LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] verzenden email via tablet

Andere onderwerpen rondom telefoon, internet of kabel.
luistervink
Berichten: 13
Lid geworden op: 13 feb 2015 12:13

verzenden email via tablet

Ongelezen bericht door luistervink »

Hoe kan ik vanaf een tablet via mijn kpnplanet adres een mail doorsturen naar een ander emailadres.

Te verzenden vanaf samsung tablet.

Hoor graag een advies, met dank bij voorbaat een vriendelijke groet,

riddert
Berichten: 2186
Lid geworden op: 22 okt 2010 08:52

Re: verzenden email via tablet

Ongelezen bericht door riddert »

Je kunt gewoon op doorsturen klikken. Dan geef je het email adres op waar het heen moet en klikt op verzenden.

henk51
Berichten: 1680
Lid geworden op: 07 jun 2005 17:59

Re: verzenden email via tablet

Ongelezen bericht door henk51 »

luistervink schreef:Hoe kan ik vanaf een tablet via mijn kpnplanet adres een mail doorsturen naar een ander emailadres.

Te verzenden vanaf samsung tablet.

Hoor graag een advies, met dank bij voorbaat een vriendelijke groet,
Even kijken op KPNplanet website bij toestelhulp stap voor stap uitleg ,altijd eerst even je provider raadplegen lost veel problemen op.

gr Henk

Har06
Berichten: 3743
Lid geworden op: 07 nov 2011 12:12

Re: verzenden email via tablet

Ongelezen bericht door Har06 »

henk51 schreef:
luistervink schreef:Hoe kan ik vanaf een tablet via mijn kpnplanet adres een mail doorsturen naar een ander emailadres.

Te verzenden vanaf samsung tablet.

Hoor graag een advies, met dank bij voorbaat een vriendelijke groet,
Even kijken op KPNplanet website bij toestelhulp stap voor stap uitleg ,altijd eerst even je provider raadplegen lost veel problemen op.

gr Henk
Henk heeft er ervaring mee???. ik zet de vraagstelling op google en de oplossingen dienen zich aan

robinflikkema
Berichten: 14
Lid geworden op: 29 aug 2015 12:41

Re: verzenden email via tablet

Ongelezen bericht door robinflikkema »

riddert schreef:Je kunt gewoon op doorsturen klikken. Dan geef je het email adres op waar het heen moet en klikt op verzenden.
Precies zo. Heeft niets met je provider te maken

olaf79
Berichten: 8271
Lid geworden op: 17 okt 2011 23:53

Re: verzenden email via tablet

Ongelezen bericht door olaf79 »

robinflikkema schreef:
riddert schreef:Je kunt gewoon op doorsturen klikken. Dan geef je het email adres op waar het heen moet en klikt op verzenden.
Precies zo. Heeft niets met je provider te maken
Heeft alles met je provider te maken. Als jij het uitgaande server adres verkeerd instelt kun je op doorsturen klikken tot je een ons weegt, maar gebeurd er helemaal niks.

Dus zeker wel even kijken bij de provider wat de server instellingen zijn. Persoonlijk zou ik trouwens adviseren om geen provider mail te gebruiken.

langste adem
Berichten: 1258
Lid geworden op: 20 jan 2011 12:30

Re: verzenden email via tablet

Ongelezen bericht door langste adem »

Je kunt ook gewoon op je tablet (of welke computer met internet dan ook) even surfen naar de webmail van kpnplanet. Even inloggen met je gebruikersnaam en wachtwoord en dan kan je mailen.

Gesloten