LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Luxstyle

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
Dewidek
Berichten: 2
Lid geworden op: 22 sep 2015 23:25

Re: Luxstyle

Ongelezen bericht door Dewidek »

daphnevd83 schreef:
Dewidek schreef:Ik heb paar weken terug ongevraagd een pakketje van Luxstyle binnengekregen, waar nog 34,85 voor openstaat!! Ik kan me herinneren dat ik wel via facebook even op de website gekeken heb, maar absoluut nix besteld! Heb ze gemaild en in het bericht terug stond dat de Abonnement was stopgezet en ik het pakketje kon terugsturen naar Denemarken. Maar ik ga natuurlijk daar niet de verzendkosten voor betalen en heb ze aangeboden dat als ze het pakketje terugwillen, ze het zelf op mogen gaan halen. Vandaag heb ik een brief met "laatste aanmaning" en 10 euro extra herinneringskosten :(
Hi, heb je ook contact met ze gehad?

Ja, heb paar keer contact gehad dat ik nix besteld had (en daarbij hadden ze ook gezegd dat het "abonnement" stop gezet is!).. Nadat ik gezegd had dat ze als ze het pakketje terugwillen, ze het zelf op mogen gaan halen werd er gezegd dat ze daartoe niet de mogelijkheid hadden. In overleg met mijn broer er verder niet meer op gereageerd omdat alles lijkt te wijzen dat dit een vorm van oplichting is.

daphnevd83
Berichten: 14
Lid geworden op: 21 sep 2015 10:27

Re: Luxstyle

Ongelezen bericht door daphnevd83 »

Dewidek schreef:
daphnevd83 schreef:
Dewidek schreef:Ik heb paar weken terug ongevraagd een pakketje van Luxstyle binnengekregen, waar nog 34,85 voor openstaat!! Ik kan me herinneren dat ik wel via facebook even op de website gekeken heb, maar absoluut nix besteld! Heb ze gemaild en in het bericht terug stond dat de Abonnement was stopgezet en ik het pakketje kon terugsturen naar Denemarken. Maar ik ga natuurlijk daar niet de verzendkosten voor betalen en heb ze aangeboden dat als ze het pakketje terugwillen, ze het zelf op mogen gaan halen. Vandaag heb ik een brief met "laatste aanmaning" en 10 euro extra herinneringskosten :(
Hi, heb je ook contact met ze gehad?

Ja, heb paar keer contact gehad dat ik nix besteld had (en daarbij hadden ze ook gezegd dat het "abonnement" stop gezet is!).. Nadat ik gezegd had dat ze als ze het pakketje terugwillen, ze het zelf op mogen gaan halen werd er gezegd dat ze daartoe niet de mogelijkheid hadden. In overleg met mijn broer er verder niet meer op gereageerd omdat alles lijkt te wijzen dat dit een vorm van oplichting is.
ok, ja bij mij exact hetzelfde. Idd niet zelf terug sturen want lees ook overal dat ze dan aangeven niks te hebben ontvangen en krijg je alsnog een rekening. Ik heb ook in mn laatste mailtje gezegd (vanmorgen) dat ze het pakketje kunnen komen afhalen op afspraak. Nu laat ik ook niks meer horen. Heb geen idee wat er gaat volgen, maar we wachten maar weer af... En ja, absolute oplichting. Als ik meer hoor of weet laat ik hier wel weer een berichtje achter! Succes!

nofea
Berichten: 3
Lid geworden op: 17 sep 2015 19:07

Re: Luxstyle

Ongelezen bericht door nofea »

@daphne ---> Het zijn standaard mailtjes die ze versturen.
Wij hebben dezelfde mail namelijk ook gehad.
Verder alweer een mail van ze gehad? Denk dat een mail met identiteitsfraude en zo ook nog wel komt.
Wij hebben in ieder geval alle mailtjes tussen LuxStyle en ons bewaard en doorgestuurd naar het Europees Consumenten Centrum, hopelijk kan deze organisatie iets voor ons betekenen.

@Dewidek, niks betalen... dan hebben ze je rekeningnummer.
Wie weet wat ze er nog meer mee doen ;)

@iedereen... Wij zijn op zoek gegaan naar een organisatie die dit op zou kunnen lossen,
Wij hebben de spullen nu in behandeling bij het Europees Consumenten Centrum te Utrecht (via tel benaderd) maar het is nog even afwachten hoe dit nu verder gaat. Overal op het internet regent het klachten van LuxStyle maar nergens hoe ze dit op hebben gelost, ik hoop hier enige verandering in te kunnen brengen. Zodra we meer horen laat ik het weten.

