| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] kpn sluit abonnement aan zonder toestemming
-
lindasloots
kpn sluit abonnement aan zonder toestemming
Ongeveer een maandgeleden ben ik telefonisch benadert door een medewerker van de kpn. Ik heb een prepay kaart, en die kon ik nu oversluiten naar een goedkoop abonnement. Ik zou dan veel geld besparen.
Omdat ik dat eerst zelf eens wilde narekenen, vroeg ik of zij mij de informatie thuis wilden sturen.
Tot mijn verbazing krijg ik twee weken daarna opeens een sms-je dat de 'migratie naar abonnement' gelukt is!
Ik ben toen meteen gaan bellen en het bleek dat zij mij al overgeloten hadden, en dat er een sim-kaart naar mijn huis gestuurd zou worden. En ik had helemaal nergens in toegestemd, laat staan iets getekent.
Volgens de kpn was het heel normaal dat iets overgesloten werd voordat er een contrct getekend was. Maar ik had nergen in toegestemd.
Het kon teruggedraaid worden, maar dan moest ik die sim-kaart weer terugsturen. En dan zou dat drie weken duren voordat het verwerkt zou worden.
Omdat ik zelf op vakantie was en niet veel kon bellen, heeft mijn vader gebeld naar de klantenservice om een klacht in te dienen. Daar werdt gewoon gezegd dat het mijn eigen schuld is, ik had geen ja moeten zeggen. Maar dat had ik niet gedaan, ik had alleen informatie gevraagd!!! Daarbij was mij vertelt toen ik belde om alles terug te draaien, dat het al vaker was voorgekomen.
Mijn vader ging hierover in discussie en uiteindelijk heeft de kpn-medewerker gewoon de hoorn erop gegooid!
Eerst wordt je belazerd en dan willen ze je niet eens helpen. Wat een service!!!
Ik ben echt heel erg boos over de manier waarop wij behandeld zijn!
Omdat ik dat eerst zelf eens wilde narekenen, vroeg ik of zij mij de informatie thuis wilden sturen.
Tot mijn verbazing krijg ik twee weken daarna opeens een sms-je dat de 'migratie naar abonnement' gelukt is!
Ik ben toen meteen gaan bellen en het bleek dat zij mij al overgeloten hadden, en dat er een sim-kaart naar mijn huis gestuurd zou worden. En ik had helemaal nergens in toegestemd, laat staan iets getekent.
Volgens de kpn was het heel normaal dat iets overgesloten werd voordat er een contrct getekend was. Maar ik had nergen in toegestemd.
Het kon teruggedraaid worden, maar dan moest ik die sim-kaart weer terugsturen. En dan zou dat drie weken duren voordat het verwerkt zou worden.
Omdat ik zelf op vakantie was en niet veel kon bellen, heeft mijn vader gebeld naar de klantenservice om een klacht in te dienen. Daar werdt gewoon gezegd dat het mijn eigen schuld is, ik had geen ja moeten zeggen. Maar dat had ik niet gedaan, ik had alleen informatie gevraagd!!! Daarbij was mij vertelt toen ik belde om alles terug te draaien, dat het al vaker was voorgekomen.
Mijn vader ging hierover in discussie en uiteindelijk heeft de kpn-medewerker gewoon de hoorn erop gegooid!
Eerst wordt je belazerd en dan willen ze je niet eens helpen. Wat een service!!!
Ik ben echt heel erg boos over de manier waarop wij behandeld zijn!
-
Ellesime
Re: kpn sluit abonnement aan zonder toestemming
Dit komt helaas te vaak nog voor.
Er kan nooit een informatie-pakket worden verstuurd. Dat wat er verstuurd wordt is het contract. En dat moet ook uitdrukkelijk worden gezegd. Deze dient ook nog ondertekend te worden, maar het is ook een mondelinge overeenkomst. Vandaar dat als men het vergeet terug te sturen KPN ervan uitgaat dat men ermee akkoord gaat. Dat de callcenter agent niet al te netjes bezig is, kan KPN ook niet helpen.
