| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] afsluiting diensten na opzegging abonnement bij overstap
afsluiting diensten na opzegging abonnement bij overstap
Weet iemand of er regels zijn omtrent het tijdstip van afsluiten van internet, bellen en TV na de overstap naar een andere provider.
Ben nl. van Ziggo overgestapt naar Telfort glasvezel.
Telfort regelt overstap per 2 dec 2015.
Vandaag (2-12) komt Telfort aansluiten en activeren.
Ziggo heeft inderdaad op 2 december alles afgesloten...... om 00:00:01 uur. Handig... geen internet, TV en telefoon..
Slim van Ziggo??? NEE! "Tja dat doet de computer automatisch" is de reactie van Ziggo.
Net als bij de overstap van een autoverzekering verwacht je als consument dat er een overlapmoment is, op de overstapdatum ben je dubbel verzekerd....
Ben nl. van Ziggo overgestapt naar Telfort glasvezel.
Telfort regelt overstap per 2 dec 2015.
Vandaag (2-12) komt Telfort aansluiten en activeren.
Ziggo heeft inderdaad op 2 december alles afgesloten...... om 00:00:01 uur. Handig... geen internet, TV en telefoon..
Slim van Ziggo??? NEE! "Tja dat doet de computer automatisch" is de reactie van Ziggo.
Net als bij de overstap van een autoverzekering verwacht je als consument dat er een overlapmoment is, op de overstapdatum ben je dubbel verzekerd....
Re: afsluiting diensten na opzegging abonnement bij overstap
dan moet je toch bij telford zijn lijkt me
Re: afsluiting diensten na opzegging abonnement bij overstap
Gelul van Ziggo. Op 21 sept j.l. ben ik overgestap naar KPN, via de overstapservice. Ziggo nam toch de vrijheid mijn abbonnement door te laten lopen tot 11 november. 2 maanden extra betalen, plus kosten voor KPN. KPN zegt dit bedrag te crediteren omdat Ziggo hier totaal verkeerd bezig is. Dus niks, computer doet het automatisch. Ziggo is een baggerbedrijf.
Re: afsluiting diensten na opzegging abonnement bij overstap
ach wat erg om een paar uur s,nachts geen tv internet en vaste phone te hebben, juridisch heeft Ziggo gelijk, het kan technisch ook niet anderskuikpoask schreef:Weet iemand of er regels zijn omtrent het tijdstip van afsluiten van internet, bellen en TV na de overstap naar een andere provider.
Ben nl. van Ziggo overgestapt naar Telfort glasvezel.
Telfort regelt overstap per 2 dec 2015.
Vandaag (2-12) komt Telfort aansluiten en activeren.
Ziggo heeft inderdaad op 2 december alles afgesloten...... om 00:00:01 uur. Handig... geen internet, TV en telefoon..
Slim van Ziggo??? NEE! "Tja dat doet de computer automatisch" is de reactie van Ziggo.
Net als bij de overstap van een autoverzekering verwacht je als consument dat er een overlapmoment is, op de overstapdatum ben je dubbel verzekerd....
Re: afsluiting diensten na opzegging abonnement bij overstap
Daar gaat het mis, als Internet zo belangrijk is laat je eerst de nieuwe verbinding werkend opleveren en zeg je dan de oude op. En ja... dat zit je een maandje (of 2) dubbel, maar toch iets met "oude schoenen weggooien voor de nieuwe in de mode zijn" ... of zoiets.Net als bij de overstap van een autoverzekering verwacht je als consument dat er een overlapmoment is, op de overstapdatum ben je dubbel verzekerd....
Wat erg, een leverancier die zich aan zijn contract houdt, zou verboden moeten wordenZiggo heeft inderdaad op 2 december alles afgesloten...... om 00:00:01 uur. Handig... geen internet, TV en telefoon.. Slim van Ziggo???
Re: afsluiting diensten na opzegging abonnement bij overstap
Ziggo handelt juist en het is weer niet goed, Ts kan z,n nachtelijke tv programma,s niet volgenbprosman schreef:Daar gaat het mis, als Internet zo belangrijk is laat je eerst de nieuwe verbinding werkend opleveren en zeg je dan de oude op. En ja... dat zit je een maandje (of 2) dubbel, maar toch iets met "oude schoenen weggooien voor de nieuwe in de mode zijn" ... of zoiets.Net als bij de overstap van een autoverzekering verwacht je als consument dat er een overlapmoment is, op de overstapdatum ben je dubbel verzekerd....Wat erg, een leverancier die zich aan zijn contract houdt, zou verboden moeten wordenZiggo heeft inderdaad op 2 december alles afgesloten...... om 00:00:01 uur. Handig... geen internet, TV en telefoon.. Slim van Ziggo???
