kan gaan. De stoel is altijd netjes gebruikt en ziet er nog als nieuw uit, alleen is die nu dus onbruikbaar.
Ik heb deze stoel cadeau gedaan aan mijn partner, zij is n visster is hart en nieren, alleen haar hart is nu gebroken, omdat ze der stoel niet meer kan gebruiken.
Uw antwoord afwachtend,
Met vriendelijke groet,
Ineke
Mijn vraag is, want ik kan er nergens informatie over vinden, mag en kan dit zo maar.Beste Ineke,
Bedankt voor uw bericht.
Faunaland is een franchise organisatie waarbij elke winkel zijn eigen ondernemer heeft. Faunaland webwinkel is een initiatief geweest van een winkel die de spullen uit zijn eigen winkel verkocht. Echter is deze winkel via omstandigheden gesloten. Via http://www.faunaland.nl hebben wij geen hengelsport artikelen beschikbaar.
Ik wil u aanraden om bij een hengelsportwinkel in de buurt te informeren of het mogelijk is om een poot bij de firma Dam te bestellen.
Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Mocht u nog vragen hebben dan hoor ik het graag.
Met vriendelijke groet,
Faunaland Franchising B.V.
[Persoonsgegevens verwijderd]
Ik weet dat de franchise ondernemer waar ik de stoel gekocht heb, zelfmoord gepleegd heeft eind 2014, maar daar kan ik niets aan doen. Ze, ik bedoel hiermee Faunaland, is toch zeker wel diegene waar ik nu de garantie moet verhalen lijkt mij!
Iemand een antwoord voor mij?