stefanhouterman schreef:Nas Escobar schreef:tijger1 schreef:Niet echt handig als de andere huurder op de topicstarter reageert.
Hoezo niet?
Dit geeft toch alleen maar meer inzicht op het onderwerp.
Jou vriend schrijft iets anders dan jezelf. Dus het geeft niet meer inzicht, in tegendeel.
Nas Escobar schreef:stefanhouterman schreef:
Dat jullie al een internetaansluiting hebben en deze in de servicekosten al berekend zijn.
Er is nog geen internetaansluiting. De eigenaar heeft een TV-abonnement bij Ziggo.
Hier vraagt een member dit en jou vriend antwoord, met deze zin:
wvliempd schreef:alfatrion schreef:Hoe komt het dat dit internet abonnement bij jullie actief is?
Wie betaald de kosten hiervan?
De eigenaar betaald de kosten hiervan, en de kosten zitten inbegrepen bij de servicekosten zoals ik had vermeld.
We hebben ook aangegeven de kosten te betalen (2 december), alleen nog geen reactie terug van hem.
Dus dan hebben jullie toch internet!
Stefan, excuus. Ik heb verkeerd gelezen en dacht dat er TV abonnement stond, ipv internet.
Maar het is opgelost, de eigenaar zit op het moment in Azië en kon niks voor ons betekenen. Hij stelde voor om een uitreksel persoonregister aan te vragen bij het gemeentehuis en hiermee naar Ziggo te gaan.
Ik dacht bij mezelf, dat is wel erg veel moeite. Laat ik Ziggo gewoon eens opbellen.
Ziggo gebeld en ze hebben het abonnement aangepast. Stond er zelf een beetje van te kijken dat dit zomaar kon voor iemand anders, maar dat terzijde.
Bedankt voor de hulp allemaal.
Willem