Vandaag kreeg ik een dagvaarding van gerechtsdeurwaarderss kantoor
Blume stolker en roel.
Wie,weet wat er nu gaat gebeuren.
RON UIT DEN HAAG LAAT EENS WAT VAN JE HOREN !!!!
GROEP UIT DEN HAAG
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] GEDAGVAARD
Re: GEDAGVAARD
1 ding is zeker: zonder advocaat kunt u net zo gaan betalen. Want het wint het niet.
Dus rennen naar een advocaat die het verweer voor u in orde maakt.
Wat u is overkomen is het lot van een ieder die maar achter is rustig afwacht. Zeker eegaleasers moeten die de betalin hebben stopgezet of de 'restschuld' niet betalen moeten snel Dexia dagvaarden.
Dus rennen naar een advocaat die het verweer voor u in orde maakt.
Wat u is overkomen is het lot van een ieder die maar achter is rustig afwacht. Zeker eegaleasers moeten die de betalin hebben stopgezet of de 'restschuld' niet betalen moeten snel Dexia dagvaarden.
Re: GEDAGVAARD
Tip voor m. de w.: ik weet toevallig dat mr W. Voerman nog Dexia-zaken wil aannemen. Hij is bekend met de Dexia-problematiek.
Adres: Hoofdweg 25/a, 1058 AW Amsterdam.
Ergens in de oudere berichten staat ook dat hij dit voor een zeer billijk totaaltarief wil doen. Ik meen me te herinneren dat het genoemde bedrag € 850,-- was, excl. kantoor-, griffie- en deurwaarderskosten. Maar daar moet je me niet op vastpinnen!
Adres: Hoofdweg 25/a, 1058 AW Amsterdam.
Ergens in de oudere berichten staat ook dat hij dit voor een zeer billijk totaaltarief wil doen. Ik meen me te herinneren dat het genoemde bedrag € 850,-- was, excl. kantoor-, griffie- en deurwaarderskosten. Maar daar moet je me niet op vastpinnen!