LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] werken voor uitzendburo

Andere onderwerpen over werk en inkomen.
Annet1968

werken voor uitzendburo

Ongelezen bericht door Annet1968 »

ik heb 3 dagen bij een bedrijf gewerkt via een uitzendburo; nu wil t bedrijf pas uitbetalen als ik 14 dagen voor t bedrijf heb gewerkt. Maar via het uitzendburo hebben ze geen werk meer bij dit bedrijf, dus ik krijg mijn loon voor de gewerkte dagen niet.

thecure

Re: werken voor uitzendburo

Ongelezen bericht door thecure »

en nu

Quark

Ongelezen bericht door Quark »

Jij hebt geen boodschap aan het bedrijf waarvoor je hebt gewerkt, je bent in dienst van het uitzendbureau.
Die moeten jou uitbetalen en die moeten er maar voor zorgen dat zij hun geld weer van dat bedrijf krijgen.

sjohie

Ongelezen bericht door sjohie »

Annet1968 schreef:ik heb 3 dagen bij een bedrijf gewerkt via een uitzendburo; nu wil t bedrijf pas uitbetalen als ik 14 dagen voor t bedrijf heb gewerkt. Maar via het uitzendburo hebben ze geen werk meer bij dit bedrijf, dus ik krijg mijn loon voor de gewerkte dagen niet.
Jij hebt qua betaling van salaris toch niks te maken met dat bedrijf? Jij bent in dienst van het uitzendbureau, en zij moeten je de gewerkte dagen uitbetalen, tenminste dat is hoe het volgens mij normaliter werkt als je werkt via een uitzendbureau. Ik zou hen dan ook even vragen over het hoe en wat, niet dat bedrijf. Wat zij evt met het uitzendbureau afspreken of afrekenen is voor jou niet relevant.

Annet1968

Ongelezen bericht door Annet1968 »

Weet iemand of ik dat ergens wettelijk kan terugvinden ????

Frantic2

Ongelezen bericht door Frantic2 »

??? je hebt toch een loonbelasting verklaring ingeleverd bij het uzb? Dus betalen ze jou uit, maar je moet wel een handtekening op je werkbriefje hebben van het bedrijf waar je gewerkt hebt. Ga gewoon even langs bij het UZB!

Gesloten