Re: afsluiting diensten na opzegging abonnement bij overstap
Har06 heeft ziggo dan bij mij ook juridisch gelijk als op 21 sept mijn KPN wordt opgeleverd en Ziggo nog 2 maanden rekeningen stuurt? Het is het 1 of het ander. Dus Ziggo doet maar wat. Bij de 1 wordt snachts alles afgesloten, kan technisch niet anders, en bij de ander loopt het gewoon door. Gelul.
Re: afsluiting diensten na opzegging abonnement bij overstap
de naam Orga no komt redelijk overeen providers zitten altijd aan de goede kant van de lijnorgano schreef:Har06 heeft ziggo dan bij mij ook juridisch gelijk als op 21 sept mijn KPN wordt opgeleverd en Ziggo nog 2 maanden rekeningen stuurt? Het is het 1 of het ander. Dus Ziggo doet maar wat. Bij de 1 wordt snachts alles afgesloten, kan technisch niet anders, en bij de ander loopt het gewoon door. Gelul.
Re: afsluiting diensten na opzegging abonnement bij overstap
Har06 schreef:
de naam Orga no komt redelijk overeen providers zitten altijd aan de goede kant van de lijn
Onzin Har!
Re: afsluiting diensten na opzegging abonnement bij overstap
Als de einddatum niet of verkeerd ingevoerd wordt in het systeem kan het ook niet automatisch afgesloten worden. Maar heeft niets met TS zn "probleem" te maken.Bij de 1 wordt snachts alles afgesloten, kan technisch niet anders, en bij de ander loopt het gewoon door. Gelul.
Daar is overigens geen probleem.
Re: afsluiting diensten na opzegging abonnement bij overstap
jij zegt hetciske schreef:Har06 schreef:
de naam Orga no komt redelijk overeen providers zitten altijd aan de goede kant van de lijn
Onzin Har!
Re: afsluiting diensten na opzegging abonnement bij overstap
Waarom zou je bij een overstap met je autoverzekering een dag dubbel verzekerd zijn? Is helemaal niet nodig.
Re: afsluiting diensten na opzegging abonnement bij overstap
De verzekeringen overlappen elkaar altijd een dag, overheidsbepalingtijger1 schreef:Waarom zou je bij een overstap met je autoverzekering een dag dubbel verzekerd zijn? Is helemaal niet nodig.
Re: afsluiting diensten na opzegging abonnement bij overstap
Waar staat dat?Har06 schreef:De verzekeringen overlappen elkaar altijd een dag, overheidsbepalingtijger1 schreef:Waarom zou je bij een overstap met je autoverzekering een dag dubbel verzekerd zijn? Is helemaal niet nodig.
Re: afsluiting diensten na opzegging abonnement bij overstap
De regels zijn dat als jij per 2-12 opzegt de oude leverancier de verbinding per die dag moet stoppen en als je per 2-12 een nieuw abonnement aangaat deze op die dag wordt gerealiseerd. Beide leveranciers voldoen aan die regels.kuikpoask schreef:Weet iemand of er regels zijn omtrent het tijdstip van afsluiten van internet, bellen en TV na de overstap naar een andere provider.
Heb je bij de aanvraag ook een tijd opgegeven wanneer de oude moest stoppen en de nieuwe moest beginnen?
Re: afsluiting diensten na opzegging abonnement bij overstap
een beschikking anno 1900. wat een vraag van Tigertijger1 schreef:Waar staat dat?Har06 schreef:De verzekeringen overlappen elkaar altijd een dag, overheidsbepalingtijger1 schreef:Waarom zou je bij een overstap met je autoverzekering een dag dubbel verzekerd zijn? Is helemaal niet nodig.
Re: afsluiting diensten na opzegging abonnement bij overstap
Geef dan even een verwijzing naar die overheidsbepaling. Niet zomaar wat beweren.
Re: afsluiting diensten na opzegging abonnement bij overstap
tijger1 schreef:Geef dan even een verwijzing naar die overheidsbepaling. Niet zomaar wat beweren.
Heb je al gezocht????
Ik beweer niets , het is zo geregeld, zoek eens in w p
Re: afsluiting diensten na opzegging abonnement bij overstap
Har06 schreef:tijger1 schreef:Geef dan even een verwijzing naar die overheidsbepaling. Niet zomaar wat beweren.
Heb je al gezocht????
Ik beweer niets , het is zo geregeld, zoek eens in w p
U beweert dus wel iets, dus geef maar even een link. En was is w p?
Re: afsluiting diensten na opzegging abonnement bij overstap
In mijn geval is ziggo afgesloten op 21-9-2015. Is door KPN geregeld. Toch heb ik rekeningen gekregen tm November. Kpn is zo coulant geweest dit te crediteren. Dus Ziggo doet maar wat.
