LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Wat Netwerkmarketing (MLM)Wel & Niet is....

Vragen of opmerkingen over mulit level marketing kan je hier kwijt.
Aqua

Re: Wat Netwerkmarketing (MLM)Wel & Niet is....

Ongelezen bericht door Aqua »

Beste student26,

Pagina 3 van dit forum, ik reageerde op een ingezonden stukje van noordeling63.

At your service :)

Gast

Re: Wat Netwerkmarketing (MLM)Wel & Niet is....

Ongelezen bericht door Gast »

Was is was en zal nooit is worden.
Toch presteert student het om een hele redenering in elkaar te flansen die moet aantonen dat was toch wel is is.
Het enige dat hij er echter mee aantoont is dat hij een kei is in het rechtpraten van iets dat krom is.
Een inhoudelijk antwoord is het dus wel, alleen niet zoals student het bedoelt: De inhoud toont duidelijk aan dat student meer waarde hecht aan zijn eigen vermeende gelijk dan aan de werkelijkheid. Hehe, we zijn er.

Aqua

Re: Wat Netwerkmarketing (MLM)Wel & Niet is....

Ongelezen bericht door Aqua »

4) Je bevestigt weer alle vooroordelen die er over MLM'ers bestaan:
- ze reageren niet inhoudelijk;
- ze spelen op de man;
- ze doen verkeerde veronderstellingen;
- ze reageren zoals ze zijn aangeleerd: "een tegenstander is dom".

Beste student26,

Ik lees je ingezonden stukjes met aandacht, ik hoop alleen dat jij iets verder kijkt dan de vooroordelen die er over MLM-ers bestaan en niet iedereen die aan MLM doet over deze kam scheert, wanneer ik de 4 punten lees die jij opnoemt, moet ik toch heel eerlijk bekennen dat ik mezelf in deze karakterschets niet herken.


Jij refereerde hier ergens op het forum naar jouw website, kun je mij de url hiervan geven zodat ik een en ander van jouw stellingen kan lezen?

Wanneer je het niet op dit forum wilt zetten hier volgt mijn hotmailadres: [email protected]

Alvast bedankt

student26
Berichten: 1389
Lid geworden op: 30 mei 2004 14:40

Re: Wat Netwerkmarketing (MLM)Wel & Niet is....

Ongelezen bericht door student26 »

Was is was en zal nooit is worden.
Toch presteert student het om een hele redenering in elkaar te flansen die moet aantonen dat was toch wel is is.
Het enige dat hij er echter mee aantoont is dat hij een kei is in het rechtpraten van iets dat krom is.
Een inhoudelijk antwoord is het dus wel, alleen niet zoals student het bedoelt: De inhoud toont duidelijk aan dat student meer waarde hecht aan zijn eigen vermeende gelijk dan aan de werkelijkheid. Hehe, we zijn er.
Eenieder met enig verstand zal het met mij eens zijn. Ik kijk altijd net iets verder, dat zou jij ook eens moeten doen. Waar het namelijk bij de zin "er was eens" om gaat is NIET het woord "was", maar het woord "eens". Dat begrijp jij wellicht niet, maar ik en naar ik mag hopen velen met mij wel. Ook betekent "er was eens" niet dat het er nu niet meer is. Vraag het desnoods na bij een Neerlandicus. Maar hou op met je flauwekulredeneringen en domme aannames, echt, je maakt alleen jezelf belachelijk.

student26
Berichten: 1389
Lid geworden op: 30 mei 2004 14:40

Re: Wat Netwerkmarketing (MLM)Wel & Niet is....

Ongelezen bericht door student26 »

Jij refereerde hier ergens op het forum naar jouw website, kun je mij de url hiervan geven zodat ik een en ander van jouw stellingen kan lezen?
http://members.lycos.nl/mlmwaarheid/

student26
Berichten: 1389
Lid geworden op: 30 mei 2004 14:40

Re: Wat Netwerkmarketing (MLM)Wel & Niet is....

Ongelezen bericht door student26 »

Pagina 3 van dit forum, ik reageerde op een ingezonden stukje van noordeling63.
Volgens mij is het dan Osiris die het verkeerd neergezet heeft ("hier de redenen waarom MLM nooit zal verzadigen").

Affijn, het doet er ook niet zozeer toe. Het was kennelijk een typefout, en iedereen hier begrijpt wat er bedoeld werd, toch?

Gast

Re: Wat Netwerkmarketing (MLM)Wel & Niet is....

Ongelezen bericht door Gast »

Geplaatst op 17 Oct 2004 15:00 door student26


--------------------------------------------------------------------------------

Quote:
Jij refereerde hier ergens op het forum naar jouw website, kun je mij de url hiervan geven zodat ik een en ander van jouw stellingen kan lezen?


http://members.lycos.nl/mlmwaarheid/


Student,
jij bent echt ongeloofwaardig!
Ben even op die malle site van je geweest, maar wat doen die reclame's van Herbalife e.d. op die site?
Tegen mlm en dan met mlm advertentie's bovenin. :shock:

student26
Berichten: 1389
Lid geworden op: 30 mei 2004 14:40

Re: Wat Netwerkmarketing (MLM)Wel & Niet is....

