Beste lezers,
ik vroeg me af of er nog meer mensen zijn die problemen hebben met enegiedirect. Bij mij was er voor de derde keer een fout gemaakt in de afrekening, transportkosten - die bij Essent betaald worden - stonden weer op de afrekening. Ik heb contact hierover gehad (0,70 eurocent per minuut) en zou worden teruggebeld omdat er helaas weer een fout gemaakt was. Natuurlijk werd ik niet teuggebeld en werd het bedrag alsnog van mijn rekening afgeschreven dat ik meteen heb laten terugboeken. Ik heb meteen een mail gestuurd naar Arno Dietvorst, deze heeft hem wel gelezen maar niet gereageerd en als dank heb ik nu een incassobureau op mijn dak. Zijn er lezers die hiermee ervaring hebben, zo ja, welke actie heeft u ondernomen?
bedankt,
Marc Raaijmakers
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Energiedirect
Re: Energiedirect
Ik ben op 19/10/04 telefonisch benaderd door Energiedirekt.Zonder tegenactie van mijn kant zit ik per 03/01/05 aan een 1-jarig kontrakt vast.Het welkomstpakket bestaat uit een 20% korting op de energieprijs.Als ik niet wil veranderen van leverancier heb ik 7-dagen om het kontrakt op te zeggen.Je kan automatische afschrijving ook gewoon stopzetten.M.b.t incassobureaus:Ze hebben geen poot om op te staan als je kunt aantonen dat je betalingen zijn voldaan.[/u]