1 ding valt me wel op, wie je de klacht ook voorlegt, ze weten allemaal meteen dat het om de firma LuxStyle gaat. Stinkt echt naar oplichting en hoop dat ze deze mensen dan ook aan gaan pakken.

nofea
Berichten: 3
Lid geworden op: 17 sep 2015 19:07

Re: Luxstyle

Ongelezen bericht door nofea »

daphnevd83 schreef:
nofea schreef:Hoi,

hoe is het met jullie en luxtyle verder afgelopen? Ik zit namelijk met hetzelfde probleem :(
Hi, hier dus ook... Hoop dat we elkaar hier op de hoogte kunnen houden en wellicht kunnen helpen, ik zie zoveel klachten bij verschillende instanties, maar heb niet het idee dat er iets mee gedaan wordt/kan worden... Wat is er bij jou precies gebeurd als ik vragen mag?
Ook via facebook bij LuxStyle terecht gekomen, niks besteld maar wel teveel gegevens doorgegeven :?

daphnevd83
Berichten: 14
Lid geworden op: 21 sep 2015 10:27

Re: Luxstyle

Ongelezen bericht door daphnevd83 »

nofea schreef:@daphne ---> Het zijn standaard mailtjes die ze versturen.
Wij hebben dezelfde mail namelijk ook gehad.
Verder alweer een mail van ze gehad? Denk dat een mail met identiteitsfraude en zo ook nog wel komt.
Wij hebben in ieder geval alle mailtjes tussen LuxStyle en ons bewaard en doorgestuurd naar het Europees Consumenten Centrum, hopelijk kan deze organisatie iets voor ons betekenen.

@Dewidek, niks betalen... dan hebben ze je rekeningnummer.
Wie weet wat ze er nog meer mee doen ;)

@iedereen... Wij zijn op zoek gegaan naar een organisatie die dit op zou kunnen lossen,
Wij hebben de spullen nu in behandeling bij het Europees Consumenten Centrum te Utrecht (via tel benaderd) maar het is nog even afwachten hoe dit nu verder gaat. Overal op het internet regent het klachten van LuxStyle maar nergens hoe ze dit op hebben gelost, ik hoop hier enige verandering in te kunnen brengen. Zodra we meer horen laat ik het weten.

1 ding valt me wel op, wie je de klacht ook voorlegt, ze weten allemaal meteen dat het om de firma LuxStyle gaat. Stinkt echt naar oplichting en hoop dat ze deze mensen dan ook aan gaan pakken.
Ja die van de fraude heb ik inmiddels ook ontvangen.. Ik heb aangegeven dat ik met niemand een overeenkomst heb afgesloten en dat ze het pakketje kunnen komen afhalen op afspraak. Verder ga ik er niet meer op in. Ik heb inmiddels ook ConsuWijzer en Opgelicht een mail gestuurd, wellicht kunnen zij ook wat betekenen. Verder hou ik dit forum ook even goed in de gaten idd, hopelijk kunnen we elkaar helpen. Er zijn nu zoveel mensen de dupe van deze "firma" geworden en ze lijken er ook gewoon mee weg te komen!

ElenaG
Berichten: 1
Lid geworden op: 30 sep 2015 15:00

Re: Luxstyle

Ongelezen bericht door ElenaG »

Ik heb bijna 2 maanden geleden een pakje gehad die ik niet had besteld. Dus ik heb hem retour verzonden. Nou krijg ik elke maand een rekenig. De eerste van 49.95 de tweede keer kwam er 10 euro boven op en de derde keer 30 euro. Maar heb dat pakje allang retour gedaan.

cryptome
Berichten: 1
Lid geworden op: 30 sep 2015 14:42

Re: Luxstyle

Ongelezen bericht door cryptome »

Mijn dochter heeft hetzelfde probleem gehad met LuxStyle. Geduld is een schone zaak...

Ongevraagd pakketje met vervolgleveringen en factuur (13 augustus 2015).
1 mailtje verstuurd naar Luxstyle met als onderwerp: een niet gesloten overeenkomst. Waarin vermeld dat de product levering en factuur ongewenst waren. En het pakketje zou ik niet terugsturen. Hierna de klacht bij ECC (Europees Consumenten Centrum) neergelegd. Ivm het Deense Recht (adressering vanuit Denemarken).

