LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] korting abonnement De Stentor
korting abonnement De Stentor
Hoe luis je als krant de consument erin. Je stuurt een brief waarin je een abonnement aanbied met 52% korting. De prijs? Vanaf 6 euro per week. Hmmmm denk ik,klopt dat wel? Ik ga naar de site van de betreffende krant en lees dat een maandabonnement 31,95 kost. Ik ga vervolgens naar de extra korting site van die krant en lees dat ik een abonnement kan krijgen met 52% korting voor 25,99 euro per maand. Vraag me dus af of ze daar wel kunnen rekenen. En dan zie ik ineens ergens staan (niet in de tekst als zodanig) dat je in de winkel 12,46 per week betaald en HIER (site van de krant) 6 euro per week. Dus je krijgt geen 52% korting op de abonnementsprijs, nee ze geven je korting op de prijs die je voor losse nummers betaald. Maar nergens in de brief die ze hebben gestuurd wordt je daar op gewezen. Of toch.... achter de korting staat een sterretje en helemaal onderaan, onder de handtekening van de manager klantcontact center staat in kleine letters " voordeel tov de prijs in de winkel" Wat een instinker. Echt iets voor De Stentor. Ze rekenen er gewoon op dat je je blind staart op het getal van 52 % korting en eventueel een gratis tablet.
Re: korting abonnement De Stentor
Dan maar gelukkig dat u kunt lezen.