LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Provea telefonische verkoop ondergoed

Andere onderwerpen rondom telefoon, internet of kabel.
Guardian72
Contacteer:

Re: Provea telefonische verkoop ondergoed

Ongelezen bericht door Guardian72 »

Har06 schreef: Misschien ontvang je wel een set ondergoed gratis
Inclusief gratis hoofdpijn, vage rekeningen, een abonnement waar je niet mee accoord bent, en ander gezeur dan wel :mrgreen:

ElizabethBlok

Ongelezen bericht door ElizabethBlok »

Vanmiddag ontving mijn moeder een telefoontje van iemand die zich kenbaar maakte als iemand van Provea. De dame vroeg of ze sprak met <<achternaam>> toen mijn moeder vroeg waar het over ging kreeg ze weer de vraag of de dame met mevrouw <<achternaam>> sprak. Door gezonde achterdocht geeft mijn moeder bij afgeschermde nummers daar geen antwoord op voordat ze exact weet met wie ze van doen heeft en waar het om gaat. De dame wilde niet vertellen waar het om ging voor ze wist of ze de juiste persoon aan de telefoon had. Nou ja, zij belt mijn moeder en wil klaarblijkelijk iets van haar. Dus heeft mijn moeder het gesprek maar beëindigd.

Met andere woorden, volgens mij zijn ze inderdaad begonnen met 'zieltjes' winnen.

Melbourne01

Ongelezen bericht door Melbourne01 »

Werd op 28 nov wakker gebeld dat ik me had opgegeven voor een proefpakketje. ( Zat in de nachtdienst ). Nou, dat had ik niet gedaan. Had me wel ergens opgegeven voor een proefpakketje van NIVEA en dit ook tegen de mevrouw gezegd en het feit benadrukt dat zij mij wakker had gebeld. Maakte blijkbaar geen indruk en ik werd gevraagd of mijn adres nog klopte. Ik vroeg toen of de hele grap me nog geld zou gaan kosten. Geen antwoord! Nog een keer: " Is het nou ja of neen?" Geen antwoord. Met bozere stem " Is het nou ja of neen" . Begon de dame een ander verhaal op te hangen en ik werd helemaal boos en begon te brullen. Heeft ze zelf opgehangen. Dus daarom maar dit louche bedrijf opgezocht en bij jullie uitgekomen. Dit was voor het eerst dat iemand uit zichzelf ophing. Soms krijg ik het voor elkaar om nog een manager te spreken. Dus als je nog goede tips wil voor dit soort gesprekken heb ik aardig wat verhalen.

Julie4444

Ongelezen bericht door Julie4444 »

Melbourne01 schreef:Soms krijg ik het voor elkaar om nog een manager te spreken. Dus als je nog goede tips wil voor dit soort gesprekken heb ik aardig wat verhalen.
Met boos zijn en brullen bereik je niet zoveel. Dat is ook waarom die dame heeft opgehangen.
Dan nog, als je niets besteld hebt mogen zij je geen dingen toesturen en er dan geld voor eisen.

Har06

Ongelezen bericht door Har06 »

[quote="ElizabethBlok"]Vanmiddag ontving mijn moeder een telefoontje van iemand die zich kenbaar maakte als iemand van Provea. De dame vroeg of ze sprak met <<achternaam>> toen mijn moeder vroeg waar het over ging kreeg ze weer de vraag of de dame met mevrouw <<achternaam>> sprak. Door gezonde achterdocht geeft mijn moeder bij afgeschermde nummers daar geen antwoord op voordat ze exact weet met wie ze van doen heeft en waar het om gaat. De dame wilde niet vertellen waar het om ging voor ze wist of ze de juiste persoon aan de telefoon had. Nou ja, zij belt mijn moeder en wil klaarblijkelijk iets van haar. Dus heeft mijn moeder het gesprek maar beëindigd.

Met andere woorden, volgens mij zijn ze inderdaad begonnen met 'zieltjes' winnen.[/quote]

Waarom zijn altijd moeders en vaders de zielige personen =

Har06

[quote="ElizabethBlok"]Vanmiddag ontving mijn moeder een telefoontje van iemand die zich kenbaar maakte als iemand van Provea. De dame vroeg of ze sprak met <<achternaam>> toen mijn moeder vroeg waar het over ging kreeg ze weer de vraag of de dame met mevrouw <<achternaam>> sprak. Door gezonde achterdocht geeft mijn moeder bij afgeschermde nummers daar geen antwoord op voordat ze exact weet met wie ze van doen heeft en waar het om gaat. De dame wilde niet vertellen waar het om ging voor ze wist of ze de juiste persoon aan de telefoon had. Nou ja, zij belt mijn moeder en wil klaarblijkelijk iets van haar. Dus heeft mijn moeder het gesprek maar beëindigd.

Met andere woorden, volgens mij zijn ze inderdaad begonnen met 'zieltjes' winnen.[/quote]

Har06

Har06

ElizabethBlok schreef:Vanmiddag ontving mijn moeder een telefoontje van iemand die zich kenbaar maakte als iemand van Provea. De dame vroeg of ze sprak met <<achternaam>> toen mijn moeder vroeg waar het over ging kreeg ze weer de vraag of de dame met mevrouw <<achternaam>> sprak. Door gezonde achterdocht geeft mijn moeder bij afgeschermde nummers daar geen antwoord op voordat ze exact weet met wie ze van doen heeft en waar het om gaat. De dame wilde niet vertellen waar het om ging voor ze wist of ze de juiste persoon aan de telefoon had. Nou ja, zij belt mijn moeder en wil klaarblijkelijk iets van haar. Dus heeft mijn moeder het gesprek maar beëindigd.