Hierna kwamen de eerste herinneringen, eerste aanmaningen, tweede aanmaningen incl. verhogingen, laatste aanmaning met dreiging incasso (deurwaarder) en beslagname bankrekening...
Deze correspondentie ook doorgestuurd naar ECC. De Deense collega's hebben 18 september de ondernemer aangeschreven en om reactie gevraagd voor 2 oktober.

Inmiddels ook bij de Politie aangifte gedaan van internet oplichting met vermelding naar de ondernemer zodat deze ook een bericht zou krijgen van de aangifte.

24 september reageerd Luxstyle naar ons dat zij inmiddels de factuur hadden gesloten.
29 september krijgen wij bevestiging van ECC, dat de Deense collega's een schrijven hebben gekregen dat de factuur geannuleerd was.

Oftewel ik ben niets verschuldigd aan Luxstyle.
Met reuze dank aan de afwikkeling door de advocaten van het ECC.

Dus niets betalen, niets terugsturen, klacht indienen ECC, aangifte politie... afwachten :D

daphnevd83
Berichten: 14
Lid geworden op: 21 sep 2015 10:27

Re: Luxstyle

Ongelezen bericht door daphnevd83 »

cryptome schreef:Mijn dochter heeft hetzelfde probleem gehad met LuxStyle. Geduld is een schone zaak...

Ongevraagd pakketje met vervolgleveringen en factuur (13 augustus 2015).
1 mailtje verstuurd naar Luxstyle met als onderwerp: een niet gesloten overeenkomst. Waarin vermeld dat de product levering en factuur ongewenst waren. En het pakketje zou ik niet terugsturen. Hierna de klacht bij ECC (Europees Consumenten Centrum) neergelegd. Ivm het Deense Recht (adressering vanuit Denemarken).

Hierna kwamen de eerste herinneringen, eerste aanmaningen, tweede aanmaningen incl. verhogingen, laatste aanmaning met dreiging incasso (deurwaarder) en beslagname bankrekening...
Deze correspondentie ook doorgestuurd naar ECC. De Deense collega's hebben 18 september de ondernemer aangeschreven en om reactie gevraagd voor 2 oktober.

Inmiddels ook bij de Politie aangifte gedaan van internet oplichting met vermelding naar de ondernemer zodat deze ook een bericht zou krijgen van de aangifte.

24 september reageerd Luxstyle naar ons dat zij inmiddels de factuur hadden gesloten.
29 september krijgen wij bevestiging van ECC, dat de Deense collega's een schrijven hebben gekregen dat de factuur geannuleerd was.

Oftewel ik ben niets verschuldigd aan Luxstyle.
Met reuze dank aan de afwikkeling door de advocaten van het ECC.

Dus niets betalen, niets terugsturen, klacht indienen ECC, aangifte politie... afwachten :D
Bedankt voor het delen hiervan! Dit klinkt enigszins positief :)
Ik heb inmiddels ook met de Consuwijzer gesproken en zij geven ook aan, niks meer laten horen, niks betalen, niks retour sturen. Ook al komen ze met duurwaardes, ze zullen bij een rechter moeten bewijzen dat je een overeenkomst bent aangegaan, wat ze niet kunnen.
Dus ik doe nu niks meer... Het is 2,5 week geleden dat ik het pakketje heb ontvangen, hoop dat het hierbij blijft, maar dat zal niet als ik alles zo hoor...

Nakoma1987
Berichten: 4
Lid geworden op: 08 okt 2015 15:15

Re: Luxstyle

Ongelezen bericht door Nakoma1987 »

Ik hoop dat iemand mij hierbij kan helpen. Ik heb ook ongewenste post ontvangen van Luxstyle en lees heel wat verontrustende dingen op het internet over dit bedrijf.

Ik heb via Facebook gekeken op hun site voor detox pleisters. Toen ik de prijs zag heb ik de site afgesloten en ben ik gaan zoeken naar goedkopere aanbieders.
Nu bijna 2 maanden later krijg ik ineens een laatste aanmaning (heb nooit iets binnen gekregen dus erg apart) en daarnaast nog een enveloppe met detoxpleisters en gelijk een nieuwe factuur voor dit pakket.
Daarbij staat ook gelijk dat ik voor de 26e op moet zeggen anders wordt er weer een nieuw pakket gestuurd.

Na de klachten gelezen te hebben over Luxtyle heb ik een mail gestuurd dat ik nooit een bestelling geplaatst heb en dat ze maar met een bewijs moeten komen van een geplaatste bestelling. Ik had verwacht dat ze niet meer zouden reageren, maar nu krijg ik dus wel een antwoord...
"Beste Nicole,

Bedankt voor uw e-mail.

