LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Fornuis en koelkast bekijken

Goede of slechte ervaringen met keukens? Geef hier jouw mening.
Pleunemans

Fornuis en koelkast bekijken

Ongelezen bericht door Pleunemans »

Beste lezers,

Ik ben nieuw op dit forum, dus ik weet niet of ik op de juiste plek ben.
We zijn bezig met het uitzoeken van een nieuwe keuken en we willen hier een vrijstaand fornuis en vrijstaande koelvriescombinatie voor aanschaffen. Dit kan via de keukenzaak waar we de rest van de keuken kopen, maar deze heeft weinig vrijstaande koelvriescombinaties beschikbaar en alleen Lofra en Pelgrim fornuizen en niet alles naar onze smaak. Bovendien willen we graag vergelijkingen maken en bijvoorbeeld het fornuis in actie zien, dus hoe de branders werken en dergelijke.
We zijn dus op zoek naar winkels waar goed advies gegeven kan worden over verschillende fornuizen en/of koelvriescombinaties.
Wie weet waar we fornuizen en/of koelvriescombinaties van diverse merken kunnen bekijken en degelijk advies krijgen? We wonen nabij Arnhem, maar kunnen gewoon een rondje winkels door het land doen. Fornuizenplaza, De Schouw witgoed, Mediamarkt, Scheer en Foppen, Keukenloods, staan al op mijn lijstje, maar ik vermoed dat er nog meer te vinden is.
Bedankt alvast voor de reacties!

Weet iemand

Moneyman

Re: Fornuis en koelkast bekijken

Ongelezen bericht door Moneyman »

Rij eens naar Barneveld, Van Manen keukens. Hebben regelmatig workshops en kookdagen, waarbij van alles in werking is te zien.
Laatst gewijzigd door Radar op 08 jan 2016 15:05, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Commerciële link verwijderd

stofzuigertje

Ongelezen bericht door stofzuigertje »

Je mag huidige of niet te kopen erin laten zetten.

Niemand kan verplichten om een complete keuken te kopen.
Als je de maten weet kan elke vakman dit plaatsen in hun meubels.
Inbouw of vrijstaand, jij betaal dus bepaal en als ze weigeren of moeilijk doen gelijk weglopen.

Pleunemans

Ongelezen bericht door Pleunemans »

@stofzuigertje. De keukenboer doet niet moeilijk hoor, die hebben ons juist geadviseerd om elders te kijken voor losse meubels zoals fornuis en koelkast. Dus dat is niet ons probleem, we willen juist tips over winkels waar we zouden kunnen gaan kijken voor losse keukenapparaten.

@Moneyman. Bedankt voor de tip!

Adviseerden

Ongelezen bericht door Adviseerden »

Hallo,

Inspiratiehuis hoofddorp. Daar is veel te zien.

groet,

igen

Ongelezen bericht door igen »

Net zoals ik, lekker de A12 af, de A-Drei op. Emmerich, Kleven, Gogh....kuechen genug!

Gesloten