LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Terabyte BV --- usedpc4sale.nl en remarkt.nl

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
MaariooNL

Terabyte BV --- usedpc4sale.nl en remarkt.nl

Ongelezen bericht door MaariooNL »

Ik heb een tower PC besteld bij de webwinkel remarkt.nl en een desktop PC gekregen. De hardware was zoals belooft. De bijgeleverde voedingskabel is voor een ander apparaat, die past niet.

Ik heb op maandag besteld en betaald maar geen bevestiging van de bestelling gekregen. Op donderdag wilde ik remarkt bellen, ik belde het nummer dat groot op de website vermeld staat. Bellen met remarkt eindigt met een antwoordapparaat en het afbreken van de verbinding.

Op het bankafschrift stond TerabyteBV vermeld, het bedrijf dat ook achter usedpc4sale.nl zit. Over usedpc4sale staat al een onderwerp op dit forum.
Op de site van terabytebv.nl staat een telefoonnummer dat wordt opgenomen met: "remarkt".
Na het telefoontje werd er een dag later de verkeerde bestelling afgeleverd.

Via Google vond ik : computerwinkels.nl/kelpen-oler/terabyte-bv/beoordelingen[/url] en heb ik besloten deze PC maar te accepteren omdat terugsturen ook risicovol lijkt.
Ik ga nooit meer iets bestellen bij hen en raad anderen echt af dit te doen.

olaf79

Re: Terabyte BV --- usedpc4sale.nl en remarkt.nl

Ongelezen bericht door olaf79 »

Hebben ze geen mailadres? Na 1 telefoontje al opgegeven? Ik zou gewoon een paar keer bellen! Hoe heb je betaald?

MaariooNL

Re: Terabyte BV --- usedpc4sale.nl en remarkt.nl

Ongelezen bericht door MaariooNL »

Paar keer gebeld antwoordapparaat toen kwam ik achter dat dezelfde bedrijf staat achter twee sites, gebeld en volgende dag computer thuis maar ander dan bestelling. Betaald via Ideal

Gesloten