We sturen enkel bestellingen op wanneer er op onze site handmatig de gegevens voor het plaatsen van een bestelling wordt ingevoerd.
Als u nooit op onze site of Facebook pagina bent geweest, dan raden wij u aan om aangifte doen van identiteitsfraude en een kopie hiervan naar ons toe mailen.

In de bijlage vindt u een kopie van de gegevens die destijds zijn ingevuld in het bestelformulier en de gegevens die door ons systeem zijn geregistreerd (IP adres, exacte tijdstip van de bestelling).

Hoeveel zendingen heeft u nu ontvangen? Ik heb het abonnement stop gezet.

Onze excuses voor het ongemak."

Inderdaad een mail met dat ik aangifte moet doen voor identiteitsfraude. Maar ook in de bijlage een afbeelding waar mijn IP adres, tijd, naam en adresgegevens op staan en met de detoxpleisters als product. Ditzelfde overzicht staat natuurlijk op de toegestuurde factuur, het lijkt een kopie daarvan te zijn. Dit heb ik nog niet eerder gezien bij andere gedupeerden hier :(

Ben ik nu wel het haasje en kan ik er niets tegen doen? Ik wist natuurlijk al dat ze mijn adresgegevens hebben anders hadden ze de facturen en het pakket nooit naar me kunnen sturen. Hoor graag van de anderen die hier mee te maken hebben gehad of zij ook hetzelfde hebben gehad. Weet echt niet wat ik nu moet doen :( Moet nu 100 euro betalen voor 1 doosje met detox pleisters die ik al lang via een goedkopere partij nu heb gekocht :cry:

Guardian72
Berichten: 6858
Lid geworden op: 04 jun 2008 13:37
Contacteer:

Re: Luxstyle

Ongelezen bericht door Guardian72 »

Nakoma1987 schreef: In de bijlage vindt u een kopie van de gegevens die destijds zijn ingevuld in het bestelformulier en de gegevens die door ons systeem zijn geregistreerd (IP adres, exacte tijdstip van de bestelling).
Leuk - maar dat bewijst natuurlijk nog niets.
Weet je je eigen IP adres? Is dat een vaste of een dynamische?
Vraag anders je provider om advies.

Doe daarnaast aangifte - maar mogelijk is het fraude, omdat het ook zo kan zijn dat deze club jouw gegevens heeft gebruikt om een spookbestelling te maken.
Gezien de andere berichten hier is dit net zo waarschijnlijk als hun claim dat 'iemand' jouw identiteit heeft misbruikt (want, wie zegt dat ze dat zelf niet zijn?)

daphnevd83
Berichten: 14
Lid geworden op: 21 sep 2015 10:27

Re: Luxstyle

Ongelezen bericht door daphnevd83 »

Nakoma1987 schreef:Ik hoop dat iemand mij hierbij kan helpen. Ik heb ook ongewenste post ontvangen van Luxstyle en lees heel wat verontrustende dingen op het internet over dit bedrijf.

Ik heb via Facebook gekeken op hun site voor detox pleisters. Toen ik de prijs zag heb ik de site afgesloten en ben ik gaan zoeken naar goedkopere aanbieders.
Nu bijna 2 maanden later krijg ik ineens een laatste aanmaning (heb nooit iets binnen gekregen dus erg apart) en daarnaast nog een enveloppe met detoxpleisters en gelijk een nieuwe factuur voor dit pakket.
Daarbij staat ook gelijk dat ik voor de 26e op moet zeggen anders wordt er weer een nieuw pakket gestuurd.

Na de klachten gelezen te hebben over Luxtyle heb ik een mail gestuurd dat ik nooit een bestelling geplaatst heb en dat ze maar met een bewijs moeten komen van een geplaatste bestelling. Ik had verwacht dat ze niet meer zouden reageren, maar nu krijg ik dus wel een antwoord...
"Beste Nicole,

Bedankt voor uw e-mail.

We sturen enkel bestellingen op wanneer er op onze site handmatig de gegevens voor het plaatsen van een bestelling wordt ingevoerd.
Als u nooit op onze site of Facebook pagina bent geweest, dan raden wij u aan om aangifte doen van identiteitsfraude en een kopie hiervan naar ons toe mailen.

In de bijlage vindt u een kopie van de gegevens die destijds zijn ingevuld in het bestelformulier en de gegevens die door ons systeem zijn geregistreerd (IP adres, exacte tijdstip van de bestelling).