Dat de agent het vertrouwen misbruikt van de klant wordt daarom ook niet toegestaan, maar voordat die agent ontslagen is, zijn er tientallen de dupe van.
Wees gerust, deze agent wordt/ is ontslagen!
Maar hopelijk valt alles nog terug te draaien.
Er kan nooit een informatie-pakket worden verstuurd. Dat wat er verstuurd wordt is het contract. En dat moet ook uitdrukkelijk worden gezegd. Deze dient ook nog ondertekend te worden, maar het is ook een mondelinge overeenkomst. Vandaar dat als men het vergeet terug te sturen KPN ervan uitgaat dat men ermee akkoord gaat. Dat de callcenter agent niet al te netjes bezig is, kan KPN ook niet helpen.
Dat de agent het vertrouwen misbruikt van de klant wordt daarom ook niet toegestaan, maar voordat die agent ontslagen is, zijn er tientallen de dupe van.
Wees gerust, deze agent wordt/ is ontslagen!
Maar hopelijk valt alles nog terug te draaien.
-
Bob Schurkjens
Als je geen SIM-lock op je GSM hebt dan zou ik bijvoorbeeld een Orange kaart nemen, dat tegoed is onbeperkt houdbaar. Zie ook www.telecomvergelijker.nl
KPN zou ik zeker boycotten!
KPN zou ik zeker boycotten!
-
resp00126133
Niet tekenen dat contract! SIM-kaart niet gebruiken! Als KPN aangeeft dat jij ja hebt gezegd, laat ze dat dan maar bewijzen. Kunnen ze toch niet.
-
Ellesime
Helaas zit ze zeker vast aan het contract, ze had een wettelijke tijd van ongeveer 7 dagen om het contract te annuleren. Aangezien ze toen op vakantie was, kan dat niet meer.
Nu heeft ze wel degelijk een contract voor een jaar.
Nu heeft ze wel degelijk een contract voor een jaar.
-
linda Sloots
Gelukkig heb ik wel meteen gebeld, en toen kon het nog terug gedraaid worden. Het duurt alleen wel 3 weken tot dat ook daadwerkelijk gebeurt. Erg vreemd dat ik wel meteen dat abbonement kon krijgen, maar dat het dan weer 3 weken duurt tot ze het eindelijk weer terug draaien. Ik ben nu nog steeds aan het wachten, en als ik bel dan kunnen ze mij ook niet helpen... Gewoon wachten dus. Daarbij komt dat het nog verdraaid moeilijk is iemand aan de telefoon te krijgen bij de klantenservice. Negen van de tien keer is het te druk en wordt de verbinding meteen verbroken. Erg slordig!
Maar ik ben in ieder geval erg opgelucht dat diegene die mij in deze prob;lemen gebracht heeft nu ontslagen is... Gna gna...
Maar ik ben in ieder geval erg opgelucht dat diegene die mij in deze prob;lemen gebracht heeft nu ontslagen is... Gna gna...
-
Ellesime
In principe duurt het ook 3 weken eer pre-pay omgezet is in een abonnement. Alles wat geadministreerd moet worden duurt lang.
En de klantenservice is inderdaad overbezet.....
Maar gelukkig dat alles (uiteindelijk) weer goedkomt.
-
mij
hoi
als je met die simkaart nog niet gebeld heb kan je hem altijd nog anuleren dat hoeft niet binnen 7 dagen hoor
als je met die simkaart nog niet gebeld heb kan je hem altijd nog anuleren dat hoeft niet binnen 7 dagen hoor
-
Gast
Ben je nu blij dat je iemand werkloos hebt gemaakt?Maar ik ben in ieder geval erg opgelucht dat diegene die mij in deze prob;lemen gebracht heeft nu ontslagen is... Gna gna...
