hallo,
ik heb een maand geleden mijn internet abbonement van tele2 verlengt van 20mb naar 40mb. Hiervoor kreeg ik een nieuw modem omgestuurd.
Het zou 2 weken duren voordat ik mijn modem binnen zou hebben en ze het internet zouden activeren. nadat ik dit binnen had heb ik het direct geinstalleerd en kwam ik al gouw tot de conclussie dat het internet niet meer zo werkte als hoe het het eerst deed. Ik mijn playstation en mijn printer niet meer goed verbinden.
Daarom direct nog binnen de eerste week dat ik het modem binnen had naar Tele2 gebeld en gemeld dat ik het terug wou zetten en liever nog stoppen.
Terugzetten zou gaan maar dan had ik 2 weken geen internet en tv, en stoppen ging niet omdat de 2 weken opzegtermijn al verlopen waren.
Hier ben ik tegenin gegaan, maar tele2 gooit het erop dat de 2 weken al voorbij gaan vanaf het moment van tekenen.
Vreemde zaak; In die 2 weken kon ik niet weten dat mijn internet verbinding niet zou werken voor mijn wat hun zeggen ''randaparatuur''
Ik had dus toen al moeten beslissen dat ik het niet wou houden, maar ik was altijd tevrede met mijn internet en alles werkte goed dus waarom nu niet.
Uiteindelijk een lange discussie gehad met de mevrouw, maar ze kon me er niet verder mee helpen. ik was dus kei hard genaait door Tele2.
Hier had ik me dus maar een beetje bij neergelegd en ben daarna dus gaan proberen om mijn modem toch open te zetten voor bepaalde verbindingen van mijn console en printer. Na wat uren hieraan geprutst te hebben en internet doorgezocht te hebben, tele2 aan de lijn te hebben, en zelfs hulp door derden in te schakelen krijg ik het nog altijd niet voor elkaar.
is er dan niet een mogelijkheid om toch mijn internet stop te zetten.
TELE2 levert mij gewoon een internetverbinding waarbij ik niet de mogelijkheid heb om hem zo in te stellen dat al mijn aparatuur erop werkt. En ze beschikken zelf niet tot mensen die er genoeg verstand van hebben om het op te lossen.
Ik zit nu een jaar vast aan een contract met een internet verbinging die maar voor de helft voor me werkt. als ik dit van te voren wist had ik mijn internetverbinding gewoon gelaten zoals het voorheen was.
Ik hoop dat jullie me hier op het forum wijzer kunnen maken over wat ik hier misschien nog aan zou kunnen doen.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Tele2 Internet werkt niet naar behoren
Re: Tele2 Internet werkt niet naar behoren
Moet je die niet gewoon aanmelden op je nieuwe modem ?Ik mijn playstation en mijn printer niet meer goed verbinden.
Valt Tele2 hier iets te verwijten, of ligt dat aan "ik" ?stannn schreef:TELE2 levert mij gewoon een internetverbinding waarbij ik niet de mogelijkheid heb om hem zo in te stellen dat al mijn aparatuur erop werkt.
Wat moet de printer op internet?
Als de verbinding gewoon stabiel is, en snelheid halt, dan kan dit alleen aan modem liggen.
Wat stond er op het oude modem ingesteld? Ook al geeft oude modem geen internet, je kan wel PC aansluiten en settings bekijken.
Dubbel
Laatst gewijzigd door 16again op 13 okt 2015 20:50, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Beste Stan,
Bedankt voor je bericht. Mijn collega Fleur heeft enkele minuten geleden een antwoord gegeven op een soortgelijke vraag van jou via Facebook. Om het zo overzichtelijk mogelijk te houden, wil ik je vriendelijk verzoeken het gesprek daar voort te zetten.
Groet, Rick
Bedankt voor je bericht. Mijn collega Fleur heeft enkele minuten geleden een antwoord gegeven op een soortgelijke vraag van jou via Facebook. Om het zo overzichtelijk mogelijk te houden, wil ik je vriendelijk verzoeken het gesprek daar voort te zetten.
Groet, Rick