Hoeveel zendingen heeft u nu ontvangen? Ik heb het abonnement stop gezet.

Onze excuses voor het ongemak."

Inderdaad een mail met dat ik aangifte moet doen voor identiteitsfraude. Maar ook in de bijlage een afbeelding waar mijn IP adres, tijd, naam en adresgegevens op staan en met de detoxpleisters als product. Ditzelfde overzicht staat natuurlijk op de toegestuurde factuur, het lijkt een kopie daarvan te zijn. Dit heb ik nog niet eerder gezien bij andere gedupeerden hier :(

Ben ik nu wel het haasje en kan ik er niets tegen doen? Ik wist natuurlijk al dat ze mijn adresgegevens hebben anders hadden ze de facturen en het pakket nooit naar me kunnen sturen. Hoor graag van de anderen die hier mee te maken hebben gehad of zij ook hetzelfde hebben gehad. Weet echt niet wat ik nu moet doen :( Moet nu 100 euro betalen voor 1 doosje met detox pleisters die ik al lang via een goedkopere partij nu heb gekocht :cry:
Beste Nakoma1987, bij mij idemdito, ik heb exact hetzelfde mailtje van ze ontvangen. Maar dit is inderdaad geen bewijs. Zij moeten kunnen bewijzen dat je een overeenkomst bent aangegaan en dat kunnen ze niet. Ook bij mij is het op dezelfde manier gegaan via advertentie op FB en weggeklikt uiteindelijk. Na dit mailtje ben ik gestopt met reageren en heb mn klacht ingediend bij de consuwijzer en om advies gevraagd (zie een eerdere post van mij)
Inmiddels 3 of 4 weken terug dat ik het pakketje heb ontvangen, ik denk dat er nog wel een staartje aan zit, maar tot op heden nog geen post oid ontvangen. Sowieso NIKS betalen want dan hebben ze alleen maar meer gegevens van je. Ook niks terug sturen, want dan zeggen ze het niet te hebben ontvangen en krijg je alsnog een rekening.
Heel vervelend, maar dien overal klachten in waar je maar kan en wacht het af... Als ze echt willen dat je gaat betalen zullen ze met bewijzen moeten komen dat jij een overeenkomst bent aangegaan, een deurwaarder mag niks doen verder dan dreigen, dit moet dan uiteindelijk via een rechter lopen, en gok dat ze niet zo ver zullen gaan als ze weten dat ze fout zitten...
En blijf dit forum volgen ;) Succes!

Nakoma1987
Berichten: 4
Lid geworden op: 08 okt 2015 15:15

Re: Luxstyle

Ongelezen bericht door Nakoma1987 »

Iedereen bedankt voor de reacties! Dat heeft me een beetje gerust kunnen stellen.
Ik vond het overzicht van mijn gegevens inderdaad ook geen bewijs dat ik een bestelling (laat staan een abonnement) heb gedaan bij hun. Tot nu toe hebben ze geen contact meer opgenomen, hopelijk blijft dat zo :)

@daphnevd83 Ik hoop dat het bij jou ook daarbij blijft, je zou denken van wel als ze al 4 weken geen contact meer hebben gezocht. Ik zal voor je duimen!

daphnevd83
Berichten: 14
Lid geworden op: 21 sep 2015 10:27

Re: Luxstyle

Ongelezen bericht door daphnevd83 »

Nakoma1987 schreef:Iedereen bedankt voor de reacties! Dat heeft me een beetje gerust kunnen stellen.
Ik vond het overzicht van mijn gegevens inderdaad ook geen bewijs dat ik een bestelling (laat staan een abonnement) heb gedaan bij hun. Tot nu toe hebben ze geen contact meer opgenomen, hopelijk blijft dat zo :)

@daphnevd83 Ik hoop dat het bij jou ook daarbij blijft, je zou denken van wel als ze al 4 weken geen contact meer hebben gezocht. Ik zal voor je duimen!

Helaas, vd week brief op m'n deurmat met "laatste aanmaning" Ik heb overigens nog nooit een eerste herinnering gehad oid, dus daar gaan ze alweer de fout mee in.

stofzuigertje

Re: Luxstyle

Ongelezen bericht door stofzuigertje »

1 Ik zie niemand die ooit veroordeeld is, alleen een belofte dat ze dure Deurwaarder sturen en dreigen met beslag op bank rekening, maar zonder rekening nummer word dat lastig.

