LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Welke offerte

Goede of slechte ervaringen met keukens? Geef hier jouw mening.

Welke keuken heeft jullie voorkeur

Bemmel & Kroon
0
Geen stemmen
Keukenloods
0
Geen stemmen
Andere leverancier, graag toelichten
0
Geen stemmen

Totaal aantal stemmen: 0

Salmon

Welke offerte

Ongelezen bericht door Salmon »

Ik heb de afgelopen dagen gebruikt om mij te orienteren voor een nieuwe keuken, en tot nu toe heb ik meerdere offertes ontvangen (meegekregen). Bij onderstaande adviseurs heb ik het beste gevoel over gehouden. Ik ben benieuwd welke offerte jullie voorkeur heeft, kwa kwaliteit van keuken en prijs (allebei 15.000 inclusief plaatsen).

Offerte 1:

Bemmel & Kroon
Merk: crown Greeploos
Fronttype: Polymere-folie
Werkblad: graniet, zonder waterkering 4 cm
Espresso apparaat: Siemens CT636LES1
Combi: Siemens CM633GBS1
Vaatwasser: Siemens SN69M001NL
Gas kookplaat: Siemens EP916SC91n
Wandschouw: Siemens LC97BB542
Koelkast: Siemens KI20Rv60
Vriezer: Siemens GI18DA50
Kraan: Franke 1150032612
Onderspoelbak: Franke Bolero Plus BPX 110.4
Betreft aan een kant een aanrechtblad van 3,60, zonder bovenkasten. Aan deze kant worden in totaal 6 lades van 80 cm geplaatst.
Aan de andere kant een apparatenwand van 201,5 cm hoog, breedte 3 x 60 cm. Voorzien van de koelkast en vriezer en een extra kast voor bv borden e.d.

Offerte 1:

Keukenloods
Merk: Systemat AV4030
Fronttype: Polymere-folie
Werkblad: composie, 6 cm zonder waterkering
Espresso apparaat: Siemens CT636LES1
Vaatwasser: Siemens SN69M001NL
Gas kookplaat: Siemens EP916SC91n
Wandschouw: Siemens LC97BB542
Koelkast: Siemens KI18RV51, 2 x
Vriezer: Siemens GI18DA50
Kraan: Caressi eenhendel mengkraan
Onderspoelbak: Caressi vierkante spoelbak
Betreft aan een kant een aanrechtblad van 3,60, zonder bovenkasten. Aan deze kant worden in totaal 6 lades van 80 cm geplaatst.
Aan de andere kant een apparatenwand van 176,0 cm hoog, breedte 3 x 60 cm. Voorzien van de 2 x koelkast en vriezer

kweenie

Re: Welke offerte

Ongelezen bericht door kweenie »

Ik zou dan dus vooral afvragen of je één wat grotere koelkast of twee wat kleinere zou willen. Maar ik zou sowieso zelf willen kiezen voor meer hoogte in de hoge kasten. 176 vind ik een net-niet hoogte, zonde voor de ruimte daarboven waar je dan niets mee doet, terwijl het ook niet laag genoeg is voor een ruimtelijker gevoel.

Je kunt trouwens ook overwegen, als je voor één koelkast kiest, om in de overgebleven hoge kast de vaatwasser te doen. Dan kan die wat hoger staan en dat geeft heel veel extra comfort.

Salmon

Re: Welke offerte

Ongelezen bericht door Salmon »

Snap je verhaal over de kasten, alleen is de keuken maar 240 breed. En dan ben ik bang dat hogere kasten (wilde ik in eerste instantie wél), een beklemmende gevoel geven.

Wat betreft die vaatwasser, goede tip. Ga ik eens goed over nadenken icm met hogere kasten.

Gesloten