LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Storing Telfort

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
Smickel
Berichten: 2
Lid geworden op: 02 nov 2015 11:44

Storing Telfort

Ongelezen bericht door Smickel »

Ik heb 12 dagen storing gehad met telefoon en internet.
De storing was, bleek achteraf, na 10 dagen, te wijten aan een hoofdkabel die niet of niet goed functioneerde, deze moest vernieuwd worden.
Op mijn vraag of hier een vergoeding tegenover kon staan kreeg ik het volgende te horen:
1 maand gratis, toen ik aangaf dat er op hun forum iemand 1 maand gratis kreeg voor een storing van 4 dagen, werd mij gezegd dat ze mijn gegevens er bij moest pakken.
Toen ze weer aan de telefoon kwam kreeg ik de mededeling dat ik 9 euro terug kreeg of als alternatief 3 maanden gratis met contractverlenging.
Ik heb gezegd dat ik niet akkoord ging met die 9 euro en na moest denken over het verlengen van mijn contract.
Wat vinden jullie hiervan?

Har06
Berichten: 3743
Lid geworden op: 07 nov 2011 12:12

Re: Storing Telfort

Ongelezen bericht door Har06 »

Overmacht van Telfort, waarom altijd claims willen innen ??

tijger1
Berichten: 1647
Lid geworden op: 31 jan 2013 20:54

Re: Storing Telfort

Ongelezen bericht door tijger1 »

Wat was er mis met ern maand gratis? Wie het onderste uit de kan wil hebben, krijgt het lid op de neus.

Smickel
Berichten: 2
Lid geworden op: 02 nov 2015 11:44

Re: Storing Telfort

Ongelezen bericht door Smickel »

Er was niets mis met 1 maand gratis, als ze het juiste bedrag gezegd had, ze zei 30 euro terwijl ik iedere maand 40 euro betaal, dat is alleen voor telefoon en internet, vandaar dat ze mijn gegevens erbij gepakt heeft.
En wat betreft het onderste uit de kan hoeft voor mij niet, ik ben er niet op uit om er van alles eruit te slepen, het is alleen met 2 maten meten, de 1 een maand gratis voor 4 dagen geen internet en ik 1 maand, of bijna 1 maand gratis voor 12 dagen.
En wat betreft Mar06: je maakt extra kosten omdat alles mobiel gedaan moet worden, hetzij thuis, hetzij bij vrienden of familie.
Alleen 4x telfort bellen op hun 0900 nr. ben je de 9 euro al kwijt, bovendien moest ik in het begin alle kabels vernieuwen omdat het probleem bij mij zat volgens hen, terwijl dat niet zo was.
Ik snap dat ze eerst een protocol moeten volgen voordat ze zeggen dat er een storing bij hen is, maar dit was op dat moment wel gaande, terwijl de mensen bij de telefoon het of niet wilden of mochten of konden zeggen.

renewouters
Berichten: 3493
Lid geworden op: 27 jul 2015 12:20

Re: Storing Telfort

Ongelezen bericht door renewouters »

Smickel schreef: En wat betreft Mar06: je maakt extra kosten omdat alles mobiel gedaan moet worden, hetzij thuis, hetzij bij vrienden of familie.
Dat is totaal niet relevant tenzij je daar vantevoren afspraken over hebt gemaakt met een provider.

Har06
Berichten: 3743
Lid geworden op: 07 nov 2011 12:12

Re: Storing Telfort

Ongelezen bericht door Har06 »

Smickel schreef:Er was niets mis met 1 maand gratis, als ze het juiste bedrag gezegd had, ze zei 30 euro terwijl ik iedere maand 40 euro betaal, dat is alleen voor telefoon en internet, vandaar dat ze mijn gegevens erbij gepakt heeft.
En wat betreft het onderste uit de kan hoeft voor mij niet, ik ben er niet op uit om er van alles eruit te slepen, het is alleen met 2 maten meten, de 1 een maand gratis voor 4 dagen geen internet en ik 1 maand, of bijna 1 maand gratis voor 12 dagen.
En wat betreft Mar06: je maakt extra kosten omdat alles mobiel gedaan moet worden, hetzij thuis, hetzij bij vrienden of familie.
Alleen 4x telfort bellen op hun 0900 nr. ben je de 9 euro al kwijt, bovendien moest ik in het begin alle kabels vernieuwen omdat het probleem bij mij zat volgens hen, terwijl dat niet zo was.
Ik snap dat ze eerst een protocol moeten volgen voordat ze zeggen dat er een storing bij hen is, maar dit was op dat moment wel gaande, terwijl de mensen bij de telefoon het of niet wilden of mochten of konden zeggen.

sorry ik vind dat de betreffende storing overmacht is, € 30,00 vind ik nog teveel, tevreden zijn is ook een kunst, ts kan ook overstappen

kss
Berichten: 224
Lid geworden op: 03 nov 2006 19:11

Re: Storing Telfort

Ongelezen bericht door kss »

het telfort forum en via socialmedia helpen ze je gratis en je hebt alle afspraken/toezeggingen zwart op wit staan, geen nut om te bellen, dat worden altijd hijzegt/zijzegt situaties.

3maanden klinkt aantrekkelijker, alleen even goed opletten dat ze je dan niet op een duurder jaarcontract zetten ;)

Gesloten