LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] telemediawebshop.com

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
Texelheerlijk

telemediawebshop.com

Ongelezen bericht door Texelheerlijk »

Iemand ervaringen met onderstaande website is deze betrouwbaar???

Telemediawebshop Maaseik correspondentie adres: postbus 10001 3680 maaseik België

http://www.telemediawebshop.com/

Heb zelf voor de kerst een PS 4 voor mijn zoon gekocht, heb internet over ervaringen nagekeken maar vindt nergens een slechte ervaring (ook geen goede) eigenlijk helemaal niets vindt je erover alleen dat ze bestaan natuurlijk http://www......

Stond op de levertijd 1 a 2 dagen echter na een week nog niets ontvangen en gemaild,(bellen kan niet)
antwoord dat ze bij de Turkse grens niet doorgelaten werden ivm strengere regels accu's enz vaag verhaal en dat ze een andere route moeten gaan kiezen om ze naar hier te krijgen.

Telefoonnummer bij de leveringsvoorwaarden klopt niets van als je die belt hoor je iets van phonehouse....en wordt de verbinding verbroken.

Hebben wel gewoon ideal en heb betaalt aan Nederlands ING bank nummer via mijn ING nummer.

Kortom krijg wel antwoord via mail en er was 2 weken geleden gezegd dat ik mijn geld teruggestort zou krijgen na een week weer gemaild omdat het er nog niet op stond..... zou er eind volgende week opstaan.... nog steeds niets ontvangen op 16 Januari 2016 weer gemaild geen antwoord nog.....

Kortom het terugstorten gaat erg moeizaam of gaat helemaal niet lukken.

Mensen wees voorzichtig met deze site bieden luxe artikelen aan maar voor niet echt goedkope prijzen tenminste niet de PS 4..

Zou graag horen van mensen of ze überhaupt hier iets gekocht hebben en geleverd hebben gekregen zodat mijn zorg kan worden weggenomen baal er flink van bijna 400 euro......

stofzuigertje

Re: telemediawebshop.com

Ongelezen bericht door stofzuigertje »

Een Nederlands 0900 nummer voor een in België gevestigd bedrijf?

Ook de prijzen zijn verdacht goedkoop en ze verkopen zelden in België zelf.
Gewoon dubieuze handel en de producten zijn ook erg populair en extreem scherp geprijsd.

Als je niet kunt afhalen daar zou ik niets kopen of vooraf betalen.

yut168c

Ongelezen bericht door yut168c »

beste Texelheerlijk,

ik heb hier ook een ps4 besteld en helaas heb ik het ook nog niet ontvangen.
zoals in uw beschrijving hebben ze mij precies met dezelfde informatie gelokt.
ook heb ik een paar weken lang gewacht en maar ze bleven uitstellen.
nu ik weet dat ik niet de enige ben ga ik aangifte doen en dat is voor u ook verstandig idee.

Texelheerlijk, als u wilt mag ik dan ook uw gegevens van uw [ongefundeerde bewering verwijderd]? want hoe meer bewijs hoe sneller de politie erachter aan gaat.

dus mensen, ga niet naar telemediawebshop.com!!!!
Laatst gewijzigd door Radar op 21 jan 2016 16:14, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Ongefundeerde bewering verwijderd

Funniedebbie

Ongelezen bericht door Funniedebbie »

Bij deze mijn zoon ook playstatuon4 besteld bij deze webshop en niet ontvangen zelde mail met vast aan de grens.
Wil ook aangifte doen u kunt mij mailen [email protected]

Julie4444

Ongelezen bericht door Julie4444 »

stofzuigertje schreef:Een Nederlands 0900 nummer voor een in België gevestigd bedrijf?

Ook de prijzen zijn verdacht goedkoop en ze verkopen zelden in België zelf.
Gewoon dubieuze handel en de producten zijn ook erg populair en extreem scherp geprijsd.

Als je niet kunt afhalen daar zou ik niets kopen of vooraf betalen.
De ervaringen hier laten het meer klinken als maflide webshop oplichting dan "dubieuze handel". Er wordt immers geld geïncasseerd maar niets geleverd.

Gesloten