2 Niets besteld dus Facebook geeft blijkbaar info over de bezoekers?

3 Kan ik onder Pseudoniem op Facebook dus ook zoiets verwachten?

4 Politie, zal ik nooit doen, zowel ik als de Politie moeten dan werken dus kosten maken en het is hun fout.

5 Gewoon negeren en rustig op uitnodiging rechtbank wachten, retour sturen hoeft niet, want zij mogen onterecht gestuurde alleen ophalen, terug sturen is extra werk dus hoeft niet!

6 Als ondernemer mag ik uurloon rekenen voor het afhandelen en mijn tarief mag ik zelf vaststellen dus ik zorg wel op een boven Mark(t) Rutte niveau voor mezelf...
Zowel de aangifte Politie als retour sturen kost tijd dus daarom doe ik niets!

antonia62
Berichten: 2
Lid geworden op: 22 okt 2015 16:02

Re: Luxstyle

Ongelezen bericht door antonia62 »

Heb net ook een pakketje van LuxStyle ontvangen. Weet zeker dat ik niets besteld heb maar heb alleen gekeken op hun site. Inderdaad via facebook

Gelijk een mailtje gestuurd dat ik niets meer wil ontvangen, niets ga betalen en verwijderd wil worden uit hun bestand. Binnen een minuut had ik een mail van hun terug.
**************************************
Geachte heer/mevrouw,

Hierbij verzoek ik u dringend mij geen ongevraagde pakketjes toe te sturen en mij geheel uit uw bestand te verwijderen.

Het is verboden ongevraagd ongewenste pakketten te bezorgen en er dan geld voor te vragen. Ik ben ook niet van plan te betalen voor dit ongevraagde pakketje.

Vertrouwende u voldoende te hebben geïnformeerd
*************************************

Uw aanvraag is ontvangen, en wordt beoordeeld door onze medewerkers, u ontvangt zo snel mogelijk antwoord. Let er op dat meerdere e-mails de verwerkingstijd zal verhogen. Wij hebben uw verzoek ontvangen, en deze zal zo spoedig mogelijk door ons personeel worden beoordeeld.

Vermeld uw ordernummer of volledige naam in de e-mails. Dit verlaagt de verwerkingstijd van de e-mails.

Met vriendelijke groet,
LuxStyle Klantenservice.

antonia62
Berichten: 2
Lid geworden op: 22 okt 2015 16:02

Re: Luxstyle

Ongelezen bericht door antonia62 »

antonia62 schreef:Heb net ook een pakketje van LuxStyle ontvangen. Weet zeker dat ik niets besteld heb maar heb alleen gekeken op hun site. Inderdaad via facebook

Gelijk een mailtje gestuurd dat ik niets meer wil ontvangen, niets ga betalen en verwijderd wil worden uit hun bestand. Binnen een minuut had ik een mail van hun terug.
**************************************
Geachte heer/mevrouw,

Hierbij verzoek ik u dringend mij geen ongevraagde pakketjes toe te sturen en mij geheel uit uw bestand te verwijderen.

Het is verboden ongevraagd ongewenste pakketten te bezorgen en er dan geld voor te vragen. Ik ben ook niet van plan te betalen voor dit ongevraagde pakketje.

Vertrouwende u voldoende te hebben geïnformeerd
*************************************

Uw aanvraag is ontvangen, en wordt beoordeeld door onze medewerkers, u ontvangt zo snel mogelijk antwoord. Let er op dat meerdere e-mails de verwerkingstijd zal verhogen. Wij hebben uw verzoek ontvangen, en deze zal zo spoedig mogelijk door ons personeel worden beoordeeld.

Vermeld uw ordernummer of volledige naam in de e-mails. Dit verlaagt de verwerkingstijd van de e-mails.

Met vriendelijke groet,
LuxStyle Klantenservice.

Ja hoor ook brief 2 ontvangen
Bedankt voor uw e-mail.

We sturen enkel bestellingen op wanneer er op onze site handmatig de gegevens voor het plaatsen van een bestelling wordt ingevoerd.
Als u nooit op onze site of Facebook pagina bent geweest, dan raden wij u aan om aangifte doen van identiteitsfraude en een kopie hiervan naar ons toe mailen.

In de bijlage vindt u een kopie van de gegevens die destijds zijn ingevuld in het bestelformulier (naam, adres, e-mail adres en telefoonnummer) en de gegevens die door ons systeem zijn geregistreerd (IP adres, exacte tijdstip van de bestelling).

Onze excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,
Joanna
LuxStyle
Customer Service

Ik heb ook de geschiedenis van mijn computer nagekeken nou de datum en tijden kloppen niet.

