| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] schoenen
schoenen
Ongeveer 6 maanden geleden heeft mijn vriend bij de MAkro een paar schoenen gekocht van Riekers. Hij loopt erg veel, dat klopt maar volgens mij horen schoenen van 60 euro na een half jaar nog niet poreus te zijn en gaten in de zolen te hebben. ma.w. ze kunne de vuilnisbak in. Wij terug naar de winkel waar we ze gekocht hebben maar die doen niets zonder bon. Ik heb Riekers gemaild en die doen gen zaken rechtstreeks met consumenten. 'het spijt ons heel erg u niet anders te kunnen mededelen'. Wat moeten we hier nou mee. Heeft oevallig iemand het adres van Riekers? Dan stuur ik ze gewoon op. Hun merknaam staat er duidelijk op en ik vind niet dat zij zich erachter kunnen verschuilen dat ze niets doen met consumenten, of wel ?
Re: schoenen
ben jij de leukste thuis ofzo ?
Ga lekker buiten spelen joh.
Ga lekker buiten spelen joh.
-
Gast
Geef het maar op, ook met bon sta je nergens.
Op schoenen zit immers maar een garantietermijn van 3 maanden.
Op schoenen zit immers maar een garantietermijn van 3 maanden.
Is nit helemaal waar. Div. merken, Clarks, ecco, Greve hebben een garantietermijn van 1 jaar. Mocht je problemen hebben met je schoenen binnen dat jaar wordt dit kostenloos hersteld. De zolen van mijn Clarks werden na 6 maanden kosteloos vervangen. Zijn wel iets duurder dan 60 euro, maar toch.Tsja, en geen bon. Da's dom.