Ik wil nu ook mijn verhaal hier nu kwijt, ik heb voor mij vrouw een sim-only besteld, van Hollands nieuwe we hebben ook nummer behoud aangevraagd, maar me vrouw zag er toch van af dus we hebben alles geannuleerd binnen 7 dagen, alles ging goed we kregen netjes geld terug gestort maar wat niet goed is gegaan, dat nummer behoud nog steeds vast staat , ik hoorde van Vodafone dat me vrouw gewoon 22 maart naar Hollands nieuwe gaat, dus wij meteen bellen naar Hollands nieuwe, maar die zeggen dat niks meer kan doen voor ons om dat wij geen klant meer zijn, en toen Vodafone gebeld, en die zegt je moet toch bij Hollands nieuwe zijn, ik ben er nu ruim 2 weken bezig, maar schuld word steeds bij iemand anders in de voeten gedaan Hollands nieuwe zegt Vodafone, en Vodafone zegt Hollands nieuwe, nu is zo erg dat ik prepaid kaart heb besteld bij Hollands nieuwe om dat me vrouw niet wil dat nummer kwijt gaat, maar zelf dat word geblokkeerd, ik weet geen raad meer dus ik denk dat 22 maart nummer kwijt zijn, hoe kan ik dit oplossen,
Dit staat op site van Vodafone
nummerbehoud
We hebben je aanvraag voor het behoud van nummer 06xxxxxx goedgekeurd. De overstap naar HLNW vindt plaats op 22-03-2013. Als je de overstap wilt annuleren of wijzigen, kun je contact opnemen met HLNW.
Dit zegt Hollands nieuwe in email
[email protected] (
[email protected])
Toevoegen aan contactpersonen
26-2-2013
Aan:
[email protected]
Beste Klant,
Je hebt aangegeven dat het overzetten van telefoonnummer 06xxxxx niet lukt. De desbetreffende afdeling heeft het één en ander nagekeken en heeft kunnen zien dat telefoonnummer 06xxxxx nooit naar hollandsnieuwe is omgezet. Om deze reden kunnen wij helaas niets voor je betekenen. Voor dit probleem dien je bij je huidige provider te zijn.
Onze excuses voor het ongemak
Met vriendelijke groeten,
Xxxxxxxxx voor veiligheid naam weg gehaald,
Ik weet het niet wat ik moet doen, ik geef het op
p.doungnin