LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Vodafone kan eigen regels niet naleven

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
Rinustp

Vodafone kan eigen regels niet naleven

Ongelezen bericht door Rinustp »

Na jarenlang teveel te hebben betaald voor een abonnement voor mobiele telefoon, besloot ik twee weken geleden de knoop door te hakken en over te stappen naar een ander abonnement bij Vodafone.
Ik had een bel-sms-web-abonnement. Dus alles in 1 en wil overstappen naar een Hybride abonnement en natuurlijk met nummerbehoud.
Volgens de website is dat geen probleem.
Omdat ik eerst wat meer informatie wilde hebben belde ik met de helpdesk (€ 0,45 per gesprek. Ook voor abonnees).
Daar werd mij te kennen gegeven dat ze alleen informatie verstrekte als je al je persoonlijke gegevens doorgaf. Dan maar niet.
Daarna opnieuw ingebeld in de hoop een beschaafd iemand aan de lijn te krijgen. Nee, ik kreeg dezelfde. Aan hem gevraagd of hij mijn abonnement wilde omzetten naar Hybride. Nee dat deed hij niet, ik moest dat maar via de website doen.

Enkele dagen later naar de winkel van Vodafone gegaan met mijn hulpvraag. De verkoper zei dat hij zonder problemen mijn abonnement kon wijzigen en volgde het stappenplan op de website.

Na enkele dagen thuis te hebben gewacht. Geen reactie van Vodafone. Dan zelf maar geprobeerd via de website. Dat bleek gewoon niet te werken. Wat ik ook probeerde maar via de website was het niet mogelijk. Ondanks dat er een heel stappenplan op de site staat wat je maar hoeft te volgen werkt het niet. (verhaal is vanaf hier ingekort want er was nog meer niet goed).
Dus gisteren de verkooplijn gebeld. Na drie keer te zijn doorverbonden en hetzelfde verhaal te hebben verteld sprak ik met een dame die me wist te vertellen dat zij alleen opzeggingen deed en geen abonnementswijzigingen. Zij wist mij wel te vertellen dat de website niet functioneert maar dat dat in juli(...) wordt opgelost.
"Maar als ik nu toch verbonden ben met de afdeling opzeggingen dan doe ik dat dan maar", was mijn reactie. Daar schrok ze van, maar naar enkele keren aandringen heeft ze toch mijn abonnement opgezegd.

Ik ben er helemaal klaar mee en ik ben iemand die niet lang gaat soebatten met dat soort organisaties. Als het niet wil, dan maar niet. Er zijn meer providers.

Ik ben twee weken bezig geweest en heb gehandeld via de helpdesk, de winkel, het forum, en de verkooplijn en als het dan nog niet wil, dan willen ze gewoon van mij af en zal ik de knoop maar doorhakken.
Dit is de tweede keer in 12 jaar tijd dat ik geprobeerd heb om mijn abonnement te wijzigen bij Vodafone maar ze krijgen de organisatie maar niet op orde.

Er is nu voor de tweede keer een klachtenbrief weg naar het hoofdkantoor in Maastricht maar dit keer niet met de bedoeling om het op te lossen want dat kunnen ze gewoon niet.

Als je als bedrijf, dat gigantisch verdient aan communicatie, niet beter kunt handelen dan weet je direct waar het accent van hun verdienmodel ligt. In ieder geval niet op klantbehoud.
Laatst gewijzigd door Radar op 07 jun 2015 00:44, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Irrelevante toevoeging verwijderd

Rinustp

Re: Vodafone kan eigen regels niet naleven

Ongelezen bericht door Rinustp »

Update:

Vandaag een antwoord gekregen op mijn klacht die ik schriftelijk had ingediend bij Vodafone klantenservice.

Vodafone erkent dat het niet goed gaat omdat ze bezig zijn met een reorganisatie ten aanzien van alle prepaid -en Hybride abonnementen. 'Daar hebben we slecht over gecommuniceerd', aldus Vodafone.
Ze bieden daarvoor hun excuses aan.

Daarom was / is het momenteel niet mogelijk om op een correcte wijze met nummerbehoud over te stappen van een regulier naar een Hybrideabonnement .
Al het gedoe wat ik de afgelopen tijd ervaren heb vindt haar oorzaak in dit probleem.
Erg jammer dat Vodafone dat niet aangeeft op de website. De dame die mij te woord stond bij de afdeling loyalty was de enige die dit wist.

Mijn abonnement loopt bijna af ik heb een Hybride kaart gekocht. Ben benieuwd of ik die nu nog kan activeren.
We wachten af.

de opgelichte

Ongelezen bericht door de opgelichte »

Beste Rinustp,

Kijk aub uit als je met VODAFONE hybride aan de slag gaat.
Je bent straks de dupe van fouten die zij maken en je krijgt geen geld
terug. Stap gewoon over naar een betere provider waar de klanten echt
SERVICE krijgen,

want mijn ervaring met VODAFONE HYBRIDE is als volgt

Ik heb een hybride abonnement geactiveerd voor mijn moeder. Deze moet je
activeren via de site en heb dit dan ook gedaan. Na de activatie heb ik
een email ontvangen dat ik binnen 20 dagen een contract zou krijgen en deze
ondergetekend terug moet sturen zodat ze alles automatisch kunnen
incasseren.
Helaas na 20 dagen geen contract ontvangen en dus Vodafone gebeld. Zij
hebben mij geadviseerd om via mijn Vodafone alles stop te zetten en na
verloop van de abonnement 1ste maand alles opnieuw in te voeren. Zo gezegd
zo gedan... Een week later krijgt mijn moeder een sms en ik een email van
Vodafone dat er niets is betaald en haar telefoon is geblokkeerd. Ik had
alles al opnieuw ingevoerd en een nieuwe maand betaald. Wat zegt
Vodafone??? Daar hebben we niets mee te maken u moet betalen en anders gaat
dit naar de incasso bureau. DREIGENMENTEN DUS!!! Ik als simpele burger heb
hier over gemaild, gebeld gemaild en nog eens gebeld, maar VODAFONE is doof
en wil niet luisteren naar een probleem als die er is. Ik heb Vodafone
meerder keren gebeld en gemaild, ok ia facebook, maar als het om de klant
weer terug betalen gaat zijn zij zeer moeilijk in begrijpen en willen je
niet begrijpen.
Ik heb ze gevraagd om deze 15 euro of terug te storten of te verrekenen met
2 maanden abonnement, maar dit konden ze ook niet. zij konden het eld
alleen in een potje van mijn abonnement plaatsen en deze kon ik gebruiken
als mijn belbundel op raakt. DIT WILLEN WE NIET. HET IS MIJN GELD EN IK WIL
BESLISSEN WAT IK MET MIJN GELD DOE EN NIET VODAFONE.

Vandaag heb ik hen weer gesproken en zij geven aan niets te kunnen en
willen niet op mijn voorstel ingaan. Maar vesta payment zegt, ALS VODAFONE
ONS OPDRACHT GEEFT IS HET GELD BINNEN 2 dagen op uw rekening gestort.

SCHANDALIG DAT ZO"N BEDRIJF HIER IN NEDERLAND ZO MET ANDERMANS GELD OM KAN
GAAN. DIT IS TE GEK VOOR WORDEN. IK WIL MIJ GELD TERUGGGG. ZIJ HEBBEN MIJ
VERKEERD INGELICHT EN ZIJ BESLISSEN NU WAT ZIJ MET MIJN GELD DOEN. DIT KAN
TOCH NIET!!!!!!

Solar Angel

Ongelezen bericht door Solar Angel »

SCHREEUW NIET ZO MAN :D

Gesloten