Ongelezen bericht door student26 »

Student,
jij bent echt ongeloofwaardig!
Ben even op die malle site van je geweest, maar wat doen die reclame's van Herbalife e.d. op die site?
Tegen mlm en dan met mlm advertentie's bovenin
Snap je dat nou echt niet?! Jeetje, sommige mensen moet je echt ALLES uitleggen. Kijk nou eens naar de URL van mijn site: LYCOS.
Bij Lycos kun je gratis een website plaatsen. Voordeel is dus dat je niet hoeft te betalen, maar het nadeel is dat er wel allerlei reclame omheen gebouwd wordt. Daarom is het dus gratis. Tegenwoordig zijn ze echter zo leuk om gerichte reclame te plaatsen. En aangezien op mijn website nogal eens de woorden MLM en Multi Level Marketing voorkomen... Voel je 'm al?

Met andere woorden, je bevestigt weer een vooroordeel (namelijk de standaard MLM'ers reactie "malle site"), en je trekt een verkeerde conclusie met betrekking tot mijn geloofwaardigheid als gevolg van jouw beperkte kennis. Hou je nu op met jezelf belachelijk maken?!

student26
Berichten: 1389
Lid geworden op: 30 mei 2004 14:40

Re: Wat Netwerkmarketing (MLM)Wel & Niet is....

Ongelezen bericht door student26 »

En weet je wat erg is? Dat ik die site best op mijn eigen webserver thuis zou kunnen draaien, maar dat ik geen zin heb in hackers, die ongetwijfeld pogingen zouden gaan doen, omdat dat soort types echt alles doen om MLM te verdedigen, TRIEST!

Gast

Re: Wat Netwerkmarketing (MLM)Wel & Niet is....

Ongelezen bericht door Gast »

Hahahaha, zie die student eens een partij onverklaarbare dingen trachten te verklaren. Hahaha.
Ben in elk geval blij om te ontdekken dat je met twee maatstaven meet als het aankomt op oordelen.
Een MLM'er mag je wel generaliseren (die zijn allemaal hetzelfde en je weet meteen wat voor vlees je in de kuip hebt), maar wee o wee als je zegt dat je alles weet over student (want hij is per slot van rekening H.O.M.O. en dan weet je meteen wat voor vlees je in de kuip hebt: onzin dus).
Als je goed oplet zie je dat student met alle winden meedraait als hij maar gelijk krijgt.

student26
Berichten: 1389
Lid geworden op: 30 mei 2004 14:40

Re: Wat Netwerkmarketing (MLM)Wel & Niet is....

Ongelezen bericht door student26 »

Hahahaha, zie die student eens een partij onverklaarbare dingen trachten te verklaren. Hahaha.
Leg mij dan maar eens uit wat er onverklaarbaar is. Bewijs graag.
Ben in elk geval blij om te ontdekken dat je met twee maatstaven meet als het aankomt op oordelen.
Geef me de reden waarom je dat zegt. Bewijs graag.
Een MLM'er mag je wel generaliseren (die zijn allemaal hetzelfde en je weet meteen wat voor vlees je in de kuip hebt),
Waar baseer je dat op? Bewijs graag.
maar wee o wee als je zegt dat je alles weet over student (want hij is per slot van rekening H.O.M.O. en dan weet je meteen wat voor vlees je in de kuip hebt: Bull**** dus).
Jij weet niet alles van mij. Bewijs graag.
Als je goed oplet zie je dat student met alle winden meedraait als hij maar gelijk krijgt.
Toon maar aan met voorbeelden. Bewijs graag.

Zielig. Meer kan ik niet over deze gast zeggen.

Noordeling63
Berichten: 61
Lid geworden op: 02 okt 2004 15:07

Re: Wat Netwerkmarketing (MLM)Wel & Niet is....

Ongelezen bericht door Noordeling63 »

Tjonge jonge wat een kleuterschool gepraat Gast. Opmerkingen in de trend van "ik vind jou stom en iedereen vindt jou stom" hebben de meesten van ons al meer als 20 jaar achter ons liggen hoor. :lol:

Gast

Re: Wat Netwerkmarketing (MLM)Wel & Niet is....

Ongelezen bericht door Gast »

Tjongejonge, zowel student als noorderling kunnen beiden duidelijk niet lezen. Student maakt het helemaal bont: Vragen om bewijs terwijl dat recht onder zijn neus licht. Het verklaart heel veel, behalve hoe hij in godsnaam is afgestudeerd. Of zou dat maar een verhaaltje zijn. Ik begin ernstig aan het mannetje te twijfelen.

Gast

Re: Wat Netwerkmarketing (MLM)Wel & Niet is....

