LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Fiat 'garantie'

Problemen met jouw auto of motor? Geef hier jouw mening.

Fiat garantie ervaring

Goede ervaring
0
Geen stemmen
Matige ervaringen
0
Geen stemmen
Slechte ervaringen
1
100%
 
Totaal aantal stemmen: 1

r.h.leen
Berichten: 2
Lid geworden op: 16 okt 2004 11:37

Fiat 'garantie'

Ongelezen bericht door r.h.leen »

Enige maanden na aanschaf van een nieuwe Fiat Punto begon de bekleding van de bestuurdersstoel te haren. Deze werd op basis van coulance vervangen. Een paar maanden later gebeurde dit ook met de "bijrijdersstoel", ook op basis van coulance. Op dat moment gevraagd om de hele bekleding te vervangen op basis van verkeerde stof of productiefout (garantie). Nee het moest aantoonbaar zijn en kon alleen op basis van coulance. Onder garantie vallen niet aan slijtage onderhavige dingen. Aan het einde van de garantieperiode nogmaals ter sprake gebracht na een reeks probleempjes met de garage werd zowel door de garage als door Fiat Nederland niet ingegaan op mijn regelmatig aan de orde gebracht probleem.

Vraag is of de bekleding onder de garantie valt, zeker binnen een paar maanden.. heeft iemand de zelfde soort klachten (over bekleding) van Punto's uit 2000-2001 en hoe bent u 'gevaren' met het oplossen van dit probleem..
Laatst gewijzigd door r.h.leen op 26 dec 2009 11:31, 3 keer totaal gewijzigd.

Gast

Re: Fiat 'garantie'

Ongelezen bericht door Gast »

Bizar van Fiat. Die bekleding hoort veeeel langer mee te gaan. En slijtage? Je moet toch op die stoelen gaan zitten als je gaat rijden. Dus logisch dat het door de jaren slijt. Maar daar moet die stof gewoon tegen kunnen. Het is gewoon slechte kwaliteit!

Mijn moeder heeft ook een Punto (ELX uit 2000) met blauwe bekleding en ik vind ook daar de bekleding al niet mooi meer (er staat nog geen 30.000 op de teller). Op de plekken waar je armen "rusten" (op de deurbekleding) ontstaan een soort wittige plekken. Duidelijk doorslijten van de stof. Ook de stoelen zijn al niet mooi meer.

Gast

Re: Fiat 'garantie'

Ongelezen bericht door Gast »

Waarom doe je er geen deken omheen. Is altijd makkelijk als het gaat vriezen.

Gesloten