In december 2015 loopt contract af bij Tele2 ik bel met de klanten service
om een sim-only maandelijks opzegbaar, was geen probleem volgens de medewerker
van Tele2, en hij vertelde mij, ik kan U een nog beter aanbood doen als U een jaar abonnement
neemt sim-only, dan kunt U als U bij Tele2 blijft zonder problemen het contract omzetten
naar een abonnement met toestel binnen het termijn van 1 jaar, was ook mijn bedoeling zei ik,
moet U wel bij Tele2 blijven en bij ons dat contract afsluiten, ik had geen plannen om bij Tele2
weg te gaan, was mijn antwoord.
in januari 2016 heeft Tele2 een leuk aanbod van een Galaxy S6 Edge voor € 34,00
En U raad het al als ik dit abonnement wil hebben moet ik beide contracten uit zitten,
bij Tele2 weten ze dan ook niet meer door wie ik in december 2015 ben geholpen, of wie die
belofte heeft gedaan, wel gek alles wordt in een computer bijgehouden.
Dacht dat Tele2 anders was dan de rest van de telecom providers, ook voor Tele2 is het
welkom bij de club van, dat zal U wel anders begrepen hebben, of van wij beloven veel,
als U er naar vraagt is het niet mogelijk.
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Tele2 komt gemaakte afspraak niet na
-
[email protected]
Re: Tele2 komt gemaakte afspraak niet na
Als dit zo gezegd is, moet dit ook in de algemene voorwaarden van dat jaarcontract staan lijkt me. Dat zou dan toch genoeg moeten zijn om tele2 wakker te schudden?[email protected] schreef:In december 2015 loopt contract af bij Tele2 ik bel met de klanten service
om een sim-only maandelijks opzegbaar, was geen probleem volgens de medewerker
van Tele2, en hij vertelde mij, ik kan U een nog beter aanbood doen als U een jaar abonnement
neemt sim-only, dan kunt U als U bij Tele2 blijft zonder problemen het contract omzetten
naar een abonnement met toestel binnen het termijn van 1 jaar, was ook mijn bedoeling zei ik,
moet U wel bij Tele2 blijven en bij ons dat contract afsluiten, ik had geen plannen om bij Tele2
weg te gaan, was mijn antwoord.
in januari 2016 heeft Tele2 een leuk aanbod van een Galaxy S6 Edge voor € 34,00
En U raad het al als ik dit abonnement wil hebben moet ik beide contracten uit zitten,
bij Tele2 weten ze dan ook niet meer door wie ik in december 2015 ben geholpen, of wie die
belofte heeft gedaan, wel gek alles wordt in een computer bijgehouden.
Dacht dat Tele2 anders was dan de rest van de telecom providers, ook voor Tele2 is het
welkom bij de club van, dat zal U wel anders begrepen hebben, of van wij beloven veel,
als U er naar vraagt is het niet mogelijk.