LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] VD.nl retourpakje
VD.nl retourpakje
Na een pakje via een Kiala punt afgegeven te hebben is mijn pakje naar VD.nl bij VD.nl zoekgeraakt. Ik ben nu bijna een maand bezig om mijn geld terug te krijgen. Iemand een idee?
Re: VD.nl retourpakje
Natuurlijk vogels. Het wordt ook erkend na een telefoontje naar VD.nl. Waarom het dan zolang moet duren om mijn geld terug te storten is mijn ergernis.
Re: VD.nl retourpakje
Ik wacht nog een week en dan een klacht naar de Geschillencommissie Thuiswinkel.
Re: VD.nl retourpakje
Nou het is gelukt het geld staat weer op mijn bankrekening.
-
- Berichten: 3493
- Lid geworden op: 27 jul 2015 12:20
Re: VD.nl retourpakje
Hoe zou jij het vinden als een foutje die jij op je werk maakt breed uitgemeten zou worden op social media?vogels schreef:Zoveel mogelijk je klacht dumpen op social media, forums enz. Belachelijk dat het zo lang duurt. Bovendien ook in strijd met de regelgeving van online shoppen.stekel schreef:Natuurlijk vogels. Het wordt ook erkend na een telefoontje naar VD.nl. Waarom het dan zolang moet duren om mijn geld terug te storten is mijn ergernis.
Re: VD.nl retourpakje
(VD.nl moet wettelijke rente betalen.) Je kunt een incassobureau inschakelen. Je mag daarvoor kosten inrekening brengen ad 48,40 euro of 18,15% van de hoofdsom (uitgaande dat die onder 2500 euro ligt). En je kunt je klacht op klachtencompas van de consumetenbond neer zetten.stekel schreef:Na een pakje via een Kiala punt afgegeven te hebben is mijn pakje naar VD.nl bij VD.nl zoekgeraakt. Ik ben nu bijna een maand bezig om mijn geld terug te krijgen. Iemand een idee?