LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] T-mobile incasseert onterecht geld

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
Marjolein0311
Berichten: 1
Lid geworden op: 10 dec 2015 15:43

T-mobile incasseert onterecht geld

Ongelezen bericht door Marjolein0311 »

Juli 2015 heb ik een abonnement afgesloten bij T-mobile. Sinds die tijd hadden mensen moeite om mij te bereiken. Ik kon mensen wel bellen, maar mensen die mijn nummer belden kregen gelijk de voicemail. Ik heb, na diverse keren contact gehad met T-mobile, de vrijbrief gekregen dat mijn contract werd ontbonden en ik per direct (met nummerbehoud) naar een andere provider mocht overgaan. Ik ben toen overgegaan naar Ziggo.

Ziggo had problemen met het nummerbehoud, T-mobile zei dat Ziggo niks had aangevraagd en Ziggo gaf aan dat T-mobile het nummer niet vrij gaf.. En ik zat er tussenin als contracthouder/klant. Ik maakte vanaf 15 september geen gebruik meer van de service van T-mobile omdat mensen mij niet konden bellen. Als nood had ik een prepaidkaartje gekocht met een tijdelijk nummer.
Uiteindelijk is alles goed gegaan en kon ik per 2 oktober j.l. gebruik maken van mijn Ziggo-abonnement met nummerbehoud. Mijn oude kaartje van T-mobile deed het ondertussen niet meer.

Echter kreeg ik de maand november nog een factuur van T-mobile. Vreemd, want ik ben nu klant bij Ziggo en de factuur van oktober had ik al betaald. Begin december kreeg ik weer een factuur van T-mobile. Ik heb het bedrag van november en december laten storneren omdat ze geen recht erop hebben, ik ben immers geen klant meer bij T-mobile.

Vorige week woensdag, 1 december, heb ik contact gehad met T-mobile over bovenstaande kwestie. Hier kwam uit dat ik ook nog klant ben bij T-mobile met hetzelfde nummer!(?). Ik snapte hier niks van, want ik maak nu gebruik van hetzelfde nummer die is overgezet met het nummerbehoud. T-mobile claimt nu echter dat Ziggo iets fout heeft gedaan met het overdragen van het nummer en Ziggo verwijst weer naar T-mobile, dat daar de fout ligt. T-mobile en Ziggo willen geen onderling contact met elkaar opnemen, dit moet allemaal via mij. En ik zit wederom als klant er tussenin!

Wie oh wie heeft hier ervaring mee? Wat zou ik in dit geval nog kunnen doen?

hunk
Berichten: 29
Lid geworden op: 29 sep 2007 11:42

Re: T-mobile incasseert onterecht geld

Ongelezen bericht door hunk »

Gewoon blijven storneren en dreigen ze met een rechtszaak
dan sta je heel sterk.

Har06
Berichten: 3743
Lid geworden op: 07 nov 2011 12:12

Re: T-mobile incasseert onterecht geld

Ongelezen bericht door Har06 »

hunk schreef:Gewoon blijven storneren en dreigen ze met een rechtszaak
dan sta je heel sterk.

ohhhh waar weet Hunk dit van ?

alfatrion
Berichten: 22043
Lid geworden op: 25 jul 2006 21:05

Re: T-mobile incasseert onterecht geld

Ongelezen bericht door alfatrion »

Marjolein0311 schreef:Juli 2015 heb ik een abonnement afgesloten bij T-mobile. Sinds die tijd hadden mensen moeite om mij te bereiken. Ik kon mensen wel bellen, maar mensen die mijn nummer belden kregen gelijk de voicemail. Ik heb, na diverse keren contact gehad met T-mobile, de vrijbrief gekregen dat mijn contract werd ontbonden en ik per direct (met nummerbehoud) naar een andere provider mocht overgaan. Ik ben toen overgegaan naar Ziggo.
Brieven en klachtenmails bewaren. In dat geval sta je bij een rechtszaak sterk. En kun je met een gerust hart het bankrekeningnummer laten blokkeren.

hunk
Berichten: 29
Lid geworden op: 29 sep 2007 11:42

Re: T-mobile incasseert onterecht geld

Ongelezen bericht door hunk »

Ben helderziende!

hunk
Berichten: 29
Lid geworden op: 29 sep 2007 11:42

Re: T-mobile incasseert onterecht geld

Ongelezen bericht door hunk »

Zie het dus helder
dit in tegenstelling van Har06!

Har06
Berichten: 3743
Lid geworden op: 07 nov 2011 12:12

Re: T-mobile incasseert onterecht geld

Ongelezen bericht door Har06 »

alfatrion schreef:
Marjolein0311 schreef:Juli 2015 heb ik een abonnement afgesloten bij T-mobile. Sinds die tijd hadden mensen moeite om mij te bereiken. Ik kon mensen wel bellen, maar mensen die mijn nummer belden kregen gelijk de voicemail. Ik heb, na diverse keren contact gehad met T-mobile, de vrijbrief gekregen dat mijn contract werd ontbonden en ik per direct (met nummerbehoud) naar een andere provider mocht overgaan. Ik ben toen overgegaan naar Ziggo.
Brieven en klachtenmails bewaren. In dat geval sta je bij een rechtszaak sterk. En kun je met een gerust hart het bankrekeningnummer laten blokkeren.
rechtszaken ????? hoeveel burgers stappen ervoor naar de rechter? wordt meestal niet ontvankelijk verklaard

Gesloten