Een compleet schandaal.
De reden van mijn forumbericht hier is omdat ik het net na 3 weken maar weer eens geprobeerd heb en ja hoor: onbereikbaar.
Daarvoor heb ik het 3 weken aan een stuk geprobeerd, meerdere keren per dag. Zelfde verhaal. Ik kwam erachter dat je via Facebook (of all places) wel contact kan krijgen maar dat leverde twee berichten in drie dagen op waar ik niets aan had.
Uiteindelijk kreeg ik een tip, die heb ik uitgevoerd en raad eens? Totaal geen reactie.
Mijn probleem wil ik best uitleggen. Ik heb een betalingsregeling bij Vodafone. Daarbij werd afgesproken dat ik niet meer kon bellen tijdens deze regeling, maar wel gebeld worden. Prima.
Maar plots ben ik volledig geblokkeerd, dus kan ook niet meer gebeld worden en dat is minder prima. Zonder enig bericht. Ik alles gechecked en ik ben gewoon bij met mijn afbetalingen! Maar kan ze dat niet aan hun hoofd peuteren omdat ze niet opnemen. Wat moet ik hiermee????
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Vodafone Klantenservice
Vodafone Klantenservice
Laatst gewijzigd door Radar op 10 okt 2015 10:42, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: deel bericht verwijderd. Reden: off-topic
Reden: deel bericht verwijderd. Reden: off-topic
Re: Vodafone Klantenservice
Vreemd heb ik vandaag zowel met 1200 en 1201 gebeld met Vodafone, wachttijd plm 2 min
De Ts kan zelf niet gebeld worden. 
Tsja Har06 maar het is moeilijk bellen met een geblokkeerde mobiel. Dus moet ik de vaste telefoon gebruiken en dat is een ander nummer (0800 0904) waar ik never nooit doorheen kom.
is er in je omgeving niemand met een gsm + vodafone ?rambito schreef:Tsja Har06 maar het is moeilijk bellen met een geblokkeerde mobiel. Dus moet ik de vaste telefoon gebruiken en dat is een ander nummer (0800 0904) waar ik never nooit doorheen kom.
blokkade instelling is eenzijdig gedaan door Vodafone zonder enige redenen?
-
stefanhouterman
Mits je ook Telefon van Ziggo hebt, dan werkt ook 1200 !rambito schreef:Tsja Har06 maar het is moeilijk bellen met een geblokkeerde mobiel. Dus moet ik de vaste telefoon gebruiken en dat is een ander nummer (0800 0904) waar ik never nooit doorheen kom.
Wat ik al zei: als je een betalingsregeling moet aangaan word je eenzijdig geblokkeerd: je kan niet bellen maar wel gebeld worden. Moest ik wel accepteren.Har06 schreef:is er in je omgeving niemand met een gsm + vodafone ?rambito schreef:Tsja Har06 maar het is moeilijk bellen met een geblokkeerde mobiel. Dus moet ik de vaste telefoon gebruiken en dat is een ander nummer (0800 0904) waar ik never nooit doorheen kom.
blokkade instelling is eenzijdig gedaan door Vodafone zonder enige redenen?
Maar nu volledig onaangekondigd ben ik nadat ik mij trouw aan de betalingsregeling heb gehouden volledig geblokkeerd, nummer schijnt opgeheven. Dus: zonder enige aankondiging, niet per mail niet per post. Ik vind dat onacceptabel. Kan niet meer gebeld worden en ben mijn jaaaarenlange nummer kwijt.
Dan krijg ik via Facebook het advies mijn bankafschriften op te sturen, ik doe dat en hoor na bijna 4 weken nog helemaal niets. Bellen...niks.
Neem mij niet kwalijk maar ik vind dit een gang van zaken die niet past bij een professioneel bedrijf.