Bij Eneco zelf worden we van het kastje naar de muur gestuurd.
Iemand een gelijke ervaring of iemand die mij misschien kan vertellen hoe dit komt?
![Rolling Eyes :roll:](./images/smilies/icon_rolleyes.gif)
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
Na deze zin, ben ik van overtuigt, dat jullie nooit een meterstand hebben doorgegeven.Na telefoneren blijkt dat ze ons verbruik te laag hebben ingeschat.
snap er geen reet van.lioe2015 schreef:Heb ik ook meengemaakt, terwijl huis leeg 10 maanden lang!!
Nu eneco van alle kanten proberen en doet ook bestelend, nog werk samen met woningbouw VESTIA, die nooit antwoorden de klacht, Mijn oom van 94 jaar oud overeenkomst met Vestia den haag, incl CV en Boiler warm water, nog hij moet betalen 50 euro voor electra, enz, kamer is van 2 kamers, nog andere extra kosten, inneens hij moet boiler.CV huur betalen, HUUR aan eneco, is niet klop, dus veel oudere mensen door gedraag van eneco proberen bestelend, en geen antwoord van klacht, ook Vestia, heleboel keren gemaild, tot kompas, Radar, geen reactie, weg gelopen..!!
Met mij: de eneco afspraak gemaakt, ik wacht niet gekomen, de afspraak moet komen, omdat kost mijn werk geld, ik moet vrij nemen, en hij niet gekomen, nog hun beloof 20 euro schade vergoeding, in plaats 50 euro, tot nu heneco betaalt niks, zo zielig deze bedrijf onbetrouwbaar bedrijf maar hun gebruuik zijn macht, omdat we helaas nodig van hun... maar oppassen met deze bedrijven medewerkers.