LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Nieuws van de Stichting Eegalease
Re: Nieuws van de Stichting Eegalease
Trouwens, stichting Eegalease is niets anders dan een soort consumentenbond geworden. Je betaald contrubitie omdat je veronderstelt dat ze de maatschappelijke druk zullen vegroten. Hun adviezen hoeft je niet te volgen. De mijn wel: wel betalen die extra bijdrage en wij gaan straks als alles achter de rug is om financieleveranwtoording vragen. Wij zullen eisen om meevallers terug te geboeken.
Ikwaseenbeetjedom,op gericht voor de gedupeerden en het kost de gedupeerden niets om een advocaat met een proces te laten beginnen.
-
oke, het beginnen kost dus niets, maar de verdere rechtsgang t/m het einde?
En hoe kom jij trouwens aan al die gratis advocaten?
Want voor 7,50 Euro per persoon (sponsorgeld) luistert er nog niet eens een advocaat naar jou, laat staan dat ie daar ook maar iets meer voor zou doen dan alleen te beginnen? Volgens mij begint ie daar niet eens voor.
En hoe kom jij trouwens aan al die gratis advocaten?
Want voor 7,50 Euro per persoon (sponsorgeld) luistert er nog niet eens een advocaat naar jou, laat staan dat ie daar ook maar iets meer voor zou doen dan alleen te beginnen? Volgens mij begint ie daar niet eens voor.
Ikwaseenbeetjedom,als de gedupeerden nou gewoon zelf info. vragen dan komt dat allemaal goed.
Croosjes is volgens mij een soort "Alice in wonderland". Advocaten, die iets gratis doen? Laat me niet lachen. Zelf geloof ik al niet meer in sprookjes sinds mijn 12e verjaardag.
Maar ik moet hem toegeven dat hij de spanning er wel inhoudt: hij verklapt weinig.
Maar ik moet hem toegeven dat hij de spanning er wel inhoudt: hij verklapt weinig.
impact,dat je niet informeerd daar kan ik niets aan doen.Maar ik vind het wel dom van u om zo maar iets te roepen(schrijven)
-
croosjes:
Mensen, TRAP ER NIET OPNIEUW IN !!!
zo is het bij Legio Lease ook begonnen.. met gladde praatjes... en veel beloftes...als de gedupeerden nou gewoon zelf info. vragen dan komt dat allemaal goed
Mensen, TRAP ER NIET OPNIEUW IN !!!
-
Ik weer moet reageren zou zo blij zij met gratis advocaatje en mobieltje voor niks en hoef alleen maar eendecroosjes uit sloot te trekken en terug van wal in sloot en das niet moeilijk hoor even clubje maken telefoontje bellen naar Ptt geloof ik dank u wel.
Lfs Ad stuur kaartje en klaar
Lfs Ad stuur kaartje en klaar
Croosjes (of ga ik je voortaan Alice noemen?), ik ben - in tegenstelling tot wat jij denkt - zelfs bijzonder goed geïnformeerd. Onder meer door de vette dagvaarding, die mijn advocaat NU tegen Dexia uitbrengt en waarvan de kopie op dit moment door mijn fax wordt ontvangen, terwijl ik mijn tijd verdoe met reageren op jouw nonsens.
Dus Croosjes, zwijg en ga je schamen!
Dus Croosjes, zwijg en ga je schamen!
Ad je begint ook al in zo'n "kromme" taal te praten als Croosje.
Is het nu zo moeilijk een zin in fatsoenlijk nederlands te schrijven?
Ik heb het niet over spelfouten, want die maken we allemaal wel eens, maar een fatsoenlijk nederlandse zin die makkelijk leest.
Is het nu zo moeilijk een zin in fatsoenlijk nederlands te schrijven?
Ik heb het niet over spelfouten, want die maken we allemaal wel eens, maar een fatsoenlijk nederlandse zin die makkelijk leest.
-
Janneke 52
Ik heb mijn punt gemaakt door te proberen de taal van croosje te bezigen, om te proberen tot hem door te dringen. Maar het lukt me steeds maar niet. Ik had wel gehoopd dat de wat ontwikkelde mensen dat zouden begrijpen. Ik zal het nooit meer doen Janneke.
