LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Tele2 in gebreke gesteld door beloftes niet na te komen

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
flyboy

Tele2 in gebreke gesteld door beloftes niet na te komen

Ongelezen bericht door flyboy »

Bij ons idem dito TELE2 beloofd een creditnota en stuurt een incassobureau ondanks dat we de bewijzen hebben dat TELE2 in gebreke is gebleven door alle beloftes en crediteringen gespecificeerd die niet gedaan zijn

1-From: [verwijderd door moderatie]
> Sent: Saturday, November 21, 2015 5:03 PM
> To: flyboy
> Subject: Creditatie
>
> Beste klant,
>
> Ik heb een ticket doorgezet naar de financiële afdeling,
>met de mededeling om 57 euro terug te boeken naar uw
>rekening. Dit betreft de factuur, met factuurnummer:
>NL1505349758.
>
> De volgende kosten krijgt u dus terug:
> Abonnementskosten
> Glasvezel Internet tot 60Mb/s 14-10-2015 t/m
>13-11-2015 45,00
> Vaste Telefonie 14-10-2015 t/m 13-11-2015 12,00
>
>
> Totaal abonnementskosten
> 57,0
>
> Ik hoop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben en
>wens u een fijn weekend toe!
>
> Met vriendelijke groet,
> [verwijderd door moderatie]
> Tele2

EN ZE DOEN NIETS EN STUREN EEN INCASSOBUREAU OP ONS AF , DIT IS EEN INGEBREKESTELLING EN NIET VOLGENS DE FATSOENLIJKE AFSPRAKEN

Geachte dames en heren ,

Lees zorgvuldig hieronder en wij weigeren om te betalen door het gebrek aan initiatief van Tele 2, ondanks meerdere beloftes van crediteringen.
1- Beloofd is een credit nota ticket is aangemaakt door een dame klantenservice TELE2 , waarbij wij duidelijk de eindafrekening met creditering gespecificeerd 57 euro zoals beloofd zouden ontvangen,
2-verscheidene malen getracht kontakt te zoeken waar de ,,eindnota ,, bleef door het ontbreken ervan na beloftes oftewel het in gebreke blijven van Tele2 ,
3-het ondanks beloftes aan deze ex medewerker Versatel duidelijk geworden is na het drama van een week wachten op een nieuw modem en onze tijdige opzegging , en het verschuilen en niet communiceren van medewewerkers, ons duidelijk is dat wij ons vrijwaren van alle aantijgingen en dienovereekomstig weigeren zonder credit nota gespecifeerd zoals beloofd af te rekenen met TELE2(laatste afrekening, zonder machtiging) financiele afdeling die 2x tracht illegaal te incasseren zonder machtiging en het nog vergoelijkt ook .
4-Wij niet gediend zijn van uw dreigementen om geld te incasseren met verhogingen , die niet relevant zijn.
5-Wij verzoeken u deze brief te seponeren onmiddellijk en indringend TELE2 te verzoeken zoals beloofd, om een creditnota voor het afrekenen van de eindnota , die TELE2 niet automatisch kan incasseren (begrijpen ze het eigenlijk wel?)
6- dat betekent een nota met 57 euro erafgetrokken , dank u , niets meer en niets minder .
graag kontakt !!wederom .
Laatst bijgewerkt door Radar op 13 dec 2015 12:22, in totaal 1 keer bewerkt.
Reden: naam tele2 medewerker verwijderd
flyboy

Bericht door flyboy » 16 dec 2015 17:51

Geachte mensen , en wat zien we??? hetzelfde en geen probleemoplossend vermogen om nb een creditnota met het juiste bedrag te sturen , je vraagt je af , wat is er loos met de afd financien??
ik denk veel en wij wijken niet , al moeten wij dit met tros radar opnemen en de rechter , dit is gewoon van de gekke , niets doen en illegaal proberen te incasseren en ,,gewoon,, doorgaan met dreigen en incassobureaus , nou die weten het al...........en zijn ergggg sceptisch geworden ....
het is gewoon diefstal en liegen en dat betekent eigenlijk niets en een in gebrekestelling .simpel en de terreur van een provider heren direktie neem aktie dank u .
quote /unquote...

flyboy

Re: Tele2 in gebreke gesteld door beloftes niet na te komen

Ongelezen bericht door flyboy »