Ongelezen bericht door Gast »

Ik als succesvol MLM-er wil best serieuse vragen beantwoorden, hoe je MLM moet verkopen.

Alleen als je een e-mailadres vermeldt en geen hotmail, yahoo etc.

student26
Berichten: 1389
Lid geworden op: 30 mei 2004 14:40

Re: Wat Netwerkmarketing (MLM)Wel & Niet is....

Ongelezen bericht door student26 »

Tjongejonge, zowel student als noorderling kunnen beiden duidelijk niet lezen. Student maakt het helemaal bont: Vragen om bewijs terwijl dat recht onder zijn neus licht.
En weer wurm je je er onderuit om nou eens gewoon toe te lichten waarom je bepaalde uitspraken doet. Ben je in face2face gesprekken ook zo? Je lijkt me een zeer onaangenaam persoon om een gesprek mee te hebben namelijk.
Het verklaart heel veel, behalve hoe hij in godsnaam is afgestudeerd. Of zou dat maar een verhaaltje zijn. Ik begin ernstig aan het mannetje te twijfelen.
Ook dat moet je natuurlijk lekker zelf weten. Ik kan je wel een kopie van mijn scriptie sturen als je daar prijs op stelt hoor. Je bent echt te zielig voor woorden. Vanaf nu reageer ik dan ook niet meer op deze onzin.

Nog MLM'ers die zichzelf WEL serieus nemen en die de discussie weer op een acceptabel niveau kunnen brengen?

Gast

Re: Wat Netwerkmarketing (MLM)Wel & Niet is....

Ongelezen bericht door Gast »

Ik als succesvol MLM-er wil best serieuse vragen beantwoorden, hoe je MLM moet verkopen.

Alleen als je een e-mailadres vermeldt en geen hotmail, yahoo etc.

Osiris
Berichten: 146
Lid geworden op: 09 okt 2004 09:08

Re: Wat Netwerkmarketing (MLM)Wel & Niet is....

Ongelezen bericht door Osiris »

student26

Heb je website maar gedeeltelijk gelezen en kwam al een fout tegen.
"Ontstaan
Multi Level Marketing is een marketingmethode. Het wordt ook wel Netwerkmarketing genoemd. Dit zijn de twee meest gebruikte termen. Het concept is ontwikkeld rond 1940/1950 door California Vitamins, later Nutrilite. Amway, één van de grotere MLM ondernemingen, is in 1959 opgericht door twee ex-distributeurs van Nutrilite. Verdere bekende namen zijn Tupperware en Herbalife."
Ik heb het maar eventjes gekopieërd om het duidelijk te maken.

Hierin lees ik dat je Tupperware als MLM organisatie ziet. Dit terwijl Tupperware een Sinlge Level Marketing organisatie is. Volgens vele postings van jouw en mede tegenstanders zelf ook verteld en mochten de MLM'ers Tupperware er niet bij halen want Tupperware is geen MLM. Op jou website wel gebeurd.

Dit is maar een klein foutje, maar wordt toch zwaar aangerekend. Sorry Student, Hier vertel je op dit punt dus totaal iets anders dan op je eigen site. En heb je nu al de plank redelijk missgeslagen. Ik ben nog niet zover dat ik alles gelezen heb, maar ik ga ervan uit dat ik er nog wel een paar zal vinden. Misschien grotere dan deze.

nog veel plezier,

Osiris :lol:


student26
Berichten: 1389
Lid geworden op: 30 mei 2004 14:40

Re: Wat Netwerkmarketing (MLM)Wel & Niet is....

Ongelezen bericht door student26 »

Hierin lees ik dat je Tupperware als MLM organisatie ziet. Dit terwijl Tupperware een Sinlge Level Marketing organisatie is. Volgens vele postings van jouw en mede tegenstanders zelf ook verteld en mochten de MLM'ers Tupperware er niet bij halen want Tupperware is geen MLM. Op jou website wel gebeurd.
Ik heb hier nooit beweerd dat Tupperware geen MLM onderneming is. Voor zover ik weet is ook hier een piramidestructuur te vinden, wat ook door Wikipedia en talloze pro-MLM sites wordt bevestigd. Ik wil Tupperware best weghalen hoor ;-)

Als je dit overigens een "enorme fout op mijn website" vindt, is dit nou echt belangrijk? Het gaat om MLM en de ideeen daarover, niet over of de naam van een bedrijf op zijn plaats is lijkt mij.

Aqua

Re: Wat Netwerkmarketing (MLM)Wel & Niet is....

Ongelezen bericht door Aqua »

Nog MLM'ers die zichzelf WEL serieus nemen en die de discussie weer op een acceptabel niveau kunnen brengen?
Waar ging het ook al weer over??? :wink:

Hier een voorstel:

Zullen we de discussie op 1 topic voortzetten? Ik wordt knots van dat heen en weer zappen van de ene naar de andere, desnoods openen we een nieuw topic!

Gesloten