Liefs Ad
Ik heb mijn punt gemaakt door te proberen de taal van croosje te bezigen, om te proberen tot hem door te dringen. Maar het lukt me steeds maar niet. Ik had wel gehoopd dat de wat ontwikkelde mensen dat zouden begrijpen. Ik zal het nooit meer doen Janneke.
Liefs Ad
Even voor de goede orde; ik b.v. heb geen contractbreuk gepleegd maar netjes mijn contract betaald terwijl ik wist dat de zaak stonk, maar werd gewoon gedagvaard op de restschuld. Ben aan het wachten op response van de '' kenners'' onder ons.
Wat mij verbaasd aan jullie is het volgende:
Geen één van jullie heeft ooit is een keer geinformeerd en blijven maar roepen trap er niet,het deugt niet,het zit vol met misleiding.Ik wil niets zeggen maar jullie zijn een kopie van lego lease.
welke organisatie bied een volledig pakket aan ""gratis"" dan alleen de vereniging die de kosten draagt van de gedupeerden.
Geen één van jullie heeft ooit is een keer geinformeerd en blijven maar roepen trap er niet,het deugt niet,het zit vol met misleiding.Ik wil niets zeggen maar jullie zijn een kopie van lego lease.
welke organisatie bied een volledig pakket aan ""gratis"" dan alleen de vereniging die de kosten draagt van de gedupeerden.
Math, je laat na te vertellen om welk product het bij jou gaat en ook wat daarvan de einddatum was. Laat dat weten en ik zal proberen je vraag te beantwoorden.
Croosje, ik heb je gemaild en informatie ontvangen van jou.
Ik vond het zo ondoorzichtelijk dat ik er verder niet op ingegaan ben.
Ik begrijp dat je goede bedoelingen hebt, maar het komt er zo absoluut niet uit.
Ik vond het zo ondoorzichtelijk dat ik er verder niet op ingegaan ben.
Ik begrijp dat je goede bedoelingen hebt, maar het komt er zo absoluut niet uit.
Croosjes, de enige organisatie die dat ook doet, is de kerk. Die bieden ook hun geloof gratis aan en je beloning krijg je dan in het hiernamaals.
Het collectezakje is zo te vergelijken met jouw belkosten en de sponsor zit in het Vaticaan.
Het collectezakje is zo te vergelijken met jouw belkosten en de sponsor zit in het Vaticaan.
Het contract waar ik het hier over heb is een WvD, aankoopdatum 04-07-2000. Kan even niet volgen wat dat met mijn reaktie te doen heeft, maar zal wel aan mij liggen.
Math, over hoeveel jaar liep die WVD? En was het een WVD of een WV3D of een WV10D? En dus ook de AFLOOPDATUM vertellen!
Een WV3D, afloopdatum c.q. verkoopdatum 04-07-2003.
Math, in dat geval is er m.i. aan de zijde van Dexia geen sprake van contractbreuk want het contract is van rechtswege geëindigd op de door jou genoemde afloopdatum. Tenzij de mogelijkheid tot verlenging bestond en jij en Dexia een verlengingscontract zijn aangegaan.
Ik moet er echter wel bijzeggen dat ik niet bekend ben met de WV3D. Zelf ben ik eegaleaser en dagvaard ik Dexia op grond van het ontbreken van de wettelijk vereiste tweede handtekening op de contracten van mijn vrouw (art. 1:88 BW jo art. 1:89 BW).
Misschien ben je ervan op de hoogte dat er nu een lopende procedure is in Arnhem over de WV3D? Neem anders contact op met Piet Koremans van Payback, die weet daar wel meer over te zeggen.
Sterkte en succes toegewenst!
Ik moet er echter wel bijzeggen dat ik niet bekend ben met de WV3D. Zelf ben ik eegaleaser en dagvaard ik Dexia op grond van het ontbreken van de wettelijk vereiste tweede handtekening op de contracten van mijn vrouw (art. 1:88 BW jo art. 1:89 BW).
Misschien ben je ervan op de hoogte dat er nu een lopende procedure is in Arnhem over de WV3D? Neem anders contact op met Piet Koremans van Payback, die weet daar wel meer over te zeggen.
Sterkte en succes toegewenst!