Sinds 26.10.2015 heeft Mijn Belastingdienst een technische storing als je wil inloggen om je belastingaangifteinkomstenbelasting ( IB ) wil doen of je reeds eerder ingevuld aangifte, welk nog niet verstuurd, af te ronden en te verzenden. Deze storing duurt nu al 2 weken en lijkt nog niet opgelost.
Bijzonder is, dat ik afgelopen dinsdagmiddag als vrijwilliger iemand geholpen heb met de belastingaangifte IB 2014, welke voor 01.11.2015 ingediend moest zijn. Warempel konden we wel op mijn belastingdienst komen en hebben de aangifte gedaan en verzonden.
Sinds vrijdag tot zaterdagavond lag ook Mijn Toeslagen van de Belastingdienst eruit met de melding: website niet beschikbaar.
Op de site van de Belastingdienst is weinig tot niets te vinden over beide storingen, wanneer ze opgelost zijn, evenals extra uitstel deadline aangifte doen voor degene die voor 01.11.2015 hun aangifte IB 2014 en/of hun omzetbelasting (OB) 3e kwartaal moesten doen.
met vriendelijke groet,
André
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Belastingdienst online onbereikbaar
-
-
Re: Belastingdienst online onbereikbaar
Ik kan gewoon inloggen.
-
Gebruik een andere browser of probeer bij iemand anders in te loggen.
-
TS heeft problemen sinds 26.10.2015 !MichielFRL schreef:De startpagina van de BD staan wel werkzaamheden vermeld: http://www.belastingdienst.nl/wps/wcm/c ... ember_2015
De werkzaamheden zijn nu pas in het weekend en dan nog maar een paar minuten.
ik kan en kon gewoon inloggen.
Google browser gebruiken
Google browser gebruiken