LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Simwissel Hollandsnieuwe alleen via BelCompany

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
echtp
Berichten: 8
Lid geworden op: 19 jan 2013 20:11

Simwissel Hollandsnieuwe alleen via BelCompany

Ongelezen bericht door echtp »

Krijg een mail van Hollandsnieuwe dat er een nieuwe simkaart moet worden afgehaald bij een Belcompany filiaal. Probleem is dat het dichtstbijzijnde filiaal een half uur autorijden is. Weinig zin in...

Dus maar weer eens geprobeerd de HN helpdesk te bellen: 45cent per gesprek; twee keer geprobeerd een half uur lang.... Zijn er mensen die de helpdesk ooit te spreken hebben gekregen? Bestaat die überhaupt wel? HN heeft aantrekkelijke voorwaarden ('alles uit de bundel') maar als je ze een keer nodig hebt heb je een probleem.

Begrijp dat ze op dit forum wel communiceren met hun klanten dus daarom maar zo: Is er een andere manier die simkaart wissel te regelen?

GJvdZ
Berichten: 7404
Lid geworden op: 03 nov 2010 13:49

Re: Simwissel Hollandsnieuwe alleen via BelCompany

Ongelezen bericht door GJvdZ »

Heb je het al geprobeerd via de website? Dat is in principe het voorkeurskanaal bij HN.

echtp
Berichten: 8
Lid geworden op: 19 jan 2013 20:11

Re: Simwissel Hollandsnieuwe alleen via BelCompany

Ongelezen bericht door echtp »

Wat bedoel je precies, voor zover ik weet is er geen contactmogelijkheid op de
website?

atesli
Berichten: 370
Lid geworden op: 20 jan 2010 23:36

Re: Simwissel Hollandsnieuwe alleen via BelCompany

Ongelezen bericht door atesli »

Bekende problemen van een budget provider , is goedkoop maar met veel nadelen.
Als je echt help nodig hebt dan is het vreselijk duur.

Bij een a-provider heb je dat niet. OP langere termijn ben je tevreden en vaak goedkoper bij Vodafail,kpn of T-Mobile

echtp
Berichten: 8
Lid geworden op: 19 jan 2013 20:11

Re: Simwissel Hollandsnieuwe alleen via BelCompany

Ongelezen bericht door echtp »

Nou... dat is een afweging die iedereen zelf moet maken. Ben al jaren bij HN en, ja, een functionerende helpdesk hebben ze niet dus als je een probleem hebt wordt het niet opgelost. Aan de andere kant 'alles uit de bundel' en hun tarieven zijn erg sterke argumenten vóór.

opperbom
Berichten: 72
Lid geworden op: 16 mei 2006 14:13

Re: Simwissel Hollandsnieuwe alleen via BelCompany

Ongelezen bericht door opperbom »

Gewoon via de website aanvragen. Even inloggen en aanvragen. Duurt 2 werkdagen en kost 2.50 euro. Afgelopen week nog gedaan.

henk51
Berichten: 1678
Lid geworden op: 07 jun 2005 17:59

Re: Simwissel Hollandsnieuwe alleen via BelCompany

Ongelezen bericht door henk51 »

opperbom schreef:Gewoon via de website aanvragen. Even inloggen en aanvragen. Duurt 2 werkdagen en kost 2.50 euro. Afgelopen week nog gedaan.
Precies correct antwoord als TS dat meteen gedaan had, had hij nu een nieuwe sim.
Maar ja zal wel niet naar zijn/haar zin zijn kost wel 2.50.Denk maar zo 1 uur met de auto is duurder zelfs met de lage benzine prijs.

gr Henk

echtp
Berichten: 8
Lid geworden op: 19 jan 2013 20:11

Re: Simwissel Hollandsnieuwe alleen via BelCompany

Ongelezen bericht door echtp »

Goed, zal het zo proberen, bedankt.

olaf79
Berichten: 8271
Lid geworden op: 17 okt 2011 23:53

Re: Simwissel Hollandsnieuwe alleen via BelCompany

Ongelezen bericht door olaf79 »

Wel vreemd dat HN dat niet in die brief schrijft maar iemand naar de winkel stuurt. Ik snap het wel, marketing truc, kun je gelijk de klant over halen een nieuw abbo te nemen met heeeeel veeeel voordelen (not)...

echtp
Berichten: 8
Lid geworden op: 19 jan 2013 20:11

Re: Simwissel Hollandsnieuwe alleen via BelCompany

Ongelezen bericht door echtp »

Precies, dat had HN toch ook kunnen vertellen?

Teunbosseman
Berichten: 4374
Lid geworden op: 29 mar 2011 15:46
Contacteer:

Re: Simwissel Hollandsnieuwe alleen via BelCompany

Ongelezen bericht door Teunbosseman »

olaf79 schreef:Wel vreemd dat HN dat niet in die brief schrijft maar iemand naar de winkel stuurt. Ik snap het wel, marketing truc, kun je gelijk de klant over halen een nieuw abbo te nemen met heeeeel veeeel voordelen (not)...

Het was een mail welke is verstuurd, geen brief, en ook zijn er ( althans bij mij ) enkele smsjes gestuurd.

Ja, ik kon ook zelf aanvragen maar ik besloot om wel naar een Belcompany te rijden. Ik heb een nano simcard en vond handiger dat als werd gedaan ipv zelf te pielen.

Onzin, betreffende marketing truc, waren 2 mensen voor mij welke met zelfde kwamen en geen van die 2 en ikzelf zijn geprobeerd over te halen om een nieuw abo te nemen.

echtp
Berichten: 8
Lid geworden op: 19 jan 2013 20:11

Re: Simwissel Hollandsnieuwe alleen via BelCompany

Ongelezen bericht door echtp »

Inmiddels biedt HollandsNieuwe zelf de optie aan op: http://www.hollandsnieuwe.nl/vernieuwen

srna513006
Berichten: 2
Lid geworden op: 18 jan 2011 19:30

Re: Simwissel Hollandsnieuwe alleen via BelCompany

Ongelezen bericht door srna513006 »

Graag wil ik ook even in deze topic reageren.
Ook ik kreeg een bericht van Hollandsnieuwe dat er een Simwissel op komst was.
Vandaag een SMS van hen ontvangen dat ik de adresgegevens op hun site moest controleren maar zit nu met het volgende probleem.

Op dit moment overwinteren wij in Spanje en komen pas eind maart weer terug naar Nederland.
Dit heeft tot gevolg dat ik de Simkaart voor die tijd niet kan vervangen.
Ik heb op hun site gepoogd om de wisseldatum naar begin april te verzetten maar dat is schijnbaar niet mogelijk.

Omdat ik Hollandsnieuwe op geen enkele wijze kan bereiken vraag ik mij af wat er nu gebeurd als ik de Simkaartwissel niet (op tijd) uitvoer.

Iemand een idee hoe ik dit kan aanpakken?

Gesloten