Geachte dames en heren,
tav Marjolijn
=============

Tele2,
Nicole
======

Ondanks wederom de belofte van het bellen van het escalatieteam Tele2, is er weer niet gebeld , ze doen eenvoudig niets,beloofd was verleden maandag 14-12-1051 en of dinsdag 15-12-2015 te bellen .
Betekent, dat wij nog steeds wachten op de correcte creditnota en de uitstaande nota , die wij nooit ontvangen hebben , omdat wij geen klant meer zijn van Tele2, waarna wij de uitstaande gecorrigeerde en gespecificeerde nota , de nota betalen. Maw figuren Tele2 iedereen weet al dat wij wel degelijk willen betalen en dat jullie in gebreke blijven constant , en wij ons vrijwaren van iedere beschuldiging edoch wij vanaf nu met onmiddellijke ingang onze rekeningen van verzending en uurnotas gaan innen bij jullie.
150 euro per uur kost ik minimaal en dan heb ik het nog niet over secretaresses en juristen, daar komt nog een 100 euro per uur bij .
Iedere mail die ik verzend ga ik in rekening brengen, SANS PERSISTIT, dit was de eerste .

Er gebeurt zoals gesteld weer niets bij Tele2 , klantbinding is er niet ,liegen en draaien , illegale incassos trachten te verwezenlijken , geen creditnota sturen, geen uitstaande nota opsturen zoals beloofd, het is van de gekke.
Betekent niet aan je verplichtingen voldoen= geen geld period , wij gaan dit weer uitzetten bij TROS RADAR .
Beste Nicole ondanks je positieve input denk ik dat de afdeling financien maling heeft aan je berichten die je ze stuurt , het is nu echt ziek .......wat zit daar voor een figuur??

hierboven staat een mooi verhaal , jullie hebben beloofd om verleden maandag en dinsdag te bellen ter oplossing van de materie.niets ervan kost tijd en geld , nu is het over jullie gaan maar doen wat je beloofd smoesjes alom en geen dienstbaarheid als ex medewerker Tele 2 ben ik afgegaan van eerlijke oprechte medewerkers , maar bij jullie slaan ze alles reaktie bovenstaand>>
=============
ONZIN mijn opzegging en aansluitings datum was 14 oktober bewijzen alom , dus de daarop volgende nota klopte niet en jullie probeerden gewoon 2x illegaal geld af te schrijven waarnaar jullie ,,gewoon,,
een verkeerde credit vermelden in de computer bij jullie .....ongelooflijk.
iedere invordering die jullie nog proberen en strafbaar gesteld wordt is er een teveel.
ONZIN 2 Tele2 kan zoveel schrijven eerst een gespecificeerde nota met credit korrektie ontvangen , dan sluiten wij de boel af en betalen wij de rest we draaien het voor de klant niet om mr Michiel , doe je werk en stuur zoals beloofd de gespecificeerde korrekte nota dank u , wij wachten af en je kunt trachten te incasseren wat je wilt , jullie eerst korrektie dan wij= netjes betalen zo hoort het en niet andersom bij je klanten.
hulpje 213 euro - 57 euro en 9,50 =66,50 blijft over de gespecificeerde nota van 146,50 cent als jullie dit regelen bij de volgende nota dan is niedereen blij slimmerd.
bovendien verzoeken wij je geen onzin bij deze casus te vermelden jullie zijn zwaar in gebreke gesteld simpel, niet gehoord hierbij dan SANS PERSISTIT.Waar blijft de korrekte nota om te betalen ??
EERST CORRIGEREN DAN BETALEN =ONGELOOFLIJKE SLIMMERIKKEN.

Bob Schurkjens

Re: Tele2 in gebreke gesteld door beloftes niet na te komen

Ongelezen bericht door Bob Schurkjens »

U kunt een geschil tegen Tele2 aanspannen https://www.degeschillencommissie.nl/co ... dernemers/

Dit is meestal de enige manier om je recht te halen bij Tele2. U kunt ook een schadevergoeding vorderen van bijvoorbeeld 100 euro naast uw feitelijke vordering. De procedure kan schriftelijk worden afgehandeld en is gratis bij gelijk.

Zelf heb ik er ooit drie aangespannen (tegen Oxxio, E.ON Benelux en KPN). Meestal komt het direct tot een gunstige schikking inclusief schadevergoeding.

Gesloten