LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] KPN zegt storing? U moet ons betalen.

Problemen met jouw aansluiting of met jouw provider van internetdiensten? Discussieer dan hier daarover.
Danny S
Berichten: 17
Lid geworden op: 08 aug 2013 11:44

KPN zegt storing? U moet ons betalen.

Ongelezen bericht door Danny S »

Beste leden,

Sinds donderdag 10 december heb ik geen internet/tv en telefonie van KPN glasvezel meer. Vandaag 15 december 2015 heb ik te horen gekregen via de gestuurde monteur dat de fout onder de grond zit en hier een special team voor moet komen en deze kunnen pas volgende week komen!

Nu heb ik een eigen administratie bedrijf uit huis en heb ik echt internet nodig en kan ik niet zomaar 14 dagen zonder internet en onbeperkt bellen! Nu bel ik KPN op of hun me tegemoet kunnen/moeten komen! Want ik bel nu vanaf me mobiel wat me een hoop geld kost omdat ik via me vaste lijn onbeperkt kan bellen naar vaste en mobielen nummers.

KPN aan de lijn gehad en kunnen 0,0 voor me doen! Ze zeggen zelfs U moet maar een Dongel aanschaffen en de MB bij ons kopen! Wat mijn heel veel geld gaat kosten aangezien ik veel bankzaken doe! Ook me mobielen telefoonrekening willen ze niet betalen waar ik nu makkelijk enkele tientallen euro's extra kosten mee maak!

Mijn vraag is zijn ze nu verplicht me te helpen of me tegemoet te komen in de kosten? Want het komt nu over dat ze zeggen helaas dat u storing heeft het is uw probleem verder!

stefanhouterman
Berichten: 509
Lid geworden op: 20 aug 2015 20:10

Re: KPN zegt storing? U moet ons betalen.

Ongelezen bericht door stefanhouterman »

Hier op het forum is misschien de webcare lezend, maar dit is een consumenten forum, dus je bent hier verkeerd.

bprosman
Berichten: 9932
Lid geworden op: 04 sep 2011 18:39

Re: KPN zegt storing? U moet ons betalen.

Ongelezen bericht door bprosman »

Beetje off topic maar kan het toch niet laten :
http://nieuws.nl/algemeen/20151208/me-i ... -van-2015/
Want het komt nu over dat ze zeggen helaas dat u storing heeft het is uw probleem verder!
Dat klopt, als je er zo afhankelijk van bent , waarom dan geen zakelijk abbonement ?

16again
Berichten: 17034
Lid geworden op: 02 jul 2003 22:18

Re: KPN zegt storing? U moet ons betalen.

Ongelezen bericht door 16again »

bprosman schreef:Dat klopt, als je er zo afhankelijk van bent , waarom dan geen zakelijk abbonement ?
Ook met zakelijk abonnement is vervolgschade doorgaans niet gedekt

newmikey
Berichten: 4570
Lid geworden op: 04 jul 2007 15:03

Re: KPN zegt storing? U moet ons betalen.

Ongelezen bericht door newmikey »

Danny S schreef: Nu heb ik een eigen administratie bedrijf uit huis en heb ik echt internet nodig en kan ik niet zomaar 14 dagen zonder internet en onbeperkt bellen!
Zakelijk abonnement afsluiten dus?

Ze zijn u hoogstens een tegemoetkoming in de abonnementskosten schuldig maar als privé gebruiker niets anders.
Laatst gewijzigd door Radar op 16 dec 2015 11:24, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Offtopic bijdragen verwijderd

bprosman
Berichten: 9932
Lid geworden op: 04 sep 2011 18:39

Re: KPN zegt storing? U moet ons betalen.

Ongelezen bericht door bprosman »

Ook met zakelijk abonnement is vervolgschade doorgaans niet gedekt
Klopt maar meestal wel wat sneller met "grondtroepen" sturen.

Melviinbl
Berichten: 102
Lid geworden op: 21 mar 2014 15:43

Re: KPN zegt storing? U moet ons betalen.

Ongelezen bericht door Melviinbl »

Zelf zit ik ook bij KPN.
Mijn verhuizing is niet goed gegaan.
Zit ook al bijna drie weken zonder mijn "Alles in 1" pakket.
Prognose is dat dit nog een week gaat duren.
De reden : Fout op Fout, systemen die niet werken enz.
Echter hebben ze mij een "Noodpakket" toegezonden.
Twee dongels met 2 gig data.
10 gig extra data op mijn mobiel.
Digitenne kastje voor tv.
Momenteel zit ik bij het escalatie team die het proberen op te lossen.

Probeer daar terecht te komen. Daar zitten de mensen die wel wat kunnen doen.
Even door die eerste lijn heen prikken.

Gesloten