LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Tandartspraktijk The in Helmond

Andere onderwerpen over gezondheid en voeding
Reka Szebenyi
Berichten: 5
Lid geworden op: 18 sep 2012 20:09

Tandartspraktijk The in Helmond

Ongelezen bericht door Reka Szebenyi »

Wees gewaarschuwd,


Ik moest daar voor parodontologische behandeling,
maar eerst stond dokter erop dat mij vullingen moeten vervangen worden,
en terwijl ik leed veel pijn, gaven zij mij afspraken met maar 2 -3 weken verwijderd elkaar.
Toen ik er niet meer tegen aan kon, zeiden ze tegen mij dat als ik de zaken wil bespoedigen, moet ik maar met contant over de brug komen. De mensen eisden dat ik volgend keer met 3000!!!euro over de brug zou komen.
Ik vroeg of ik pinnen kan ( maar werd gezegd dat er is geen pin mogelijkheid bij hun aanwezig)
Of ik de nota pas bij ontvangst kan vereffenen.
Daar stemden ze ook niet in.
Toen ik al thuis was gekomen, heb ik me het allemaal laten bezinken, en dacht ik toen Dit kan toch niet de normale gang van zaken zijn!
ik was nog steeds in pijn, en voelde mij echt teleurgesteld dat mij zoiets weer overkomt.
Ik zocht en vond een ander parodontoligist, namelijk [Persoonsgegevens verwijderd door de Moderator] in Eindhoven,
ze nam mij meteen onder behandeling, (geen uitstel wegens tandvulling was nodig!)
En binnen een week met drie behandelingen achter de rug sta ik weer als nieuw.
En dat maar voor 520 euro!die
werd door de verzekeraar op mij rekening in vermindering gebracht.
In Plaats van 3000 euro, pijn leidend, beschuldigd zijnde van niet betrouwbaar, en opgelicht.
Niet alles is goud dat schijnt!

Gesloten