Nog wel ff mijn een mail terug gestuurd met duidelijk verzoek om mij uit het systeem te halen en niets meer toe te zenden


geachte mevrouw,

Ik heb op uw site geen bestelling gedaan, ik heb wel op uw site gekeken en gelezen maar geen bestelling gedaan omdat ik uw site niet vertrouwde. Tevens heb ik in mijn geschiedenis gekeken en daaruit blijkt dat ik
op deze tijdstippen niet op uw site ben geweest.
En adresgegevens en een IP adres achterhalen is ook niet zo moeilijk.

Ik verzoek u ook geen bestellingen meer te sturen en mijn gegevens uit uw bestand te verwijderen.

vertrouwende dat u mij uit uw systeem haalt en ik niets meer van u toegezonden krijg.

vriendelijke groet

daphnevd83
Berichten: 14
Lid geworden op: 21 sep 2015 10:27

Re: Luxstyle

Ongelezen bericht door daphnevd83 »

antonia62 schreef:
antonia62 schreef:Heb net ook een pakketje van LuxStyle ontvangen. Weet zeker dat ik niets besteld heb maar heb alleen gekeken op hun site. Inderdaad via facebook

Gelijk een mailtje gestuurd dat ik niets meer wil ontvangen, niets ga betalen en verwijderd wil worden uit hun bestand. Binnen een minuut had ik een mail van hun terug.
**************************************
Geachte heer/mevrouw,

Hierbij verzoek ik u dringend mij geen ongevraagde pakketjes toe te sturen en mij geheel uit uw bestand te verwijderen.

Het is verboden ongevraagd ongewenste pakketten te bezorgen en er dan geld voor te vragen. Ik ben ook niet van plan te betalen voor dit ongevraagde pakketje.

Vertrouwende u voldoende te hebben geïnformeerd
*************************************

Uw aanvraag is ontvangen, en wordt beoordeeld door onze medewerkers, u ontvangt zo snel mogelijk antwoord. Let er op dat meerdere e-mails de verwerkingstijd zal verhogen. Wij hebben uw verzoek ontvangen, en deze zal zo spoedig mogelijk door ons personeel worden beoordeeld.

Vermeld uw ordernummer of volledige naam in de e-mails. Dit verlaagt de verwerkingstijd van de e-mails.

Met vriendelijke groet,
LuxStyle Klantenservice.

Ja hoor ook brief 2 ontvangen
Bedankt voor uw e-mail.

We sturen enkel bestellingen op wanneer er op onze site handmatig de gegevens voor het plaatsen van een bestelling wordt ingevoerd.
Als u nooit op onze site of Facebook pagina bent geweest, dan raden wij u aan om aangifte doen van identiteitsfraude en een kopie hiervan naar ons toe mailen.

In de bijlage vindt u een kopie van de gegevens die destijds zijn ingevuld in het bestelformulier (naam, adres, e-mail adres en telefoonnummer) en de gegevens die door ons systeem zijn geregistreerd (IP adres, exacte tijdstip van de bestelling).

Onze excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,
Joanna
LuxStyle
Customer Service

Ik heb ook de geschiedenis van mijn computer nagekeken nou de datum en tijden kloppen niet.

Nog wel ff mijn een mail terug gestuurd met duidelijk verzoek om mij uit het systeem te halen en niets meer toe te zenden


geachte mevrouw,

Ik heb op uw site geen bestelling gedaan, ik heb wel op uw site gekeken en gelezen maar geen bestelling gedaan omdat ik uw site niet vertrouwde. Tevens heb ik in mijn geschiedenis gekeken en daaruit blijkt dat ik
op deze tijdstippen niet op uw site ben geweest.
En adresgegevens en een IP adres achterhalen is ook niet zo moeilijk.

Ik verzoek u ook geen bestellingen meer te sturen en mijn gegevens uit uw bestand te verwijderen.

vertrouwende dat u mij uit uw systeem haalt en ik niets meer van u toegezonden krijg.

vriendelijke groet
Beste antonia62, ja vreselijk dit, ik zou geen reacties meer geven, wat ze ook sturen.
Het blijft een heen en weer gemail wat alleen maar frustraties geeft. Bij de een gaan ze ook veel verder en langer door dan bij de ander, maar zover ik overal een beetje lees haken ze uiteindelijk af omdat ze je simpelweg niks kunnen maken. Maar vermoeiend is het wel...

