LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Hollandsnieuwe Verschrikkelijk!!!

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
Kussentje
Berichten: 1
Lid geworden op: 17 dec 2015 20:01

Hollandsnieuwe Verschrikkelijk!!!

Ongelezen bericht door Kussentje »

Ik heb op 21 november online een telefoon besteld. Deze heb ik maandag 23 november ontvangen. De telefoon verkeerde in goede staat, hier heb ik geen problemen voor. Ik heb samen met de telefoon, waarvoor ik 10 euro per maand betaal, een abonnement afgesloten ter waarde van €8.00. Ik heb nummerbehoud aangevraagd en die zou op 7 januari ingaan, maar helaas tot op heden ben ik niet bereikbaar. Ik kan alleen bellen naar noodoproepen. Terwijl ik er gewoon voor heb betaalt.

Ik heb geprobeerd contact met ze op te nemen. Ik heb 50 minuten en 9 seconden aan de lijn gebleven al die tijd in de wacht. Het is een 0900 nummer en ik heb als het ware voor niks aan de lijn gehangen, omdat niemand opnam. Ook heb ik meer dan een half uur de chat mogelijkheid gebruikt. Pas na een half uur werd ik geholpen. Het was ook nog eens een persoon die met verschillende klanten tegelijk praatte, waardoor ik alweer naast de 30 minuten wachttijd, 45 minuten in gesprek met de medewerker [persoonsgegevens verwijderd] was.

Ik heb gevraagd of ik een leidinggevende kon spreken, dit was niet mogelijk. Ik heb gevraagd naar het nummer of email van de leidinggevende. Dit was ook niet mogelijk.
Uiteindelijk gaf hij aan dat hij het bij de technische afdeling zou overlaten, ik vroeg daarbij hoelang het zou duren. Hier kon de medewerker ook geen antwoord op geven. Ik heb gevraagd voor een nummer of email van de technische afdeling om ze te bellen, maar dit was volgens de medewerker ook niet mogelijk. Ik heb een baan en moet bereikbaar zijn, inmiddels ben ik al meer dan drie weken niet bereikbaar.

Uiteindelijk heeft de medewerker de chat afgebroken zonder te overleggen. Ik ben in principe geen stap verder. Voor de mensen die een abonnement bij Hollandsnieuwe willen afsluiten, doe dit alstublieft niet!!! De service is zero en klantvriendelijkheid bestaat niet. Ze zijn niet bereikbaar, ook via Facebook heb ik geprobeerd en tot op heden heb ik nog geen reactie ontvangen!
Laatst gewijzigd door Radar op 18 dec 2015 10:43, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Persoonsgegevens verwijderd

opperbom
Berichten: 72
Lid geworden op: 16 mei 2006 14:13

Re: Hollandsnieuwe Verschrikkelijk!!!

Ongelezen bericht door opperbom »

Als je nummerbehoud op 7 januari ingaat, gaat ook uw abonnement in. Niet eerder bij HN. Dit om dubbele kosten te voorkomen.

henk51
Berichten: 1678
Lid geworden op: 07 jun 2005 17:59

Re: Hollandsnieuwe Verschrikkelijk!!!

Ongelezen bericht door henk51 »

Ik snap iets niet je wilt je oude nummer meenemen dat kan per 7 januari dan is de portatie datum.
U kan toch tot die datum gewoon met uw oude provider blijven bellen.Op portatie datum doet uw oude sim het niet meer,en stopt u de nieuwe sim van HN in uw toestel en belt u vanaf dan met abonnement HN.
Zo is het bij mij gegaan bij mijn dochter, zoon en schoondochter zonder problemen .Ik zou zeggen stop de oude sim in uw nieuwe toestel en u kan waarschijnlijk gewoon weer bellen alleen met de tarieven van de oude provider. Dat is ook van de redenen dat ik bij een fysieke winkel mijn abonnement afsluit daar wordt dat allemaal haarfijn uitgelegd en dat kan ook bij HN


gr Henk

nico557
Berichten: 27
Lid geworden op: 24 mei 2006 13:54

Re: Hollandsnieuwe Verschrikkelijk!!!

Ongelezen bericht door nico557 »

Inderdaad Hollands Nieuwe is een slechte provider,mijn vervaldatum is de 31e van iedere maand(behalve in Februari) op de vervaldatum moet je beltegoed worden bijgeschreven,bij mij is het altijd dagen later,als je hierover contact met ze opneemt komen ze met een smoesje dat je beltegoed niet op feestdagen en in het weekend kan worden bijgeschreven,zo willen ze extra verdienen om zelf je beltegoed op te waarderen als je geen beltegoed meer hebt.Ze bedonderen gewoon de consument.

Zo beter GjvdZ
Laatst gewijzigd door nico557 op 02 jan 2016 12:35, 2 keer totaal gewijzigd.

GJvdZ
Berichten: 7404
Lid geworden op: 03 nov 2010 13:49

Re: Hollandsnieuwe Verschrikkelijk!!!

Ongelezen bericht door GJvdZ »

Je weet wat het kan betekenen als je mensen en organisaties ongegrond "oplichters" noemt?

nico557
Berichten: 27
Lid geworden op: 24 mei 2006 13:54

Re: Hollandsnieuwe Verschrikkelijk!!!

Ongelezen bericht door nico557 »

Je bent zeker bij deze organisatie in dienst

Gesloten