Op zaterdag 25 oktober 2015 heb ik naar CameraNu gebeld om te vragen of deze Eizo monitoren in de showroom hadden staan die bezichtigd konden worden. Op deze vragen werd bevestigend beantwoord. Hierbij werden de types opgenoemd die bekeken konden worden. De telefoniste was namelijk extra gaan kijken in de showroom daar ik niet uit de buurt kwam. Aangezien ik graag de monitoren voor aankoop daadwerkelijk wou zien ben ik de auto gestapt en vervolgens naar Urk gereden wat op een afstand van 90 kilometer ligt.
Bij CameraNu word ik ontvangen door Mark. Al snel komen we erachter dat de monitoren niet staan aangesloten waarbij ik aangeef niet bijster gelukkig te zijn met de situatie. Dit omdat ik op deze wijze 180 kilometer voor Jan met de bekende achternaam heb gereden. Door Mark wordt vervolgens William Harpe erbij gehaald. Verder dan excuses komt deze echter niet, hierbij werd tevens nog door William Harpe opgemerkt dat door de telefoniste niet was gezegd dat de monitoren ook daadwerkelijk aangesloten stonden. De door William Harpe gemaakte excuses zijn dan ook naar mijn mening inhoudsloos. Mijn kilometers worden namelijk niet vergoed en daarnaast wordt er geen enkele poging ondernomen om de Eizo monitoren aan te sluiten. Aangezien medewerker Mark naar mijn idee niet echt bekend was met de betreffende monitoren, hij moest namelijk alles opzoeken op internet, ben ik vervolgens naar Amsterdam gereden en heb daar een Eizo CS240 gekocht. Deze zaak bleek een verademing te zijn ten opzichte van CameraNU. De monitoren stonden hier namelijk wel aangesloten en tevens bleek hier personeel aanwezig die daadwerkelijk verstand van hun producten hadden en er niet uitzagen of dat ze nog op school zaten.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] CameraNu te Urk
-
- Berichten: 3493
- Lid geworden op: 27 jul 2015 12:20
Re: CameraNu te Urk
Als je andermans namen volledig meldt is het wel zo netjes om onder je eigen naam te posten....
Re: CameraNu te Urk
opgesteld of aangesloten... is me nogal een verschil!
Als je ze als demo gebruikt kan je ze niet meer als nieuw verkopen.... Waarschijnlijk was uw eigen communicatie niet sterk en hoefde degene die de telefoon aanneemt dat ook niet te begrijpen! U wilde ze zien, nou dat kon dus.
Als je ze als demo gebruikt kan je ze niet meer als nieuw verkopen.... Waarschijnlijk was uw eigen communicatie niet sterk en hoefde degene die de telefoon aanneemt dat ook niet te begrijpen! U wilde ze zien, nou dat kon dus.
Re: CameraNu te Urk
bijna vergeten te quotenGHR schreef:Op zaterdag 25 oktober 2015 heb ik naar CameraNu gebeld om te vragen of deze Eizo monitoren in de showroom hadden staan die bezichtigd konden worden. Op deze vragen werd bevestigend beantwoord. Hierbij werden de types opgenoemd die bekeken konden worden. De telefoniste was namelijk extra gaan kijken in de showroom daar ik niet uit de buurt kwam. Aangezien ik graag de monitoren voor aankoop daadwerkelijk wou zien ben ik de auto gestapt en vervolgens naar Urk gereden wat op een afstand van 90 kilometer ligt.
Bij CameraNu word ik ontvangen door Mark. Al snel komen we erachter dat de monitoren niet staan aangesloten waarbij ik aangeef niet bijster gelukkig te zijn met de situatie. Dit omdat ik op deze wijze 180 kilometer voor Jan met de bekende achternaam heb gereden. Door Mark wordt vervolgens William Harpe erbij gehaald. Verder dan excuses komt deze echter niet, hierbij werd tevens nog door William Harpe opgemerkt dat door de telefoniste niet was gezegd dat de monitoren ook daadwerkelijk aangesloten stonden. De door William Harpe gemaakte excuses zijn dan ook naar mijn mening inhoudsloos. Mijn kilometers worden namelijk niet vergoed en daarnaast wordt er geen enkele poging ondernomen om de Eizo monitoren aan te sluiten. Aangezien medewerker Mark naar mijn idee niet echt bekend was met de betreffende monitoren, hij moest namelijk alles opzoeken op internet, ben ik vervolgens naar Amsterdam gereden en heb daar een Eizo CS240 gekocht. Deze zaak bleek een verademing te zijn ten opzichte van CameraNU. De monitoren stonden hier namelijk wel aangesloten en tevens bleek hier personeel aanwezig die daadwerkelijk verstand van hun producten hadden en er niet uitzagen of dat ze nog op school zaten.
Re: CameraNu te Urk
Snap probleem niet, u wilde ze in de showroom bekijken, nou dat kon toch.
Wat is de toegevoegde waarde om namen van winkelpersoneel te noemen, denkt u nu echt dat Camera.nu deze personeelsleden over dit feit gaat aanspreken. Verkoopwaar is gewoon tentoongesteld, zoals gewenst en gevraagd.
Wat is de toegevoegde waarde om namen van winkelpersoneel te noemen, denkt u nu echt dat Camera.nu deze personeelsleden over dit feit gaat aanspreken. Verkoopwaar is gewoon tentoongesteld, zoals gewenst en gevraagd.