HEBBEN JULLIE OOIT VAN MARKTWERKING GEHOORD????
oVERAL WAAR JE KOMT WORDT JE BEDONDERD!!!!!!
iK SNAP SOMMIGE HIER ECHT NIET!!! ZIJN DIE WERELDVREEMD.
kOM S ACHTER DIE COMPUTER UIT JOH EN MAAK JE ERGENS ANDERS DRUK OVER
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] WORDT S WAKKER
Re: WORDT S WAKKER
Marktwerking is meer dan het gebruik van hoofdletters....
Voor marktwerking is benodigd dat de afnemer prijs en kwaliteit kan vergelijken. Als je beter rondleest hier, zal blijken dat de winkels dit prijsvergelijk en dus de marktwerking frustreren door structureel te schermen met speciale kortingen waar direct voor beslist moet worden.
Ook de weinig transparante prijsopbouw werkt niet bij aan de marktwerking.
Voor marktwerking is benodigd dat de afnemer prijs en kwaliteit kan vergelijken. Als je beter rondleest hier, zal blijken dat de winkels dit prijsvergelijk en dus de marktwerking frustreren door structureel te schermen met speciale kortingen waar direct voor beslist moet worden.
Ook de weinig transparante prijsopbouw werkt niet bij aan de marktwerking.
Door lange zinnen te typen klink je niet intelligenter!
Als de te kopen waren of de prijzen niet bevallen dan doe je het toch niet!!! Je bent er toch nog altijd zelf bij....
Gelukkig hebben we hierboven met een typisch geval te maken van iemand die achter de computer uit moet komen.... Kijk eens verder dan dit forum man(met je honderden berichten....) Get a life!!!
Het is toch hopelijk voor de meeste mensen wel vanzelfsprekend dat er een bedrag op de keukens gezet moet worden om de werknemers te kunnen betalen.... Hier krijgt toch ook iedereen zijn salaris uit dienstverlening of verkoopactiviteiten.... OF WERKEN JULLIE SOMS NIET?? Want dan is voor mij ineens een hele hoop duidelijk.
Als de te kopen waren of de prijzen niet bevallen dan doe je het toch niet!!! Je bent er toch nog altijd zelf bij....
Gelukkig hebben we hierboven met een typisch geval te maken van iemand die achter de computer uit moet komen.... Kijk eens verder dan dit forum man(met je honderden berichten....) Get a life!!!
Het is toch hopelijk voor de meeste mensen wel vanzelfsprekend dat er een bedrag op de keukens gezet moet worden om de werknemers te kunnen betalen.... Hier krijgt toch ook iedereen zijn salaris uit dienstverlening of verkoopactiviteiten.... OF WERKEN JULLIE SOMS NIET?? Want dan is voor mij ineens een hele hoop duidelijk.
,Als de te kopen waren of de prijzen niet bevallen dan doe je het toch niet!!! Je bent er toch nog altijd zelf bij...
Beste Realist,
Het gaat er nu juist om dat er geen mogelijkheid is om prijzen te vergelijken. OMDAT de waren NIET geprijst zijn.
En daarom is er geen gezonde marktwerking mogelijk.
Misschien toch wat vaker achter je PC-tje kruipen om wat meer over de REALITEIT te leren?
Dus iedereen moet zijn prijzen op de gebruikelijke marges verhogen, anders wordt er geen salaris uitbetaald? Let op je antwoord, meneer of mevrouw de REALIST, want ik heb het dus over een vermeerdering op de marges.Het is toch hopelijk voor de meeste mensen wel vanzelfsprekend dat er een bedrag op de keukens gezet moet worden om de werknemers te kunnen betalen.... Hier krijgt toch ook iedereen zijn salaris uit dienstverlening of verkoopactiviteiten.... OF WERKEN JULLIE SOMS NIET?? Want dan is voor mij ineens een hele hoop duidelijk.
Realist heeft uiteraard gelijk, maar de anderen begrijp ik ook. Het probleem is dat er zo veel mensen niet in staat zijn om zich te gedragen op een wijze zoals realist die terecht aanduidt als de juiste. Zovelen zijn niet zelfstandig, doorzien de spelletjes van de verkopers niet, enzovoort. Ik kom hele meutes naieve, volgzame schapen tegen in keukenzaken. Moet je ook eens kijen naar hun taalgebruik en spelling op dit forum, dat zegt toch ook al genoeg, realist !
Ja, en deze mensen worden in onze vrije economie afgeslacht door de wolven.
Ik begrijp dus wel dat de Plienen en 16againners zich daaraan storen, maar Plienen en 16againners moeten ook begrijpen dat dat eeuwige, onvoorwaardelijke meejammeren met elk opgetild schaap ook gaat irriteren bij diegenen die wel alles doorzien en overzien.
Ja, en deze mensen worden in onze vrije economie afgeslacht door de wolven.
Ik begrijp dus wel dat de Plienen en 16againners zich daaraan storen, maar Plienen en 16againners moeten ook begrijpen dat dat eeuwige, onvoorwaardelijke meejammeren met elk opgetild schaap ook gaat irriteren bij diegenen die wel alles doorzien en overzien.
Dag Pipo,,Moet je ook eens kijen naar hun taalgebruik en spelling op dit forum,
Wat jij blijkbaar niet doorziet is dat REALIST ook mank gaat wat betreft spelling en taalgebruik. Niet dat mij dit stoort, maar jou blijkbaar wel.
En ik zet liever omgerolde schapen rechtop, haal ik meer voldoening uit, dan dat ik mij stoor aan anderen.
Die energie kan ik beter besteden.
Nog een gezellige zondag, Pipo.
Ik ga fietsen na mijn spaarzame 10 minuutjes forum.
Plien
(smilies zijn leuker dan duveltjes)