LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Aanmaning Tickets4u

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
wesleyswayze
Berichten: 1
Lid geworden op: 27 nov 2015 15:05

Aanmaning Tickets4u

Ongelezen bericht door wesleyswayze »

Geachte heer/mevrouw,

op 12-11-2015 werd ik opgeschrikt vanwege een aanmaning die ik binnen heb gekregen. Het betreft een aanmaning van een bestelling die niet betaald is aan tickets4u.nl

Na het doornemen van de betreffende brief kan ik opmaken dat er in mijn naam een bestelling is geplaatst voor een festival (mysteryland) die plaats heeft gevonden op zondag 30 augustus 2015. de aanmaning bevreemd mij al allereerst gezien ik nooit tickets koop via een andere website dan waar de kaartjes vanuit de organisatie zelf worden aangeboden. Dit is niet het geval bij tickets4u. Zij kopen kaarten in en verkopen het tegen een veel hogere prijs dan dat tickets daadwerkelijk kosten. Daarnaast bevreemd het mij helemaal gezien de datum waarop het feest plaatsvindt, op 30 augustus, dit terwijl ik gedurende die periode ook (aantoonbaar) op vakantie ben geweest.

Op het moment dat ik de aanmaning binnen had gekregen heb ik de organisatie meteen gebeld. Zij konden mij telefonisch niet verder helpen en werd gevraagd hun te mailen.

Per mail heb ik mijn verhaal gedaan en gevraagd hoe dit opgelost kan worden. Hierover heb ik 6 dagen later ook een mail gestuurd 18-11 omdat ik nog geen reactie had ontvangen.

Op donderdag 26-11-2015 heb ik weer een aanmaning gekregen waarin het een en ander staat waarin zij ook aangeven dat op het moment ik niet betaal zij een gerechtsdeurwaarder inschakelen. Uit deze aanmaning kan ik ook niet halen dat zij mij mail lezen/ontvangen of iets dergelijks.

Gisteren heb ik hierover gebeld naar tickets4u en werd mij weer gevraagd een mail te sturen. ook dit heb ik weer meteen gedaan. Gezien het feit dat ik daar nog geen reactie op had gekregen heb ik vandaag 27-11 weer gebeld en gevraagd om duidelijkheid.

De man die ik aan de telefoon sprak gaf ook weer aan geen inzage te hebben in het mail verkeer. Ondanks dat stond ik erop om duidelijkheid te krijgen. Ik heb mijn verhaal gedaan dat ik nooit een bestelling heb geplaatst, hier zelf ook geen weet van heb, ook nooit benaderd ben vanuit hun en zelf op hun website geen account heb. De man gaf aan dat er op mijn naam kaarten zijn besteld en als ik niet kon aantonen wie het anders had gedaan ik verantwoordelijk ben voor de betaling.

Een erg lang verhaal die ik toch kort en bondig probeerde te houden zou ik graag advies/hulp van jullie willen over deze zaak.

Mochten jullie meer willen weten dan hoor ik dit graag!

Graag zie ik een reactie van jullie tegemoet!

Bij voorbaat dank!

Met vriendelijke groet,

Wesley
Laatst gewijzigd door Radar op 27 nov 2015 15:49, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Persoonsgegevens verwijderd

ekiem
Berichten: 7
Lid geworden op: 27 jun 2013 19:18

Re: Aanmaning Tickets4u

Ongelezen bericht door ekiem »

Wie eist, bewijst. Laat hen maar eens bewijzen dat jij iets hebt besteld.

Gesloten