Er is op 26 November 2015 een pakket met Sinterklaaskadootjes naar mij verzonden, dit pakket blijkt nu zoek te zijn.
Ik heb al meerdere malen gebeld, ook de verzender heft contact opgenomen met DHL, dit alles via een veel te duur telefoonnummer..
Nu is het antwoord: we maken een case aan en het kan tot 8 werkdagen duren voor we kunnen gaan zoeken of iets gaan vinden!!!
Er zitten Sinterklaaskadootjes in ter waarde van meer dan €800,- euro
Mijn kinderen krijgen dus dit jaar geen kadootjes!!
DHL neemt mijn klacht niet serieus en weigert met een snelle oplossing te komen, tja meneer we kunnen er niets aan doen.. Arrogantie ten top, klantvriendelijkheid een dike 0!!
Wanneer het pakket definitief kwijt is kan ik dus een claim indienen en krijg ik 500 euro terug, deze claim moet ik echter binnen 7 dagen indienen.. Ze geven echter aan al minimal 8 werkdagen nodig te hebben voor het opstarten van een zoekactie, hoe willen ze dit dan verantwoorden en regelen??
Wanneer je belt krijg je alleen een ingestudeert antwoord, er is geen enkel inlevingsvermogen alleen arrogantie. Ze luisteren niet eens naar je!
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] klacht DHL
Re: klacht DHL
Waar vandaan (binnenland, EU, niet-EU) is het pakket verzonden en door wie (webwinkel, bedrijf, particulier)?
Alleen de verzender kan een claim indienen, u als ontvanger kan dit niet.
De verzender blijft ook verantwoordelijk voor aflevering aan u. U moet zich dus tot de verzender wenden, en die moet het met DHL regelen.
De verzender blijft ook verantwoordelijk voor aflevering aan u. U moet zich dus tot de verzender wenden, en die moet het met DHL regelen.
-
Hier op de site staat een telefoon nummer voor tijdskritike zendingen.
Misschien krijgt de afzender daar help.
Helaas weten we nog niet waar het pakket vandaan komt.
Misschien krijgt de afzender daar help.
Helaas weten we nog niet waar het pakket vandaan komt.
Het klinkt misschien hard, maar DHL hoeft helemaal niet naar jou te luisteren. Zij zijn een verbintenis aangegaan met de verstuurder van het pakket en niet met jou. Voor hun ben jij geen partij. Eigenlijk kan jij dus ook helemaal niet bij ze klagen. Ze hoeven jouw klacht ook niet in behandeling te nemen.twingo1967 schreef:Er is op 26 November 2015 een pakket met Sinterklaaskadootjes naar mij verzonden, dit pakket blijkt nu zoek te zijn.
Ik heb al meerdere malen gebeld, ook de verzender heft contact opgenomen met DHL, dit alles via een veel te duur telefoonnummer..
Nu is het antwoord: we maken een case aan en het kan tot 8 werkdagen duren voor we kunnen gaan zoeken of iets gaan vinden!!!
Er zitten Sinterklaaskadootjes in ter waarde van meer dan €800,- euro
Mijn kinderen krijgen dus dit jaar geen kadootjes!!
DHL neemt mijn klacht niet serieus en weigert met een snelle oplossing te komen, tja meneer we kunnen er niets aan doen.. Arrogantie ten top, klantvriendelijkheid een dike 0!!
Wanneer het pakket definitief kwijt is kan ik dus een claim indienen en krijg ik 500 euro terug, deze claim moet ik echter binnen 7 dagen indienen.. Ze geven echter aan al minimal 8 werkdagen nodig te hebben voor het opstarten van een zoekactie, hoe willen ze dit dan verantwoorden en regelen??
Wanneer je belt krijg je alleen een ingestudeert antwoord, er is geen enkel inlevingsvermogen alleen arrogantie. Ze luisteren niet eens naar je!
-
bij ons hetzelfde voorval, schandalig hoe ze met ons omgaan.
na 22 dagen en 7 onderzoeken verder, die ik overigens tussen aanhalingstekens plaats, zeggen ze nu ja het pakket is kwijt.
3 verdrietige kindertjes...
na 22 dagen en 7 onderzoeken verder, die ik overigens tussen aanhalingstekens plaats, zeggen ze nu ja het pakket is kwijt.
3 verdrietige kindertjes...