LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] kpn

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
nixnax

kpn

Ongelezen bericht door nixnax »

aangezien ik 65 euro betaal voor een verbinding die NOOIT over de 12 mb heen komt heb ik toch maar is contact opgenomen met kpn
na een half uur in de wacht kwam men tot de conclusie dat ook al betaal ik voor 60mb mijn verouderde modem echter begrenst blijkt te zijn op 20 mb
dit is volgens kpn echter volledig mijn schuld aangezien ik al jaren klant was en niet zelf achter hun aan had gezeten
kan dit zomaar!?
zou toch denken dat je als vastte klant er op mag rekenen dat dingen gewoon fatsoenlijk geregeld worden
vind het erg vreemd dat ik betaal voor 3 keer zoveel als ik krijg en dat dat dan mijn schuld zou zijn
Laatst gewijzigd door Radar op 16 dec 2015 11:59, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Titel aangepast

ciske

Re: kpn

Ongelezen bericht door ciske »

Opzeggen die hap en een ander kiezen.

stofzuigertje

Ongelezen bericht door stofzuigertje »

Meestal is het leen modem gratis te ruilen voor betere, zodra de nieuwe VDSL die ASDL modem vervangt binnen is de oude opsturen en dat binnen 14 dagen doen naar antwoordnummer.

Verzend bewijs bewaren...

nixnax

ja dat snap ik
maar dat is wel lekker makkelijk natuurlijk
o sorry we hebben je jaren niet geleverd waar je voor betaald
en de oplossing is om dan de de modem in te ruilen voor een modem die ik al jaren geleden had moeten krijgen

tijger1

Ongelezen bericht door tijger1 »

Men kan niet verwachten dat een leverancier gaat zitten denken voor een klant.

stofzuigertje

Ongelezen bericht door stofzuigertje »

Vermoedelijk ben je begonnen met 20 Mb ADSL...

Bij de overstap naar VDSL wat je modem geschikt dus ging je over....

Alleen heb je niet gecontroleerd of je van de 12 Mb hoger kwam... na die aanpassing...

Je moet zelf de snelheidstest doen en zij kunnen echt niet de vele klanten in de gaten houden.
Nieuwe modems kosten geld dus geven ze zo min mogelijk weg...

GJvdZ

Ongelezen bericht door GJvdZ »

ciske schreef:Opzeggen die hap en een ander kiezen.
En als de boel binnenkort wordt overgenomen door een ander bedrijf zeker weer klagen dat er weer zo'n mooi Nederlands bedrijf verdwijnt?

GJvdZ

Ongelezen bericht door GJvdZ »

stofzuigertje schreef:
Je moet zelf de snelheidstest doen en zij kunnen echt niet de vele klanten in de gaten houden.
Dat kunnen ze op zich wel, maar waarom zouden zij stelselmatig snelheidstests doen en zo het netwerk onnodig belasten?

ciske

Ongelezen bericht door ciske »

GJvdZ schreef:
En als de boel binnenkort wordt overgenomen door een ander bedrijf zeker weer klagen dat er weer zo'n mooi Nederlands bedrijf verdwijnt?

Ik vind aan KPN niks mooi, maar dat is persoonlijk. Klagen is een hobby bij Nederlanders.
Zie je eigen reactie :-)

stefanhouterman

Ongelezen bericht door stefanhouterman »

ciske schreef:
GJvdZ schreef:

Ik vind aan KPN niks mooi, maar dat is persoonlijk. Klagen is een hobby bij Nederlanders.
Zie je eigen reactie :-)
Mee eens!

nixnax

ok maar als zij de snelheid upgraden
zijn zij ook degene met het technische kennis dat hier dan ook een nieuwe modem voor nodig is
feit blijft dat zij mij dus mailen dat ik sneller internet krijg
maar het niet sneller is geworden omdat ze niet de hardware hebben geleverd waarvan ze wisten dat dit noodzakelijk was om dit ook daadwerkelijk te laten gebeuren
ik moet nu dus of een technische opleiding gaan doen
of accepteren dat ik door dit niet te doen het recht opgeef om te krijgen waar ik voor betaal

en ik betaal voor de internet verbinding en krijg hier een modem bij
dus dat dient dan ook gewoon een passende modem te zijn voor het abonnement ik heb

dat is net als mij vertellen dat ik extra moet betalen voor een 4g verbinding omdat dat zo veel sneller is en dat toch zeker wel aan te raden en
terwijl je me een tel verkoopt die geen 4g aan kan en dus die snelheid ook niet gebruikt

is dat dan ook normaal?

16again

Ongelezen bericht door 16again »

MichielFRL schreef:Lulkoek verhaal van KPN. Een ADSL modem ondersteund de VDSL techniek niet, en als de lijn omgezet is naar VDSL heb je gewoon geen verbinding meer.
Dat is makkelijk lulkoek roepen:
Wellicht heeft TS wel een VDSL modem.....maar wordt vectoring niet ondersteund.
Upgrade van de lijn mbv vectoring kan dan betekenen dat de lijn juist trager wordt als het modem dit niet ondersteunt.
GJvdZ schreef:
stofzuigertje schreef: Je moet zelf de snelheidstest doen en zij kunnen echt niet de vele klanten in de gaten houden.
Dat kunnen ze op zich wel, maar waarom zouden zij stelselmatig snelheidstests doen en zo het netwerk onnodig belasten?
KPN kan gewoon zonder speedtest zien op welke snelheid het modem intraint.

robinflikkema

Ongelezen bericht door robinflikkema »

16again schreef:
MichielFRL schreef:Lulkoek verhaal van KPN. Een ADSL modem ondersteund de VDSL techniek niet, en als de lijn omgezet is naar VDSL heb je gewoon geen verbinding meer.
Dat is makkelijk lulkoek roepen:
Wellicht heeft TS wel een VDSL modem.....maar wordt vectoring niet ondersteund.
Upgrade van de lijn mbv vectoring kan dan betekenen dat de lijn juist trager wordt als het modem dit niet ondersteunt.
GJvdZ schreef:
stofzuigertje schreef: Je moet zelf de snelheidstest doen en zij kunnen echt niet de vele klanten in de gaten houden.
KPN kan gewoon zonder speedtest zien op welke snelheid het modem intraint.
Wel jammer dat er nog steeds niet bekend is wel modem TS had/heeft

Gesloten