LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] avelco

Discussieer hier over werkgevers, ontslagregelingen en aanverwante zaken.
Kamalettadmouti21

avelco

Ongelezen bericht door Kamalettadmouti21 »

Ben in 2013 in dienst geweest bij Avelco [bedrijfsgegevens verwijderd] ik zat op school in Utrecht en heb 4 dagen stage gelopen als BBL 'er daarbij had de werkgever mij beloofd om per uur betaald te krijgen nadat ik gestopt was met stage bleek dat ik maar € 300 kreeg. :roll: terwijl er een vergoeding was afgesproken van € 259 per week.

Ik heb dit nog nooit zo meegemaakt zo uniek dat alle instanties er niet mee uit de voeten konden.
Daarom geen verwijten naar de bond graag in deze.
Immers, waar het gaat om conflikten tussen werkgevers en werknemers gaat het in het overgrote deel van de gevallen WEL goed.

zie link alvelco.nl

kamal
Laatst gewijzigd door Radar op 08 nov 2015 17:12, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Commerciële link verwijderd, bedrijfsgegevens verwijderd

Laptopdelivery

Re: avelco

Ongelezen bericht door Laptopdelivery »

Snap zowiezo niet waarom bedrijf zoals avelco de werknemers niet op tijd betaalt maar wel de licentie overeenkomst ondertekend.

prem

Ongelezen bericht door prem »

Kamalettadmouti21 schreef:Ben in 2013 in dienst geweest bij Avelco [bedrijfsgegevens verwijderd] ik zat op school in Utrecht en heb 4 dagen stage gelopen als BBL 'er daarbij had de werkgever mij beloofd om per uur betaald te krijgen nadat ik gestopt was met stage bleek dat ik maar € 300 kreeg. :roll: terwijl er een vergoeding was afgesproken van € 259 per week.

Ik heb dit nog nooit zo meegemaakt zo uniek dat alle instanties er niet mee uit de voeten konden.
Daarom geen verwijten naar de bond graag in deze.
Immers, waar het gaat om conflikten tussen werkgevers en werknemers gaat het in het overgrote deel van de gevallen WEL goed.

zie link alvelco.nl

kamal
Klopt toch? Je hebt 4 dagen stage gelopen en hebt 300 gekregen. Nog meer dan afgesproken eigenlijk.

Kamalettadmouti21

Ongelezen bericht door Kamalettadmouti21 »

Ik kreeg voor 1 maand 5 dagen in de week 40 uur een bedrag van € 300 per maand terwijl er afgesproken was dat ik € 259 per week krijg. en reisde van Venray naar Veldhoven 40 KM per dag.

stefanhouterman

Ongelezen bericht door stefanhouterman »

Stort toch gewoon de € 41.00 terug, dan ben je van het gezeik af. :lol:

Gesloten