Hallo,wij hadden medio november 3 tickets geboekt bij Maylasian airlines.
Nu blijkt dat zij per 25-1-2016 stoppen met vliegen op amsterdam.
Dit besluit is echter door hun al op 3 -12-2015 genomen alleen zijn wij hiervan nooit in kennis gesteld.
Op 26-1-2016 heb ik contact met hun opgenomen en mijn tickets geannuleerd,nu moet ik 6 tot 8 weken wachten tot ik mijn geld terug krijg en ook een bevestiging dat ik het terug ontvang kan ik niet krijgen.
Heeft iemand hier ook ervaring mee en wat zou ik kunnen doen om mijn geld eerder terug te ontvangen,ik moet tenslotte ook nieuwe tickets kopen??
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] maylasian ailines
Re: maylasian ailines
Betwiste transactie indienen bij de creditcardmaatschappij, als je daarmee betaald hebt?peter jasperse schreef:Hallo,wij hadden medio november 3 tickets geboekt bij Maylasian airlines.
Nu blijkt dat zij per 25-1-2016 stoppen met vliegen op amsterdam.
Dit besluit is echter door hun al op 3 -12-2015 genomen alleen zijn wij hiervan nooit in kennis gesteld.
Op 26-1-2016 heb ik contact met hun opgenomen en mijn tickets geannuleerd,nu moet ik 6 tot 8 weken wachten tot ik mijn geld terug krijg en ook een bevestiging dat ik het terug ontvang kan ik niet krijgen.
Heeft iemand hier ook ervaring mee en wat zou ik kunnen doen om mijn geld eerder terug te ontvangen,ik moet tenslotte ook nieuwe tickets kopen??
-
Re: maylasian ailines
Ja ,ze kwamen met het alternatief dat wij dan van amsterdam naar londen konden vliegen en van daar uit dan naar Bangkok, waardoor onze reistijd in totaal met 10 uur verlengd werd.
Dan hadden we wel een andere maatschappij gekozen die met deze condities goedkoper was.
Dan hadden we wel een andere maatschappij gekozen die met deze condities goedkoper was.