Nakoma1987
Berichten: 4
Lid geworden op: 08 okt 2015 15:15

Re: Luxstyle

Ongelezen bericht door Nakoma1987 »

daphnevd83 schreef:
Nakoma1987 schreef:Iedereen bedankt voor de reacties! Dat heeft me een beetje gerust kunnen stellen.
Ik vond het overzicht van mijn gegevens inderdaad ook geen bewijs dat ik een bestelling (laat staan een abonnement) heb gedaan bij hun. Tot nu toe hebben ze geen contact meer opgenomen, hopelijk blijft dat zo :)

@daphnevd83 Ik hoop dat het bij jou ook daarbij blijft, je zou denken van wel als ze al 4 weken geen contact meer hebben gezocht. Ik zal voor je duimen!

Helaas, vd week brief op m'n deurmat met "laatste aanmaning" Ik heb overigens nog nooit een eerste herinnering gehad oid, dus daar gaan ze alweer de fout mee in.
Ah, jij ook al. Ik heb gister ook een nieuwe incasso gehad... (Met uiterste betaaldatum 3 nov, erg fijn als je die dan 10 nov binnen krijgt. En uiteraard belachelijk veel extra incassokosten toegevoegd).
Welke actie heb jij nu verder ondernomen? Of heb je de aanmaning gewoon genegeerd?
Echt super vervelend zulke bedrijven. Begrijp niet dat dit zomaar kan.

daphnevd83
Berichten: 14
Lid geworden op: 21 sep 2015 10:27

Re: Luxstyle

Ongelezen bericht door daphnevd83 »

Nakoma1987 schreef:
daphnevd83 schreef:
Nakoma1987 schreef:Iedereen bedankt voor de reacties! Dat heeft me een beetje gerust kunnen stellen.
Ik vond het overzicht van mijn gegevens inderdaad ook geen bewijs dat ik een bestelling (laat staan een abonnement) heb gedaan bij hun. Tot nu toe hebben ze geen contact meer opgenomen, hopelijk blijft dat zo :)

@daphnevd83 Ik hoop dat het bij jou ook daarbij blijft, je zou denken van wel als ze al 4 weken geen contact meer hebben gezocht. Ik zal voor je duimen!

Helaas, vd week brief op m'n deurmat met "laatste aanmaning" Ik heb overigens nog nooit een eerste herinnering gehad oid, dus daar gaan ze alweer de fout mee in.
Ah, jij ook al. Ik heb gister ook een nieuwe incasso gehad... (Met uiterste betaaldatum 3 nov, erg fijn als je die dan 10 nov binnen krijgt. En uiteraard belachelijk veel extra incassokosten toegevoegd).
Welke actie heb jij nu verder ondernomen? Of heb je de aanmaning gewoon genegeerd?
Echt super vervelend zulke bedrijven. Begrijp niet dat dit zomaar kan.

Ja die van mij kwam ook later binnen dan de uiterlijke betaaldatum. (datum was 27-10 en kreeg de brief op 4-11) Ik heb de volgende dag gelijk gemaild met het ECC, zij nemen het erg serieus en gaven al aan dat ze veel klachten krijgen over dit bedrijf. Ik heb alle mailcontact, facturen en aanmaningen moeten doorsturen en zij maken daar een dossier van en sturen dat door naar de Deense collega's van de ECC, zij pakken het verder op met Luxstyle. En zolang ik niks hoor van de ECC adviseren ze mij om alles te negeren en vooral niet te betalen.

v.vancaem
Berichten: 1
Lid geworden op: 14 jan 2016 15:39

Re: Luxstyle

Ongelezen bericht door v.vancaem »

Vandaag ben ik ook 'verblijd' met een brievenbuspakketje van de firma Luxstyle. Niks besteld, naam van onbekend persoon gebruikt, adresgegevens wel kloppend. Factuur ingesloten van € 31,85. Ben gelijk aan het googlen geslagen zag dat deze firma al vele slachtoffers heeft gemaakt. Ik heb direct een mail gestuurd met daarin dat ik geen bestelling heb gedaan, geen overeenkomst ben aangegaan en dat ik dus ook niet zal betalen. Verder klacht weggelegd bij het ECC Europees Consument Centrum. Per direct een uitgebreide mail terug met hoe te handelen. De praktijken van Luxstyle zijn hier uitgebreid bekend. Raar dat zulke bedrijven geen halt kan worden toegeroepen.
Laatst gewijzigd door Radar op 14 jan 2016 20:05, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Ongefundeerde bewering verwijderd

Gesloten