Misschien nog nooit gehoord dat waar mensen werken er fouten worden gemaakt?
Weet niet hoe oud je bent en of je al werkt, maar wanneer je wel werkt. pas dan maar op dat je geen foutje maakt.....
ik zou er namelijk alles aandoen om ervoor te zorgen dat jij dan ontslagen wordt.
-
Taufiq
Klopt, hebben ze bij mij ook gedaan, doet je telefoon het inmiddels weer gewoon en wat is er met je beltegoed gebeurd?
Volgens het contract wat KPN me toestuurde, zou mijn resterend beltegoed simpelweg komen te vervallen!
Jan
Volgens het contract wat KPN me toestuurde, zou mijn resterend beltegoed simpelweg komen te vervallen!
Jan
-
tigerlady
In principe duurt het ook 3 weken eer pre-pay omgezet is in een abonnement. Alles wat geadministreerd moet worden duurt lang.
nee hoor omzetten kan binnen 24 uur en mag maximaal 10 dagen duren, 3 weken is veel te lang.
-
Taufiq
Vandaag kreeg ik een brief dat na mijn klacht over het onrechtmatig omschakelen van Prepaid naar Abonnement, van 22 september, alles weer was teruggedraaid.
Met oprechte excuses, alle telefoonkosten tot 15 euro worden door KPN betaald en eenmalig 10 euro beltegoed als compensatie!
Al heb ik veel hinder gehad aan het ontbreken van mijn sms (goedkope vorm van communicatie want mijn zusje zit in het buitenland), vind ik dit toch weer een enorme opluchting.
Jan
Met oprechte excuses, alle telefoonkosten tot 15 euro worden door KPN betaald en eenmalig 10 euro beltegoed als compensatie!
Al heb ik veel hinder gehad aan het ontbreken van mijn sms (goedkope vorm van communicatie want mijn zusje zit in het buitenland), vind ik dit toch weer een enorme opluchting.
Jan
Je had gewoon kunnen sms-en als je even het nummer van de berichtencentrale had veranderd.
voor abonnementen is het nl. +31653131313 en voor abonnementen +31653131314. Had je gewoon met je zusje (die in het buitenland zit) kunnen sms-en...
voor abonnementen is het nl. +31653131313 en voor abonnementen +31653131314. Had je gewoon met je zusje (die in het buitenland zit) kunnen sms-en...
-
Predicador
2 sms centrale nummers voor abonnementen?? Of is de een voor prepaid, en de ander voor abo?? Erg verwarrend hoor.Je had gewoon kunnen sms-en als je even het nummer van de berichtencentrale had veranderd.
voor abonnementen is het nl. +31653131313 en voor abonnementen +31653131314.
excuses, het nummer wat eindigd op 14 is voor prepaid en wat op 13 eindigd is voor abo.
-
Rudjinio
ja kom lekker bellen met orange prepaid!! heb je zo lekker bereik overal vooral binnenshuis... NOT!!!!
en voor de duidelijkheid is KPN Prepaid ook altijd geldig zolang je maar 1x per half jaar er iets mee doet!!!!
en voor de duidelijkheid is KPN Prepaid ook altijd geldig zolang je maar 1x per half jaar er iets mee doet!!!!
-
Taufiq
Was ik een week of wat geleden nog zo tevreden over de afhandeling van mijn klacht, inmiddels ben ik al weer voor de derde keer verstoken van het gebruik van mijn GSM!
3 keer in nog geen twee maanden tijd! en dit keer geen sprake van een tientje schadevergoeding, steeds maar weerdat adres opgeven, ik word er he-le-maal gestoord van!
KPN bedankt voor helemaal NIETS!!
3 keer in nog geen twee maanden tijd! en dit keer geen sprake van een tientje schadevergoeding, steeds maar weerdat adres opgeven, ik word er he-le-maal gestoord van!
KPN bedankt voor helemaal NIETS!!