LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] KPN E-mail Only abonnement

Problemen met jouw aansluiting of met jouw provider van internetdiensten? Discussieer dan hier daarover.
cees50

KPN E-mail Only abonnement

Ongelezen bericht door cees50 »

Omdat ik overwoog mijn KPN Internet+Bellen abonnement te beeindigen, maar mijn Planet e-mail adressen wilde behouden, ben ik bij de KPN winkel langsgegaan om te checken of er een E-mail Only abonnement bestond. Dit werd bevestigd. Tevens werd mij verteld dat ik dat alleen via de Klantenservice af kon sluiten.

Toen ik dezelfde dag deze afdeling belde kreeg ik te horen dat er twee varianten waren. E-mail Only Basis voor 1 mailbox voor €3,56 per maand en E-Mail Only Extra met 5 mailboxen voor €7,12 per maand. Ook werd verteld dat ik een van beide pas kon aanvragen na opzegging. Dit wetende heb ik de stoute schoenen aangetrokken en ben ik overgestapt naar een andere aanbieder.

Op de opzegdatum heb ik de klantenservice gebeld om e.e.a. in orde te maken. Helaas ging dat niet omdat het 5 werkdagen duurde voordat de opzegging in de systemen verwerkt was. Na 5 dagen heb ik weer gebeld en kreeg ik tot mijn stomme verbazing te horen dat E-Mail Only abonnementen niet afgesloten konden worden omdat ik, hoewel ik een koperaansluiting heb, sinds 31 augustus in de Glas werkstroom zit. Op mijn verzoek om weer naar de Koper werkstroom teruggezet te worden werd gezegd dat dit niet mogelijk was.

Eindresultaat van dit alles is dat ik mijn Planet e-mail adressen kwijt ben en mij heilig heb voorgenomen nooit meer zaken te doen met KPN.

renewouters

Re: KPN E-mail Only abonnement

Ongelezen bericht door renewouters »

Waarom zou je een email account willen hebben dat aan een provider is gekoppeld?

cees50

Dat zou ik nu ook niet meer doen. Het wordt nu Gmail of Hotmail.
De Planet e-mail adressen die ik had werden onder andere voor een vereniging gebruikt. Het was daarom handiger om ze te behouden.

cees50

Waar het hier om gaat is dat KPN via haar winkel en klantenservice heeft laten weten dat een E-mail Only abonnement afgesloten kan worden en na opzegging meedeelt dat dat niet zo is.

robinflikkema

Ongelezen bericht door robinflikkema »

cees50 schreef:Waar het hier om gaat is dat KPN via haar winkel en klantenservice heeft laten weten dat een E-mail Only abonnement afgesloten kan worden en na opzegging meedeelt dat dat niet zo is.
Het kan afhankelijk van je abonnement. Er worden nu langzamerhand klanten naar het nieuwe systeem over gezet en daar kan het niet

sylvesterb

Ongelezen bericht door sylvesterb »

cees50 schreef:Waar het hier om gaat is dat KPN via haar winkel en klantenservice heeft laten weten dat een E-mail Only abonnement afgesloten kan worden en na opzegging meedeelt dat dat niet zo is.
Dat is erg vervelend, maar waar mensen werken worden fouten gemaakt. Dit zal bij je nieuwe provider net zo goed kunnen gebeuren.

Gesloten