olaf79 schreef:Het door TS beschreven fenomeen is overigens op geen enkele wijze koppelverkoop. Het gaat hier om gerelateerde producten die bij elkaar horen in een pakket.
Je kunt bij Mc D ook geen hamburger bestellen zonder vlees, en bij BMW een auto zonder stuur.
Technisch is het niet nodig om digitale TV te koppelen aan een snellere internetverbinding. Ze leveren hier immers 2 verschillende apparaten voor (de Horizon box en de modem). Wat niet losgekoppeld kan worden is analoge TV. Dat signaal staat gewoon op de kabel. Als je dat los zou willen koppelen moet je alle wijkkasten verbouwen. Bovendien worden die kosten gebruikt voor de infrastructuur. Zou je TV loskoppelen van internet dan moet internet duurder worden.
Commercieel heeft Ziggo er echter voor gekozen om TV+Internet te bundelen, hoogstwaarschijnlijk omdat de overgrote meerderheid van de klanten hier toch voor kiest. Dan is het duurder om het als losse diensten te gaan leveren. In die zin hetzelfde als jouw voorbeeld van McDonalds: ze zouden best de broodjes en burgers los kunnen verkopen maar omdat niemand dat zal kopen wordt het duurder om het als aparte producten aan te bieden.
MichielFRL schreef:Je kan precies dezelfde korting krijgen als nieuwe klanten, je moet alleen even een andere keuze maken in het keuzemenu
Dit is niet waar. De korting die nu op de website vermeld wordt is alleen voor klanten die nog géén internet van Ziggo hebben. Als je dus al internet hebt, krijg je die korting niet. Staat ook netjes vermeld bij de Alg. Voorw. Je kunt aanvinken wat je wilt, maar die korting krijg je niet.
1 telefoontje en wij kregen netjes de korting en een nieuw kastje... wel een nieuw contract voor 1 jaar, maar gewoon als "nieuw" lid behandeld.
Hi Brainless,
Daar wil ik dan wel meer van weten. Mij is dit niet gelukt (en volgens de voorwaarden van de actie zou het ook niet kunnen).
Daar wil ik dan wel meer van weten. Mij is dit niet gelukt (en volgens de voorwaarden van de actie zou het ook niet kunnen).
Ik heb je een PB gestuurd!
Op hoop van zegen.
Groeten
Je moet bellen en kiezen voor opzeggen
Maak een leuk verhaaltje dat je bijvoorbeeld een aanbieding van KPN hebt gezien en graag wil weten of Ziggo ook iets leuks heeft. Een paar minuten later heb je de aanbieding binnen.
is dat zo ??????? ik geloof er geen snars van , de Providers kunnen koopjesjagers missen als kiespijn
olaf79 schreef:Het is uitgesloten dat je als bestaande klant activatiekosten betaald. Dit lijkt me een broodje aap verhaal
Toch is het zo. Als je voor je nieuwe abo andere apparatuur nodig hebt.
Maar de telefonist mag je die gewoon kwijtschelden, gebeurt ook als je beetje dreigt met opstappen.