Met andere woorden, volgens mij zijn ze inderdaad begonnen met 'zieltjes' winnen.
Weer worden de ouderen in een slachtoffer rol gestopt, welke zieltjes winnen==
Laat je moeder een nummer blokkade instellen als je ze toch overbodig wilt helpen

Guitaraposo

Ongelezen bericht door Guitaraposo »

Ben er van de week keihard ingetuind! Heb meteen gecheckt of bel-me-niet-register actief was op mijn nummer, ja dus, een klacht ingediend bij consuwijzer.nl, brieven gescand, aangegeven dat ik een tegenbericht heb gegeven voor uiterlijke datum dat op de brief staat vermeld en bovendien aangegeven dat ik nergens voor heb getekend dus dat ik geen plicht heb om iets bij Provea af te nemen.
Bovendien neem ik contact op met rechtsbijstand om informatie in te winnen. Alles is gedocumenteerd en staat een datum bij. Verder iets wat ik nog zou kunnen doen?

audery_rm162

Ongelezen bericht door audery_rm162 »

In november 2015 ga ik akkoord met een abonement van Provea (Miriale en Tono). Ik zou een pakket thuis ontvangen met mooie lingerie (als cadeau omdat ik meedeed aan een enquete) .Voor slechts de verzendkosten !
In december, vlak voor de door hun aangegeven datum, stuur ik een mail om af te zeggen. We mailen bijna 3 dagen lang daarover, ik moest eerst mijn referentienummer, en daarna nog mijn klant nummer, en daarna nog mijn adres. In conclusie, zeggen ze dat ik niet meer op tijd ben om af te zeggen en dat het pakket al gestuurd is. Volgens hen, kan ik het pakket terug sturen als het niet bevalt.
We zijn nu in April 2016 en ik heb nooit iets ontvangen! Ik dacht dat het opgelost was en dat ze mijn pakket toch op tijd hebben kunnen stoppen.
Maar nu zie ik kleine bedragen (steeds meer geld trouwens) uit mijn rekening verdwijnen. Ik heb de laatste bedrag terug kunnen incasseren dankzij Rabobank maar ze moeten het geld van januari, februari en maart terug geven!
Ik mail ze om deze fout te melden. En hier gaan we weer! 4 keer mailen over mijn gegevens om mijn vraag te ontwijken. Ik doe niet meer aan mee. Ik wil een klacht bij de politie indienen.

Julie4444

Ongelezen bericht door Julie4444 »

audery_rm162 schreef:In november 2015 ga ik akkoord met een abonement van Provea (Miriale en Tono). Ik zou een pakket thuis ontvangen met mooie lingerie (als cadeau omdat ik meedeed aan een enquete) .Voor slechts de verzendkosten !
In december, vlak voor de door hun aangegeven datum, stuur ik een mail om af te zeggen. We mailen bijna 3 dagen lang daarover, ik moest eerst mijn referentienummer, en daarna nog mijn klant nummer, en daarna nog mijn adres. In conclusie, zeggen ze dat ik niet meer op tijd ben om af te zeggen en dat het pakket al gestuurd is. Volgens hen, kan ik het pakket terug sturen als het niet bevalt.
We zijn nu in April 2016 en ik heb nooit iets ontvangen! Ik dacht dat het opgelost was en dat ze mijn pakket toch op tijd hebben kunnen stoppen.
Maar nu zie ik kleine bedragen (steeds meer geld trouwens) uit mijn rekening verdwijnen. Ik heb de laatste bedrag terug kunnen incasseren dankzij Rabobank maar ze moeten het geld van januari, februari en maart terug geven!
Ik mail ze om deze fout te melden. En hier gaan we weer! 4 keer mailen over mijn gegevens om mijn vraag te ontwijken. Ik doe niet meer aan mee. Ik wil een klacht bij de politie indienen.
Neem contact op met de bank en doe een melding van onterechte incasso. Laat de bank de overige geïncasseerde bedragen terughalen en de tegenrekening blokkeren.

Stuur eventueel een mail naar die andere lui waarin je nogmaals aangeeft dat je al lang hebt opgezegd, het onterecht geïncasseerde geld terug eist en aangeeft juridische stappen te gaan zetten als ze je nog een keer lastigvallen.

stofzuigertje

Ongelezen bericht door stofzuigertje »

Elke bezitter van bankrekening moet tenminste eens per 2 maanden controleren of alle afgeschreven bedragen kloppen en eventueel terug boeken...

Daar zakt mijn onderbroek van af!
Dus niet klagen maar vaker je bank controleren, liefst maandelijks....

Har06

stofzuigertje schreef:Elke bezitter van bankrekening moet tenminste eens per 2 maanden controleren of alle afgeschreven bedragen kloppen en eventueel terug boeken...

Daar zakt mijn onderbroek van af!
Dus niet klagen maar vaker je bank controleren, liefst maandelijks....
kun je die slip gelijk retourneren :D wat een geneuzel over de kwaliteit Zeeman lingerie :roll:

Gesloten